WSI konverents Pariisis (koostöö Google’ga jpm)

WSI konverents Pariisis (koostöö Google’ga jpm)

WSI konverents Pariisis (koostöö Google’ga jpm)

13. aprill 2013, Armin Tüll, WSI uudised

WSI president Doug SchustAeg: 21-23 märts 2013

Koht: Pariis, Prantsusmaa

Osalejad: 150 digitaalturunduse eksperti 23-st riigist

Teemad: Digitaalturunduse trendid ja WSI arengud

Märtsi lõpus käisime WSI Online esindusega Pariisis, WSI rahvusvahelisel konverentsil. Meile oli see juba neljas kord sellel suurepärasel üritusel osaleda! Siinkohal jagaksin ka teiega mõned mõtted ja olulisemad teemad, millest seal räägiti.

WSI 2013/2014

WSI on tegutsenud juba aastast 1995, olles üks vähestest nii pika ajalooga internetiturundusega tegelevatest ettevõtetest. Tänaseks on meie frantsiisivõrgustik ainulaadne maailmas, koondades üle 1000 kontori enam kui 80-s riigis! 2013 aasta WSI märksõnadeks on: Brand, Systems, Supply Chain, Costumer Experience. Lihtsamalt öeldes, on plaanis ühtlustada ja tugevdada erinevate kontorite ja meeskondade tööd ülemaailmselt, mis seab kõrgemad kvaliteedistandardid nii WSI siseselt kui väliselt. Meie klientidele tähendab see veelgi kvaliteetsemat klienditeenindust ning paremat koostöökogemust WSI-ga.

Lähiajal on oodata ka WSI turundusmaterjalide ühtlustamist. Selle aasta teises kvartalis annab WSI välja oma esimese põhjaliku raamatu, mis on kirjutatud WSI parimate turundusekspertide poolt üle maailma. WSI kõneisikud on kutsutud mitmetele suurtele konverentsidele peaesinejateks jne.

Klientidele pakutakse rohkem tasuta webinare, videokoolitusi, raporteid ja muid harivaid materjale. Peagi võimaldame ka oma klientidele nimetatud materjalidele ligipääsu.

Google ettekanne

Üheks konverentsi oodatuimaks presentatsiooniks oli Google ettekanne. Kohale olid tulnud Sher Khan (Strategic Partner Manager) ja Todd Rowe (MD Channel Sales).

Google Google

Mehed rääkisid Google hetkeseisust ja uutest suundadest. Mõned minu konverentsil tehtud märkmed allpool:

  • Google tehakse 100 miljardit otsingut kuus, see on üle 3 miljardi otsingu päevas.
  • Mobiiliotsingute maht viimase aastaga on kasvanud 80%.
  • Google+ kasutajate arv on kasvanud 235 miljonini.
  • YouTubes on 800 miljonit unikaalset vaatajat US-ist.
  • 69% mobiiliotsingu sooritajatest tegid mingi tegevuse.
  • Iga neljas mobiiliotsing lõppeb päring/ostuga.
  • 2/3 väike- ja keskmise suurusega ettevõtetest ei oma veebilehte (UK-s  sama näitaja 48%)
  • 66% ettevõtjatest ei kasuta digitaalturundust, eelkõige puudulike oskuste ja ajanappuse tõttu.

Video: Google Glass

WSI koostöö Google’ga

Googlel on hulgaliselt erineval tasemel partnereid (näiteks üle 20 000 Google AdWords Certified Partner’i). Vähestel õnnestub aga Googlega suuremat koostööd teha. Põhja-Ameerikas on hetkel 71 suuremat partnerit ja läbirääkimised WSI-ga partnerluse osas käivad. Kui see leping sõlmitud, on WSI sihiks saada Google ülemaailmseks partneriks. Sarnaseid koostööpartnereid on Google’l hetkel ainult üks – seega WSI saaks antud koostöös teiseks partneriks ülemaailmselt.  See on väga suur konkurentsieelis turul!

Koostöö Google’ga annab WSI konsultantidele suuremad ligipääsud Google informatsioonile. Põhjalikumaid koolitusi Google’lt nende teenuste müümiseks ja paremaks haldamiseks. Lisaks mitmeid erinevaid soodustusi ja võimalusi, millest kindlasti meie kliendid tulevikus kasu saavad!

Ülejäänud teemad, mis konverentsil käsitlust leidsid: Remarketing, SEO tulevik, Facebook Exchange, Creativity ja mitmed WSI siseteemad. Õppisime sealt palju!

WSI konverentsilVaade Eiffelist

WSI Excellence & Innovation Conference – 2 korda aastas toimuv rahvusvaheline WSI konverents, kus osalevad mitusada WSI frantsiisiomanikku üle maailma. Räägitakse digitaalturunduse uutest suundadest, WSI arengutest ja tulevikust ning jagatakse palju väärtuslikke kogemusi.

Google

Vaata kõiki postitusi

© 2016 Kõik õigused kaitstud. Oleme iseseisvalt tegutsev ja õigusi omav WSI frantsiisiäri.