Uus postitus igal esmaspäeval – 5 kõige olulisemat digiturunduse uudist

20.03.2017 / Kristjan Raude

Digiturunduse valdkonnast on igapäevaselt sadu uudiseid. Mõned olulisemad, mõned lihtsalt pastakast välja imetud. Meil kõigil on kiire, ka sinul. Selleks, et su aega natuke kokku hoida, hakkan iga nädala esmaspäeval kokku võtma minu arvates 5 kõige olulisemat digiturunduse valdkonna uudist. Kirjutan iga uudise lühidalt lahti ja viitan ka algallikale, et soovi korral ise rohkem selle kohta uurida. Tagasiside andmiseks külasta meie Facebooki lehte ja kommenteeri seal vastavat postitust.

Kas SEO optimeerijad peaksid tähelepanu pöörama DuckDuckGo tõusvale populaarsusele?

Kuigi DuckDuckGo’l on veel pikk tee minna, et hakata konkurentsi pakkuma Google’ile, võib ta ohustada teisi otsingumootoreid. Nimelt, kui DuckDuckGo populaarsus jätkab samasugust kasvu nagu eelnevate aastate jooksul, võib otsingumootor viie aasta pärast käsitleda üle 150 miljoni otsingu päevas. Võrdluseks – hetkel on Bing+Yahoo otsingute arv päevas 122 miljonit. Eks elame ja näeme, kui populaarseks see Eestis saab.

Algallikas: Smart Insights

Nüüd on Androidi kasutajatel võimalik Gmailis raha saata ja küsida

Google on loonud taolise funktsiooni, et raha saatmine ja küsimine võimalikult lihtsaks muuta. Kogu rahavahetamise protsess toimub vaid nupuvajutusega Gmaili äppis ja raha saab küsida ka neilt, kellel pole Gmaili kontot. Samuti ei lisandu kasutajale mingeid lisatasusid. Hetkel on rahavahetamise funktsioon saadaval ainult USA-s. Igatahes on virtuaalne rahakott kuum teema. Varsti näeme ilmselt rahasaatmise nupukesi ka reklaamides, kust endale toote koheselt osta saad.

Algallikas: Tech Crunch

Ettevõtted investeerivad kõige rohkem Facebooki reklaamidesse

Ettevõtetel on 2017. aastal plaanis kõige rohkem sotsiaalmeedia kanalitest kasvatada Facebooki reklaamiarveid. Kuid Facebook pole ainus sotsiaalmeedia platform, mille reklaamidesse panustatakse senisest rohkem raha. Mitmed ettevõtted plaanivad suurendada ka Instagrami ja LinkedIni reklaamide mahte. Vastupidise efektiga on Twitter, mille reklaamidest plaanitakse kõige rohkem raha ära võtta. Jah, midagi pole teha – Facebook on väga hea kanal reklaami tegemiseks (kui sa muidugi tead, mida seal teha).

Algallikas: eMarketer

Kuidas kasutada turundamiseks Facebooki Messenger day’d?

Facebook tõi turule konkureeriva toote Snapchatile – Messenger day. Hetkel ei ole see saadaval Facebooki lehtedele, kuid siiski saavad ettevõtted seda funktsiooni turunduslikult ära kasutada. Kui sul on Facebookis sõprade seas ka kliente, lähene neile personaalse sisuga. Näiteks kasvata brändi tuntust läbi töötajate loodud sisu, julgusta kasutajaid jälgima ka teisi sinu sotsiaalmeedia kontosid, tee pilte ja videosid ettevõttega seotud sündmustest ning jaga Messenger day kaudu uudiseid. Pööra tähelepanu just suhete loomisele ja brändi tuntusele. Hetkel tundub, et copy/paste on saanud tavaliseks normiks. Kõik tahavad saada osa Snapchati (eks)unikaalsusest.

Algallikas: Social Media Examiner

2017. aasta digiturunduse uuendused, mida peab teadma

Tihti on turundajatel raske sammu pidada uuendustega, mis toimuvad digiturunduses. Seepärast on smartinsights.com ära kaardistanud 8 platformi olulised muudatused, mis seni on 2017. aastal toimunud. Tabel uueneb pidevalt läbi kogu aasta, et saaksid kõigi uuendustega mugavalt kursis olla.

Algallikas: Smart Insights

Turundussaade IMPACT 80/20!

Üks esimesi inimesi, keda IMPACT 80/20 saate raames intervjueeriti oli Aksel Kirikal, kes on Swedbank Eesti partnersuhete juht. Põhitöö kõrvalt jõuab ta ka korraldada Ärikatla koolitusi, mille idee on kutsuda esinema oma ala parimaid praktikuid. Loe tema inspireerivatest mõtetest lähemalt!

LOE SAATEST KOKKUVÕTET!

©2017 WWW Marketing OÜ