TOP 5: UK digimeedia suurim kasv alates 2007. aastast. Ja veel 4 uudist!

17.04.2017 / Kristjan Raude

Digiturunduse valdkonnast on igapäevaselt sadu uudiseid. Mõned olulisemad, mõned lihtsalt pastakast välja imetud. Meil kõigil on kiire, ka sinul. Selleks, et su aega natuke kokku hoida, võtan iga nädala esmaspäeval kokku minu arvates 5 kõige olulisemat eelmise nädala digiturunduse valdkonna uudist. Tagasiside andmiseks külasta meie Facebooki lehte ja kommenteeri seal vastavat postitust.

Eelmine nädal oli digiturunduse uudiste poolest suhteliselt rahulik. Räägiti palju Facebooki konverentsist F8, mis toimub sellel nädalal. Samuti oli juttu Uberist, kes on meediasse sattunud taaskord negatiivsete uudistega (töötajad lahkuvad, spionaaž jne). Samal ajal nende konkurent Lyft tõstis 600 miljonit (valuatsioon 7,5 miljardit). Elame põneval ajal!

UK digimeedia reklaamimahtude suurim kasv alates 2007. aastast

Briti turu arenguid tasub jälgida, kuna praktika näitab, et see on meist umbes 2-3 aastat eespool. IAB UK ja PwC tehtud uuring näitab, et mobiilireklaamide lai kasutuselevõtt on viinud Suurbritannia digimeedia turu suurimale kasvule alates 2007. aastast. Võrreldes 2015. aastaga on digimeedia reklaamikulud kasvanud 17,3%.

Allikas: eMarketer

2017. aasta “Local Search Ranking Factors” uuringu tulemused

https://moz.com/blog/local-search-ranking-factors-survey-results-2017Kõikide SEO gurude meeleheaks on David Mihm kokku võtnud 2017. aasta lokaalsed SEO faktorid. See uuring aitab ettevõtetel ja digiturundajatel mõista, millised faktorid mõjutavad lokaalseid otsingutulemusi. Samuti aitab uuring aru saada, millele peaks tähelepanu pöörama, et oma kohti otsingutulemustes tõsta. Uuring ise on väga põhjalik, nii et varu aega. Lingid, GMB (Google My Business), sotsiaalmeedia ja CTR on vaid mõned märksõnad, mis uuringust läbi käivad.

Allikas: Moz

Instagram story’l on nüüd 200 miljonit kasutajat ja rakendus möödub sellega Snapchatist

https://tctechcrunch2011.files.wordpress.com/2017/04/instagram-stickers.png?w=738Snapchat on löödud – nende konkurendi Instagrami stoorisid kasutavad nüüd 200 miljonit aktiivset kasutajat, mis teeb sellest kõige populaarsema stooride platvormi (Snapchatil 161 miljonit kasutajat). Mis seal salata – stoorisid tõesti vaadatakse ja üllatavalt palju. Minu Instagrami stoorisid vaatab tavaliselt umbes 80-100 inimest. See ei pruugi tunduda palju, aga kõik need inimesed on selle vaatamiseks pidanud minu pildile klikkama. Ehk turunduslikult võiks ju neid vaadata kui “soojasid kontakte” (kas sa ikka tead, et seda on näha, kes on su stoorit vaadanud?).

Allikas: Tech Crunch

Väikeettevõtte koduleht peab olema sama hea kui suurettevõtte oma

Kuidas edastada suurt konkurenti? Tee temast parem koduleht! Tarbijad eeldavad, et väikeste ettevõtete kodulehed on sama head kui suurte ettevõtete omad. Uuring näitab, et kodulehe külastajad ootavad head kasutajakogemust ja sisu. Kui koduleht ei vasta nendele ootustele, minnakse konkurendi omale. Näiteks USA-s on kümnest kodulehest neli mobiili jaoks kohandamata ehk siis ei arvestata mobiilikasutajaga. Kuidas sinu lehega on?

Allikas: eMarketer

Google AutoDraw aitab joonistada nagu proff

Ja lõpetuseks midagi igaühele! Kas soovid joonistada nagu proff, kuid reaalselt oskad tõmmata vaid kriipsujukusid 🙂 ? Google tuleb appi oma uue rakendusega Google AutoDraw. Alusta joonte tõmbamisega ning Google aitab sul pildi lõpetada. Päris lõbus abivahend. Proovi järele!

Allikas: Tech Crunch

UUS turundussaade IMPACT 80/20!

31. mail lansseeriti Eesti esimene audiovisuaalne turundussaade IMPACT 80/20, mille eesmärk on olla inspiratsiooniks kõikidele turundus- ja ettevõtlushuvilistele. Saate teise osa külaliseks oli Jorma Laiapea, kes on TransferWise’i klienditeenindusjuht. Loe saatest kokkuvõtet!

LOE KOKKUVÕTET!

©2017 WWW Marketing OÜ