TOP 5: Digiturunduse uuring ja raport 2017

15.05.2017 / Kristjan Raude

Eelmine nädal oli tõsiselt põnev. Tutvusin väga huvitavate inimestega, kellelt on väga palju õppida. Õnneks võtsime selle ka videosse ning millalgi teeme selle avalikuks IMPACT 80/20 saate sisuna.

Ka köitvaid uudiseid tehnoloogiasektorist jagus küllalt. Isesõitvad autod pole veel „valmis”, aga juba äritakse nendele mõeldud lisadega nagu  tasu eest parkimiskohtade leidmise tarkvaraga.

Küberturvalisus on ilmselt kõige trendikam teema, millest räägitakse. Hiljutised ülemaailmsed rünnakud (sealhulgas 200 000 häkitud haiglate arvutit) on inimeste arvamust palju muutnud küberturvalisuse suhtes. Ja see ei ole veel lõppenud! Financial Times hoiatab, et peame järgmiseks laineks valmis olema.

Snapchatil, kes hiljuti börsile tuli ja oma kvartali tulemused avaldas, ei lähe hästi. 166 miljonit kasutajat on investoritele pettumus kasv ei ole enam kiire ja seda ei saa ka võrrelda Instagramiga (700 miljonit kasutajat, mis on 4,2 korda rohem kui Snapchatil). Mõned julgevad platvormi võrrelda igiliikuri Twitteriga. Reklaamitulu neil kasvab küll suure hooga, aga kui uusi liitujaid peale ei tule, siis ei ole mõtet püüda kala seal, kus seda ei ole.

Uhh, vahel tundub, et maailm liigub liiga kiiresti. Vahetevahel tahaks järgmises peatuses maha astuda ning natuke puhata. 🙂

Digiturunduse uuring ja raport 2017

Search Engine Journal avaldas uuringu tulemused, kus osales 230 digiturundajat. Vastused olid osaliselt oodatud, osaliselt üllatavad. Näiteks ainult 43% digiturundajatest teevad SEO auditit uutele klientidele (meie teeme seda peaaegu igal korral). Või siis ainult 53%-l on dokumenteeritud sisuturunduse plaan (üritame seda oma agentuuris teha alati, kui võimalik). Nõustume sellega, et kõige efektiivsem sisu vorm on blogipostitus (uuringu kohaselt arvas sama 41% vastajatest).

Kuna digiturundus areneb tõepoolest kiirelt, siis võib olla üsna keeruline prioritiseerida seda, mis vajab tähelepanu. Sellepärast tasubki uurida, mida arvavad selle valdkonna professionaalid.

Allikas: Search Engine Journal

Google’i mikro-momendid ehk kuidas võita mobiilide võidukäigust

Hoiatan juba ette, et see on pikem lugemine ja vajab süvenemist. Aga see on seda väärt. Kas tead, et 68% inimestest kontrollib oma telefoni 15 minuti jooksul peale ärkamist? Või siis kontrollime oma mobiili 150 korda päevas.

Mikro-momendid on kriitilised puutepunktid tänapäeva tarbija teekonnas. Ja, kui need kokku liita, teevad nad lõppkokkuvõttes kindlaks, kuidas see teekond lõpeb. Kokkuvõttes annab Google 3 lihtsat soovitust: a) ole olemas b) ole kasulik c) ole kiire.

Allikas: Google

http://cdn2.business2community.com/wp-content/uploads/2017/05/Exciting-Stats.jpg

B2B veebidisaini 5 sisendit, mida sa ei saa eirata

Disain on kunst ja kunsti üle ei vaielda. Ometigi on digimaailmas mingid reeglid ja näitajad, mida ei saa eirata. Enamus veebitegemise päringutest, mis saame, on sisuga „soovime veebi, mis teenib meie ärilisi eesmärke”, mitte „soovime veebi, mis on silmale ilus vaadata”.

Kui just ei soovi saada lihtsalt ilusat visiitkaardi tüüpi veebi, siis tasub üle vaadata need 5 sisendit:

  1. mobiil on võtmeks;
  2. kõiki seadmeid arvestav kogemus;
  3. kaasaegne disain;
  4. veebijõudlus on oluline;
  5. SEO.

Allikas: Business 2 Community

Nädal sotsiaalmeedias

Facebook muudab oma algoritmi Google’i suunas ehk kontrollib maandumislehti, kuhu külastajaid reklaami abil saadad. Facebook teeb seda selleks, et inimesed näeksid oma news feed’il vähem postitusi ja reklaame, mis on madala kvaliteediga, eksitavaid ning spämmiliku sisuga. Lõplik eesmärk on tagada news feed’il informatiivsemad postitused.

Samuti tutvustas Facebook kiireid otseteesid, mida saab gruppides kasutada ning mis tõstavad gruppide funktsionaalsust. Näiteks saab nüüd mugavalt live videot alustada, luua küsitlust ning müüa midagi. Neid otseteesid on võimalik kasutada nii mobiilis kui desktop’il.

Nagu juba mainisin, avaldas Snapchat oma esimese kvartali tulemused. Kuid Snapchatilt on teisigi uudiseid. Nimelt saab nüüd ühe kasutaja snäppi vaadata nii kaua, kuni oled valmis edasi liikuma järgmise snäpini. Lisaks on Snapchatil nüüdsest Magic Eraser tööriist, mis lubab kasutajatel eemaldada objekte nende snäppidest.

Allikas: Social Media Examiner

Martech ehk turundustehnoloogia muudab turunduse teaduseks

Martech on hädavajalik kontseptsioon efektiivsete turundustegevuste ja ettevõttele väärtusliku turundusstrateegia arenguks. Martech ei ole vaid päringute saamiseks, müükide tõstmiseks ja kliendikogemuse parandamiseks. See võimaldab ka paremat sisekommunikatsiooni ning vähendab lünki turundus- ja müügiosakonna vahel.

Turunduses ei ole enam oluline ainult loomingulisus, vaid ka tehnoloogia, mida kasutatakse. Seega tuleb aktsepteerida mõtet, et turundus on tehnoloogiapõhine valdkond. Ning, kui soovime edasi areneda, peame selle tehnoloogia ka omaks võtma.

Allikas: Smart Insightshttp://www.smartinsights.com/wp-content/uploads/2016/11/tools-tools-tools.png

Turundussaade IMPACT 80/20!

IMPACT 80/20 turundussaatel on välja tulnud juba neli põnevat osa nelja huvitava saatekülalisega. Viimase osa saatekülaliseks oli Tarmo Sikk, kellel on 15-aastane reklaamikogemus. Täna korraldab ta hobikorras pop-up muusikafestivali Acoussion. Loe saatest kokkuvõtet ja saa teada, mida Tarmo rääkis reklaamimaailma telgitagustest ning vabaõhu festivali korraldamisest!

LOE KOKKUVÕTET!

©2017 WWW Marketing OÜ