Inbound turundus – integreeritud digiturunduse metoodika klientide saamiseks ja hoidmiseks

Inbound turundus on põhimõtteline muudatus selles, kuidas me äri teeme. Kui traditsioonilises turunduses tegeletakse palju klientide otsimisega, siis Inbound digiturunduse võtteid kasutades tulevad kliendid ise ettevõtte juurde. Inbound metoodika ja integreeritud tegevuste ahelaga säästame aega ja raha.

Inbound turundust kasutades suuname kliendid ostuni

Inbound turundus on terviklik lahendus, mis peab silmas kliendi vajadusi ja soove klienditeekonna igal sammul. Õige strateegia ja taktikaga teeb Inbound turundus kodulehe külastajast ostu sooritaja ning ettevõtte fänni ja promoja.

Inbound turundus Eestis

Inbound turunduse metoodika

  1. Toome integreeritud digiturunduse võtetega potentsiaalsed kliendid ettevõtte kodulehele. Et külastajad kodulehele jõuaksid ja sealt ei lahkuks, teeme turunduslikult läbimõeldud ja ärieesmärke toetava veebilehe, kasutame kodulehel õigeid märksõnu ja kvaliteetset sisu ning optimeerime kodulehe ja sotsiaalmeedia profiilid. Külastuste suurendamiseks kasutame sisuturundust, makstud meediat, mobiiliturundust, videoturundust ning ka sotsiaalmeediat ja social sellingut.
  2. Seejärel vahetame väärtusliku informatsiooni kodulehe külastaja kontaktandmete vastu. Harime kodulehe külastajat teemakohaste blogipostituste ja materjalidega ning vastutasuks küsime külastaja andmeid. Kui meil on kontaktide kohta rohkem informatsiooni, saame neid paremini segmenteerida; saata neile personaalsemaid e-kirju ja turundussõnumeid; kuvada dünaamilist sisu ning CTA-sid. See võimaldab meil potentsiaalsed kliendid ostuteekonnal edasi juhtida ning luua nendega usalduslik suhe.
  3. Kui oleme võitnud kontakti usalduse, saavutanud tema silmis spetsialisti maine, siis on ta valmis ostuks. Igas klienditeekonna astmes on kliendi käitumine, info vajadus, sobivad märksõnad ja sisu tüüp erinevad. Nüüd on potentsiaalne klient aru saanud probleemist ja teadlik sobivatest lahendustest. Ta on valmis ostu tegema või teenust tellima, kuid võib vajada veel viimast kinnitust. Siin etapis paneme rõhku remarketingile, kasutame veelgi spetsiifilisemat sisu ja personaalsemaid e-kirju,  toodete võrdluseid, tasuta prooviperioode või nõustamisi.
  4. Iga astme juurde kuulub suurepärane teenindus, sest kliendikogemust luuakse iga tegevusega. Rahuolev ja lojaalne klient on ettevõttele parimaks reklaamiks ning olemasoleva kliendi hoidmine on kordades odavam, kui uute klientide leidmine. Oluline on jätkata sobiva sisuga kliendi harimist, küsida tagasisidet ning kaasata ta vestlusesse sotsiaalmeedias.

Inbound turunduse tunnel

 

Kvaliteetne sisu ja pidev analüüs on Inbound turunduse võtmeks

Teemakohase sisu loomine ja õigetes kanalites levitamine võimaldab Sul

  • parandada Sinu kodulehe positsioone Googles ning teistes otsingumootorites;
  • saavutada valdkonnas eksperdi maine;
  • harida kliente ning võita nende usaldus.

Tulemuste mõõtmine ja analüüs annab meile tagasiside – mis töötab ja mis mitte. Saame testida erinevaid turundusvõtteid ja -kanaleid ning leida ettevõttele just kõige sobivamad lahendused.

Teeme Su ettevõtte nähtavaks, hoiame kokku Su aega ja raha!

Inbound metoodika muudab eriliseks digiturunduse tegevuste integreeritud ja õiges järjekorras ning mahus kasutamine. Inbound tegevuste ahela ja metoodikaga saame

  • turundustegevusi paremini planeerida;
  • eelarvet kokku hoida;
  • läbimõeldumalt klientide andmeid koguda;
  • kontaktidele ja klientidele personaalsemaid turundussõnumeid saata;
  • kliendid püsiklientideks ning ettevõtte reklaamijateks muuta.

Oleme Eesti esimene Inbound turundusmetoodika rakendaja. Meil on olemas teadmised, tööriistad ja rahvusvahelised koostööpartnerid edukaks Inbound turundamiseks.

TULE KONSULTATSIOONILE JA EDASTA KONKURENTE INBOUND TURUNDUSE KLIENDIKESKSE LÄHENEMISEGA!

Kuidas luua digistrateegia, mis töötab sinu ettevõtte kasuks 24/7?Vajad uut veebi? Rohkem päringuid või müüke?Võta ühendust
© 2016 Kõik õigused kaitstud. Oleme iseseisvalt tegutsev ja õigusi omav WSI frantsiisiäri.