WSI raamatu „Digital Minds” esitlus ja digiturunduse koolitussari

WSI raamatu „Digital Minds” esitlus ja digiturunduse koolitussari

WSI raamatu „Digital Minds” esitlus ja digiturunduse koolitussari

08. märts 2016, Tuuli Vahtra, WSI uudised

WSI uus raamatWSI raamatu „Digital Minds – 12 asja, mida iga ettevõte peab teadma (digi)turundusest” uus ja täiendatud versioon on jõudnud müügile Rahva Raamatu ning Apollo kauplustesse. Raamat on inglise keeles, pehmete kaantega ja sisaldab 251 lehekülge digiturunduse teadmisi maailma erinevatest nurkadest, Põhja-Ameerikast Lõuna-Aafrikani.

Raamatuesitlus Rahva Raamatus

Laupäeval, 5. märtsil esitlesime raamatut Rocca al Mare Rahva Raamatus. Kohal oli ka üks teose kaasautoritest, 28-aastase kogemusega digi- ja mobiiliturunduse ekspert, Rob Thomas. Rob on aidanud Euroopa suurimatel brändidel luua edukaid digiturunduse strateegiaid, konsulteerib ja koolitab ettevõtteid ning valiti 2015. aastal ka Suurbritannia TOP 50 ärinõustajate hulka.

Rob Thomas ja Kristjan-Paul Raude rääkisid raamatu esitlusel sellest, kuidas erineb traditsiooniline turundus digiturundusest, mis on digiturundusest hetkel aktuaalne ja kuidas internetis ettevõtte mainet kujundada. Muu hulgas rõhutas Rob seda, kui oluline turundustegevuste tulemuslikkust mõõta, A/B testida ja ROI-d maksimeerida. Läbivateks teemadeks olid turundusstrateegia loomine ja tohutud võimalused, mida pakub turunduse automatiseerimine.

Loe ka Ärikatla tehtud intervjuud Rob Thomasega Bestsalesi lehelt „Kas Sina oled juba digimaailma enda kasuks tööle pannud?”

Kui sa ei ole seda veel teinud, saad uue raamatu „Digital Minds” soetada Rahva Raamatu või Apollo kauplustest või tellida meie koduleheküljelt.

Lugejate tagasiside

Digital Minds” on kergelt loetav ja mõnusalt kaasahaarav, mis paneb nii-öelda filmi silme ees jooksma. Lugedes tekkis äratundmisrõõm ja seosed olid kiired tekkima. Teemadele lähenetakse punkt-punkti haaval ning saab kasutada enda tegevuste elluviimisel. Piisab ainult näpuga järge ajada ja rakendada. Meeldis lähenemine, et ei räägita ainult teooriast, vaid keskendutakse ka praktikale ja tuuakse palju konkreetseid punkte välja.”

Lauri Vilt, Tallinna Lauluväljaku turundusjuht

Raamatu pealkiri räägib enda eest – lihtsas keeles ja kompaktselt kirja pandud tarvilik ning praktiline teejuhis, millised võimalused peituvad digiturunduse arsenalis, millised on digiturunduse üksikkomponentide omavahelised seosed ning kuidas neid läbimõeldult ellu rakendada. Suurepärane soovituslik lugemine igaühele enne digiagentuuriga koostöö alustamist.”

Triine Casdagli, Elisa ärikliendiüksuse turundusjuht

Digiturunduse koolitussari raamatu põhjal

Panime WSI uue raamatu põhjal kokku ka neljaosalise koolitussarja, mis algab juba 23. märtsil. Koolitus keskendub raamatus olevatele peatükkidele ja on mõeldud eelkõige ettevõtte omanikele, juhtidele ning turundusjuhtidele. Anname selged juhised, kuidas digi abil tõsta ettevõtte käivet, müüki ja kliendirahulolu.

  • 8 kaasahaaravat teemat
  • 8 spetsialistist esinejat
  • 4 õhtut (18:00-21:00)

Erinevad digiturunduskanalid nagu sotsiaalmeedia, e-post, veebileht, otsinguportaalid, nutitelefonid, digimeedia ja SEO vajavad kõik eraldi läbimõeldud planeerimist. Kuigi selleks kõigi vajalike teadmiste omandamine võib tunduda keeruline ja lõpmatuna näiv õppeprotsess, siis tegelikult on kõigil võimalik erialaspetsialistide õpetuste abil ennast värskete digimaailma trendide ja nippidega kurssi viia. Selleks tule vaid koolitusele.

Tutvu koolitussarja kava, esinejate ja teemadega siin.

Täiendatud: Koolitus on välja müüdud. Täname kõiki registreerijaid! Kui sa sel korral registreerida ei jõudnud ja oled huvitatud järgmisest koolitusest, jäta meile oma kontaktandmed koolitussarja lehel.

WSI digiturunduse koolitussari

Vaata kõiki postitusi

© 2016 Kõik õigused kaitstud. Oleme iseseisvalt tegutsev ja õigusi omav WSI frantsiisiäri.