Social Selling

Vii müük internetti – Social Selling ehk müügistrateegia sotsiaalmeedias

  • Kuidas tõsta müügi efektiivsust?
  • Kuidas kaasata müügitiimi rohkem tarbija ostutsüklisse?
  • Kuidas müüa rohkem kui konkurendid?

Kui mõni neist probleemidest tundub tuttav, siis on aeg üle vaadata oma ettevõtte praegune müügistrateegia ja kohaneda tarbija uute käitumistrendidega. CEB uuringu kohaselt toimub 57% müügist ilma müügiesindaja sekkumiseta. Oluliselt suuremaks on muutunud interneti osakaal ostuprotsessis, mis on toonud müügiprotsessi kliendile lähemale ning võimaldab kliendil olla teadlikum tarbija. Tervelt 73% eestastest otsib internetist enne ostu sooritamist toote või teenuse kohta infot ja tervelt 42% tarbijatest otsib enne ostu sooritamist infot ainult online keskkondadest (Google Consumer Barometer 2013).

Ostukäitumine

Tarbija harjumused on muutunud ning arenenud internetikultuur on tekitanud võimaluse otsida infot mugavamalt. Põhilised kanalid, kust infot otsitakse on otsingumootorid, sotsiaalmeedia ja foorumid/blogid. Oluline on teiste arvamus ja kogemused. Samuti otsitakse enam infot toodete spetsiifiliste omaduste kohta. Olukord, kus klient astub müügisalongi ja ootab, et müügiesindaja hakkaks talle toodet tutvustama, on möödas. Täna astub klient salongi põhjalike teadmistega, millist toodet ta soovib ja kaupluses jääb vaid ostu vormistamise vaev. See tähendab, et on aeg ka oma ettevõtte müügistrateegia üle vaadata ja püüda klienti juba varasemas ostutsükli faasis.

Müük läbi sotsiaalmeedia

Sotsiaalne müügistrateegia võtab turunduse ja müügi koostööst maksimumi ning avab müügiesindajatele täiesti uue maailma. Turunduse keskmeks praegusel digiajastul on sisu. Just sisu abil on võimalik luua ettevõttele usaldusväärne kuvand ning jõuda läbi aktiivse osalemise sotsiaalmeedias uute potentsiaalsete klientideni. Siin saavad müügiesindajad kliendisuhtlust alustada juba ostutsükli varases staadiumis ning olla kliendi jaoks kättesaadav juba siis, kui ta alles otsib probleemile lahendust.

Social Selling treeningprogrammi käigus õpetavad meie spetsialistid, kuidas:

  • optimeerida sotsiaalmeedia profiile
  • kaardistada ideaalse kliendi profiil ehk buyer persona
  • jagada kvaliteetset sisu
  • jälgida õigeid kanaleid ja allikaid
  • suurendada oma mõjusfääri ja valida õiged prioriteedid
  • luua GARANTEERITUD Social Lead Generation programmi
  • arendada võimsad ettevõtte sisesed varad
  • kasutada loodud varasid konversioonide arvu suurendamiseks
  • kasutada Social Selling tehnikat konkurentsieelisena
  • integreerida edasijõudnute tööriistad, et suurendada veelgi Social Selling mõju

Social Selling kombineerib endas strateegiat, mis kaasab müügiesindajaid kliendisuhtlusesse juba ostutsükli varajases staadiumis. Iga meeskonna liige saab tööriistad, mille abil luua oma personaalne eksperdi kuvand internetis ning olla nähtav klientidele siis, kui nad seda enim vajavad. Tänapäeva edukas müügiinimene on autoriteetne isik internetikeskkondades, kes oskab kasutada erinevaid kommunikatsioonitööriistu, jagab ekspertarvamust ja loob strateegia põhinedes kliendiuuringutele.

  New Call-to-action

Käi kaasas tarbijate muutunud ostuharjumustega ning napsa konkurentide eest kliendid läbimõeldud müügistrateegiaga! Küsi Social Selling treeningut WSI-st.

© 2016 Kõik õigused kaitstud. Oleme iseseisvalt tegutsev ja õigusi omav WSI frantsiisiäri.