Top 10 blogi postitused 2013

Top 10 blogi postitused 2013

Top 10 blogi postitused 2013

06. jaanuar 2014, Maarja Laide, WSI uudised

Uus aasta on alanud ja aeg on vaadata tagasi tehtud tegudele ja saavutustele. 2013 aasta tõi kaasa huvitavaid arengusuundi digitaalturunduses, millest oleme aktiivselt ka oma blogis kirjutanud. Lugesin kokku ja tuleb välja, et eelmisel aastal avaldasime 72 blogi postitust! Parema ülevaate saamiseks toon välja populaarsemad postitused, juhuks, kui Sul midagi põnevat kahe silma vahele on jäänud.

1. 22 tasuta tööriista turundajatele, mis muudavad Su töö palju lihtsamaks

Pildid / - - 1156284_39977081

Postituses on toodud välja 22 tasuta tööriista, mis aitavad muuta turundaja igapäevatöö oluliselt lihtsamaks. Tööriistad on jaotatud teemade kaupa: turundus, sisu, SEO, sotsiaalmeedia ja analüütika. Tegu on lihtsate kuid oluliste allikatega, mille abil rikastada oma senist turundustegevust. Proovi kindlasti järele!

2. Mis juhtub sotsiaalmeedia kontodega peale kasutaja surma?

lein

Tõsine ja kurb teema, mis puudutab meist paljusid isiklikult. Sotsiaalmeedia konto on privaatne vara ning peale kasutaja surma on kolmandatel isikutel raske kontole ligi pääseda, et see kustutada. See on tekitanud dilemma, kus lahkunud inimene elab edasi virtuaalsel kujul ning saab teinekord sünnipäevaõnnitlusigi peale oma surma. Lähedastele on tegu emotsionaalselt raske katsumusega, mille lahendamine on keeruline ning teinekord võimatu.

3. Internetiturunduse trendid aastal 2013

internetiturundus 2013

Uue aasta algus toob alati kaasa ootuseid ja ennustusi tulevaks aastaks. Põhinedes oma kogemustele ja turu üldistele trendidele kirjutasime ka meie WSI-s 2013 aasta oodatavatest trendidest. Aastale tagasi vaadates võib öelda, et ennustused läksid päris täppi.

4. 7 viga internetiturunduses ja soovitused nende parandamiseks

viga

Toome välja 7 olulisemat viga internetiturunduses, mis panevad turundajaid pead kratsima ning mis veelgi hullem, kaotavad usu internetiturunduse efektiivsusesse. Kontrolli, ega Sinu ettevõte nende vigade vastu ei eksi. Ja kui eksibki, siis anname sulle nõu, kuidas neid parandada.

5. 10 viga, mida vältida sotsiaalmeedias

viga

Sotsiaalmeedia olulisuses ei kahtle enam keegi. Küsimus on hoopis kuidas sotsiaalmeedias tegutseda. Üks asi on olla esindatud Facebook’is, Twitter’is, Google+’s jm, teine asi on luua efektiivne strateegia, mis toob ettevõttele kasumit. Kuna tark õpib mitte ainult enda vigadest vaid ka teiste omadest, siis tõime välja 10 nõuannet, mida mitte teha sotsiaalmeedias.

6. Maandumisleht – mis, milleks ja kuidas?

maandumisleht

Maandumislehed on täiesti ebaõiglaselt alahinnatud turunduselement, mida kohalikul turul kasutatakse harva. Maandumisleht on eraldi kampaanialeht mingi kindla pakkumise jaoks, kus puuduvad navigatsioonielemendid jm segavad faktorid, mis tõmbavad tähelepanu kontaktivormilt kõrvale. Maandumislehe konversioon on keskmiselt 5x kõrgem kui tavalisel vahelehel, ehk 5-15%. Mis on sinu vabandus maandumislehtede mitte kasutamiseks?

7. “Meeldib ja jaga” kampaaniad on ajalugu – kuidas turundada Facebookis?

like+share kampaania

„Meeldib ja jaga“ kampaaniad vallutasid paar aastat tagasi meie Facebook’i seina kulutulena. Võita võis põhimõtteliselt kõike alates sokkidest ja moosipurkidest lõpetades kalli tehnika ja reisidega. Tänaseks on see buum möödas ja ettevõtted on segaduses. Kuidas teistmoodi Facebook’is turundada kui tasuta nänni jagamine enam ei toimi?

8. Kuidas teha kasutajasõbraliku disainiga koduleht?

image credit - Zsuzsanna Kilian

Koduleht on eduka internetiturunduse vundament. Külastaja hindab ettevõtte usaldusväärsust kodulehe põhjal ning esmamulje on määrav indikaator edasiseks tegutsemiseks. Lisaks silmailule peab koduleht olema funktsionaalne ja pakkuma külastajale head kasutajakogemust. Tõime välja 7 nõuannet kasutajasõbraliku kodulehe tegemiseks.

9. Memo: Password 2013

password

13-14. märtsil toimus Coca-Cola Plazas Best Marketing’i korraldatud totaalne turundussündmus Password 2013. Konverentsil osales ka WSI juhtivpartner Armin Tüll, kes tegi sündmusest kokkuvõtva memo. Artikkel leidis kajastust ka Best Marketingis.

10. 7 kummalist fakti internetist

facts

Internet on meie jaoks muutunud iseenesest mõistetavaks, millega kaasnevad ka iseenesest mõistetavana tunduvad asjaolud. Oled Sa kunagi mõelnud, miks on internetis lingid sinised? Kust pärineb sõna “spämm”? Kui palju on infot internetis ja palju infot tarbitakse? Tõime Sinuni 7 kummalist fakti internetist, mis laiendavad Su silmaringi. Lõpus on ka humoorikas videoklipp, vähemalt nohiklikul tasandil :)

Kokkuvõte

Oleme kirjutanud erinevatel teemadel ja loodetavasti aidanud Su ettevõttel püüda suuremaid eesmärke ja täiustada oma digitaalturunduse strateegiat paremate tulemuste saamiseks. Millistel teemadel võiksime aastal 2014 rohkem kirjutada? Millised on olnud Sinu lemmikartiklid? Sinu arvamus on meile oluline, aita meil kirjutada Sulle!

Teksti esialgne autor on Jaanika Kivilo.

Google

Vaata kõiki postitusi

© 2016 Kõik õigused kaitstud. Oleme iseseisvalt tegutsev ja õigusi omav WSI frantsiisiäri.