WSI Koolitus: “Interneti reklaami vanad olijad ja uued tulijad”

WSI Koolitus: “Interneti reklaami vanad olijad ja uued tulijad”

WSI Koolitus: “Interneti reklaami vanad olijad ja uued tulijad”

11. veebruar 2015, Armin Tüll, Google, Makstud meedia - PPC

26.02.2015 toimub Tallinnas päevane koolitus teemal “Interneti reklaami vanad olijad ja uued tulijad”. Lisainfot leiad siit.

Oled turundaja, müügijuht, firmajuht või omanik? Sind huvitab müükide suurendamine ja ettevõtte brändikuvandi parandamine? Tead, mis on Google Adwords? Oled kuulnud Facebooki reklaamidest, võibolla isegi proovinud? See koolitus on Sinule!

Tänapäeval ei piisa digiturunduses ainult sellest, et oled midagi kuulnud Google AdWordsist ja ehk korragi katsetanud (aga see tundus rohkem raha raiskamisena). Võib-olla oled proovinud Facebooki reklaami teha, aga ei saanud päris hästi aru selle kasust. Digireklaami maastik muutub väga kiirelt uute võimalustega ning kasvav konkurents  teeb imelihtsaks investeeritud raha kaotamise.

Kuidas aga panna iga reklaami investeeritud euro tooma tagasi vähemalt kaks eurot? See vajab juba natuke rohkem teadmisi ja oskuseid.

Oleme kokku pannud uudse koolituse kava, mis käsitleb kõige olulisemaid interneti makstud reklaami (Paid Media) võimalusi Eesti ettevõtetele. Koolitaja 7 aasta pikkune valdkonna kogemus on nüüd kõigile kättesaadav. Koolitusel käsitleme järgnevaid teemasid.

GOOGLE ADWORS

Google reklaamivõrgustik on kõige suurem maailmas. Läbi AdWordsi teenuse on võimalik jõuda kuni 83%-ni kogu maailma internetikasutajatest! Google Search, märksõnapõhised kampaaniad Google otsingumootoris, on kõige levinum reklaamiviis, millest tavaliselt ka alustatakse. Koolitusel teeme selgeks, kuidas Adwords täpsemalt töötab, kuidas seda õigesti seadistada ning kuidas kasumlikult manageerida:

  • Logo_2013_GoogleKuidas AdWords töötab?
  • Kuidas korraldada kampaaniat?
  • Tulemuste hindamine ja reklaamide testimine
  • Search kampaania (märksõnapõhine kampaania otsingumootoris)
  • Display kampaania (bänner/pildi kampaania Google partner saitidel)
  • Remarketing kampaania (uuestiturundamine juba kodulehte külastanutele)

YOUTUBE videoreklaamid

Reklaame esitatakse YouTube veebikeskkonnas, mobiiliseadmetes ning aplikatsioonides, näiteks võrku ühendatud teleris, Google Video võrgus ning manustatud YT pleierites. Vaatame üle, kuidasvideoreklaam võimalikult paljude vaatajateni viia ning millised on erinevad reklaami võimalused:

  • YouTube-logo-full_colorMis on In-display videoreklaam?
  • Kuidas teha In-stream videoreklaami?
  • Videoreklaami sisu
  • Videoreklaami tüübid
  • Tulemuste analüüs
  • Case Study

GMAIL SPONSORED PROMOTIONS

Gmaili reklaamid on unikaalne võimalus pääseda kasutaja postkasti ning tutvustada oma toodet/teenust. Reklaamid ilmuvad pakkumiste vahekaardil ning näevad välja justkui tavalised e-mailid, kuid on tähistatud reklaami viitega. Vaatame üle võimalused ja Case Study’d:

  • Gmail_logoMis on Gmail Sponsored Promotions ehk GSP?
  • Mis on GPS-i peamised eelised
  • Miks GSP töötab?
  • Kuidas reklaami teha?
  • Kuidas GSP reklaame suunatakse?
  • Kuidas alustada?

FACEBOOKS ADS

Üha rohkem on Eesti ettevõtjad hakanud kasutama Facebooki tasulisi rekaamivõimalusi. Üheks põhjuseks on kindlasti see, et fännilehtede postituste reach on langenud väga madalale, kohati alla 5%. Kuidas aga siiski jõuda oma fännideni/klientideni? Vaatame üle Facebooki reklaamivõimalused ja proovime kohe kasutada:

  • Facebook-logoKuidas suunata inimesed Facebooki reklaamide abil oma kodulehele?
  • Kuidas läbi reklaamide suurendada fännilehe postituste reachi?
  • Kuidas suurendada fännide arvu ja jõuda sihtgrupini?
  • Kuidas kasutada FB reklaame oma Appi allalaadimiste ja engagementi suurendamiseks
  • Kuidas üritustele (Events) rohkem osalejaid saada?
  • Kuidas E-poe pakkumisi promoda?
  • Kuidas suurendada video vaatamiste arvu?

BING ADS

Bingi reklaamid on Eestis vähe kasutatud, eelkõige põhjusel, et siinne kasutus on madal (ca 5% ringis). Siiski olenevalt valdkonnast ja sihtriigist on võimalik selle kaudu väga edukaid kampaaniaid teha. Bingi tutuosa USA turul on 29%. Nende kasutajate seas on inimesi, kelleni läbi Google ei jõua. Ka klikihind on ca 2 korda odavam. Vaatame üle võimalused:

  • Bing-logo-orange-RGBMis on Bingi potentsiaal ja eelised Google ees?
  • Kuidas teha search kampaaniat Bingis?
  • Kuidas hinnata Bingi turumahtu sinu valdkonnas?
  • Kuidas ja millal on võimalik teha Display kampaaniat?

 

Kui antud teema pakub Sulle või Sinu kolleegidele/sõpradele huvi, siis tutvu lähemalt WSI Online uue koolitusega, klikates alloleval bänneril.

 

Tutvu WSI Online Google, Facebook, Bing, YouTube, Gmail koolitusega

Vaata kõiki postitusi

© 2016 Kõik õigused kaitstud. Oleme iseseisvalt tegutsev ja õigusi omav WSI frantsiisiäri.