Digiturundus

Digiturundus ja -meedia ei ole tänapäeval enam väike osa turundusest. Varem olid põhilised meediakanalid televisioon, raadio ja trükimeedia, nüüd on nende kõrvale ja piirkonniti ka neist ette tõusnud internet. On palju ettevõtteid, mis tänapäeval ainult digiturunduse ja -meedia peale panustavadki, seejuures suurepäraseid tulemusi saavutades. Digi on traditsioonilistest turunduskanalitest tihtipeale oluliselt efektiivsem, sest tegevusi saab täpsemalt sihtida, mõõta ja vajadusel pea igal hetkel muudatusi teha.Digiturunduse teenused

Digiturunduse tegevused, mis toetavad äri edu internetis

AdaptiveSEO™ teeb su veebilehe internetis nähtavaks ja tagab kauakestvad tulemused

Tänapäeval otsib suur osa inimestest enne ostu sooritamist toodete ja teenuste kohta Google’ist informatsiooni. Sooritades Google’is otsingu, on aga tulemuseks sadu või isegi tuhandeid vasteid. Fakt on, et 90% kasutajatest ei vaata kaugemale esimese lehe tulemustest. See tähendab, et kui sinu veebileht ei tule ettevõttele oluliste märksõnadega otsingutulemustes esimeste seas välja, jääb väikseks kodulehe külastuste hulk ja veebileht ei täida oma eesmärki.SEO teenus

SEO ehk veebilehe otsingumootoritele optimeerimine parandab kodulehe nähtavust veebis, hõlmates endas nii tehnilisi, sisulisi kui ka väljaspool lehte tehtavaid tegevusi. WSI loodud AdaptiveSEO™ teenus on Google’i uuendustekindel, mis tähendab, et Google’i algoritmi uuenduste järel ei ole vaja strateegiat muuta. Tänu kvaliteetsele sisule ja tarbija väärtustega arvestamisele on saadud tulemused pikaajalised.

Lisaks igakuisele SEO teenusele saad WSI spetsialistidelt tellida ka SEO auditi, mille raames kaardistame SEO strateegia puudused, vead kodulehel ja anname juhised nende parandamiseks.

Sisuturundus aitab sul kliendi usalduse võita

Hästi tehtud sisuturundus toetab tarbija iseõppimist, aitab potentsiaalse kliendi usaldust võita ning loob ärile oma meediakanali, kus tarbijat ostuotsuse tegemisel soovitud suunas mõjutada. Sisuturunduse puhul pakume külastajale tasuta huvitavat ja harivat materjali blogipostituste, e-raamatute, case study’de ja muu näol. Koos SEO-ga aitab see ka su ettevõtel Google’is oluliste märksõnadega esile tulla ja kodulehe külastuste arvu suurendada.

Professionaalne sisu näitab, et oled valdkonna spetsialist, hoiab sinu äri pildil ning aitab külastaja korduvalt lehele tagasi tuua. Aja jooksul veebilehe külastaja usaldus sinu ettevõtte vastu kasvab ja potentsiaalsest kliendist saab klient. Viimast kinnitavad ka uuringud, mille järgi on 60% tarbijatest pärast blogipostituse lugemist ostu sooritanud ning 70% tarbijatest eelistab ettevõtte kohta uurida pigem nende blogist kui reklaamist.

Sotsiaalmeedia turundus on hea moodus klientidega suhtlemiseksSotsiaalmeedia turundus

Sotsiaalmeedia turundus võimaldab sul kiiresti ja vahetult oma olemasolevate ja potentsiaalsete klientidega dialoogi astuda, neid erinevatesse kampaaniatesse kaasata ja neilt vajalikku tagasisidet saada. Paljud uuringud ja ka meie praktika on näidanud, et sotsiaalmeedia turundus Facebookis, YouTube’is, Twitteris, LinkedIn’is, Google+’is, Instagramis, Pinterestis ja teistes võrgustikes töötab suunatult nii ärikliendile kui tavatarbijale.

Sotsiaalmeedia on pikaajaline investeering kliendisuhtesse, kuid vaid seda õigesti tehes saad tulemusi. Edukaks sotsiaalmeedia turunduseks vajad sa plaani ja strateegiat. WSI sotsiaalmeedia turunduse lahendused põhinevad pikaajalistel kogemustel, aitavad sul massi seast silma paista, fännibaasi kasvatada ja rohkem sinu toodetest ning teenustest huvitatud külastajaid veebilehele tuua.

E-posti turundus on üks tasuvamaid turunduskanaleid

Hea e-posti turundus aitab sul kontaktibaasi maksimaalselt ära kasutada või selle puudumisel seda kiiresti kasvatada. Tõenäoliselt oled märganud, et vaid üksikud veebilehe esmakülastajad sooritavad kohe ostu või teevad päringu. Oskuslik e-posti turundus on suurepäraseks vahendiks, et potentsiaalsed kliendid veebilehele tagasi tuua ja ka olemasolevate klientidega suhet edasi arendada. Erinevate uuringute kohaselt võib e-posti turundus kulutatud raha lausa mitmekümnekordselt tagasi tuua.

