Vii Google AdWordsi reklaamid järgmisele tasemele Vol. 2

08.03.2017 / Egert Tüll

Mida põhjalikum on sinu AdWordsi konto ja mida suurem eelarve, seda rohkem igakuist manageerimist see vajab. Detaile, mida jälgida, on palju ja n-ö raha tuulde visata on äärmiselt lihtne. Olen ühes oma varasemas blogis „Kuidas minna Google AdWordsi reklaamidega järgmisele tasemele?” rääkinud sellest miks ja kuidas on kasulik teha asukohapõhist (nt linnade) sihtimist.

Tänases blogipostituses vaatame järgmist võimalust, kuidas reklaame veelgi põhjalikumalt manageerida – nädalapäevade pakkumistega manageerimine.

Nädalapäevade seadistamine

Kuigi sinu ettevõtte võib pakkuda teenust 24/7 on tegelikult teatud päevad nädalas oluliselt tähtsamad ja kasumlikumad kui teised. Sa ei tea millised? – Alusta sellest, et lülita sisse AdWords kontos settingute alla nädalapäevade sektsioon.

Campaings > Settings > Ad schedule ja vali AD schedule.

Nüüd hakkab data vaikselt tekkima ja varsti ongi juba näha, kas päevad on erinevad ja kas mõni päev toob oluliselt rohkem päringuid. Kui sul oli see juba enne seadistatud, siis sul peaks juba piisavalt informatsiooni seal olema. Vaata kindlasti pikemat perioodi, nt 3-6 kuud, et teha suuremaid järeldusi. Mida rohkem on informatsiooni, seda parem on järeldusi teha.

Google AdWords analüütika

Mida peaksin jälgima?

Erinevat olulist informatsiooni on siin palju, aga olulised näitajad ja suhtearvud millele peaksid tähelepanu pöörama on Clicks, Conversions, Cost / Conversion ja Conversion rate. Kui sul näiteks viimaseid kahte ei kuva, siis peaksid need seadistama Columns rippmenüüst.Need on olulised tulbad, mis aitavad sul oma kampaaniad veelgi kasumlikumaks muuta. Üldiselt on nii, et  mida suurem number, seda parem. Cost / Conversion – see suhtearv on parem kui on väiksem. Eesmärk peaks olema saada võimalik palju päringuid võimalikult odava hinnaga.

Nüüd on oled välja selgitanud, millised päevad on kasumlikumad kui teised, siis tulbas Bit adjustments all saab antud päeva pakkumisi suurendada või vähendada. Mõte on lihtne – need päevad, mis toovad rohkem ja odavamalt päringuid, võiks üldiseid pakkumisi suurendada. Või siis vastupidi, et nõrgematel päevadel pakkumisi vähendada.

Kokkuvõte

Pole tähtis, kas sinu ettevõtte teenused on saadaval 4 tundi päevas, 5 päeva nädalas või 24/7, sellegipoolest usun, et teatud päevad nädalas on sinu ettevõtte jaoks olulisemalt kasumlikumad (toovad rohkem päringuid) kui teised. Täpsema informatsiooni saamiseks seadista ära Google AdWordsi nädalapäevade sektsioon ja hakka infot koguma. Kui seda on piisavalt, siis panusta kasumlikele päevadele rohkem, tehes seda protsentuaalselt Bit adjustments tulbas.

Õigesti toimides võid peagi märgata kuidas sama raha eest tuleb läbi AdWordsi reklaamide rohkem päringuid, keskmine päringu hind langeb ja kodulehe konversioonimäär paraneb. Mida sa veel ootad – ära kuluta oma reklaamide eelarvet tarbetult ja lihtsalt vaata üle oma konto seadistused.

Täpselt sellist infot me igapäevaselt ettevõtete jaoks uurimegi. Kui tundub võõras või spetsialisti silm kuluks ära – võta meiega allpool ühendust!

Turundussaade IMPACT 80/20!

IMPACT 80/20 ettevõtlus- ja turundussaadet külastas Roland Tokko, kes on Edu Akadeemia üks asutajatest ja muuhulgas korraldanud suurejoonelist üritust Wealth Forum, kus üheks esinejaks oli Robert Kiyosaki. Saates rääkis Roland edukast toote lansseerimisest, eelturundamise vajalikkusest ja veebiseminaride kasulikkusest. Loe saatest kokkuvõtet!

LOE SAATEST KOKKUVÕTET!

©2017 WWW Marketing OÜ