Enamikele meist tuleb päeva jooksul väga palju e-kirju ja selleks, et sinu saadetud e-kirja ka avataks ja seal olevatel linkidel klikitaks, peab kirja sisu olema kvaliteetne ja lugejat kõnetama. Siinkohal on abiks turunduse automatiseerimise tehnoloogiaid, mis koguvad andmeid, et kontaktide segmenteerimine ja neile personaalsete e-kirjade koostamine hõlpsam oleks. Aega aitavad säästa ka läbimõeldud tegevusahelad. Aitame sul kokku panna toimiva e-posti turunduse strateegia ja selle ellu viia.

Videoturundus esitab sinu tooteid/teenuseid huvitavalt ja meeldejäävaltVideoturundus

Trendid näitavad, et maailm liigub tohutu kiirusega videoturunduse suunas. Professionaalselt tehtud videosid on hea vaadata, need annavad kiirelt ja lihtsalt informatsiooni edasi ning tihtipeale omistatakse teadmine meelelahutuslikus võtmes. 90% tarbijatest on väitnud, et saavad pärast video vaatamist paremini aru, kas pakutav toode või teenus on neile sobiv. Video lisamine maandumislehele tõstab selle konversioonimäära 80%.

Videoturundus on ideaalne vahend müükide suurendamiseks, kuid seda vaid juhul, kui video on hästi planeeritud ja teostatud. Teeme koostööd tasemel videotiimiga, et aidata su ettevõttele sobiv ja töötav video luua.

Mobiiliturundus on eriti tulus asukohapõhistele äridele

Mobiilid, sh nutitelefonid, on saanud igapäevaelu lahutamatuks osaks ja aina levinum on ka mitme seadme korraga kasutamine. Eesti elanikest ligikaudu ⅔ kasutab televisiooni vaatamise ajal ka nutiseadet. Teiselt poolt langevad jätkuvalt otsingumootorites positsioonid nendel ettevõtetel, mille veebileht ei kohandu nutiseadmete ekraanidele. Mobiiliturundus ei ole enam n-ö turundusplaani võimalik osa, vaid nutiseadmetega tuleb arvestada ka tehes veebilehte, maandumislehte, SEO-d, e-posti turundust, digimeedia kampaaniaid jne.Mobiiliturundus

Mobiiliturundus on praegu üks kõige kiiremini arenevatest valdkondadest ja eriti palju rõhku tasub sellele panna asukohapõhistel äridel, et meelitada kohale läheduses olevad potentsiaalsed kliendid. Näiteks on sul võimalik suunata reklaame ainult mobiilidele, saata asukohapõhiseid reklaame jne. Aitame su ettevõttel välja töötada mobiiliturunduse strateegia ja mobiilisõbraliku veebilehe.

Inbound turundus seob kõik tegevused tervikuks

Kui traditsioonilises turunduses tegeletakse palju klientide otsimisega, siis Inbound digiturunduse võtteid kasutades tulevad kliendid ise su ettevõtte juurde. Jah, see võib tunduda ilusa unistusena, aga kui kõik on tehtud nii nagu vaja, siis see tegelikult ka nii on.

Nagu viitab ka ingliskeelne sõna inbound, kasutame eelkõige sissepoole suunatud tegevusi. Olulist rolli mängivad tegevusahelad ja turunduse automatiseerimine. Inbound turundus on terviklik lahendus, mis peab silmas kliendi vajadusi ja soove klienditeekonna igal sammul. Õige strateegia ja tehnoloogiaga suunab Inbound turundus kodulehe külastajat ostuteekonnal edasi n-ö ise aru saama, et sinu äri pakutud toode või teenus aitaks teda, kuni temast saab ettevõtte klient ning seejärel ka ettevõtte fänn ja promoja.

Inbound turundus

Inbound lähenemine on kliendisõbralik ja traditsioonilisest turundusest üldjuhul kõrgema tasuvusega. Oleme Eesti esimene Inbound turundusmetoodika rakendaja. Meil on olemas teadmised, tehnoloogiad ja rahvusvahelised koostööpartnerid edukaks Inbound turundamiseks.

Oskuslik digiturundus nõuab põhjalikke teadmisi ja kogemusi

Digimaailm muutub kiiresti, mis tähendab, et parimate tulemuste saavutamiseks tuleb oma teadmisi pidevalt täiendada. WSI-s puutume valdkonnaga igapäevaselt kokku, omame teadmisi ja laialdasi kogemusi nii digiturundusest üldiselt kui ka spetsiifilistest valdkondadest.

Jäta oma kontaktandmed, saame kokku ja arutame, millised digiturunduse tegevused su ärile sobiksid ja kauakestvaid tulemusi saavutada aitaksid.

 

©2017 WWW Marketing OÜ