Sina tead eesmärki, meie teame, kuidas sinna jõuda

Ettevõtte äriliste eesmärkide saavutamiseks internetis ei piisa enam ilusast veebilehest või Facebooki kontost. Ka AdWordsi või Delfi reklaamid ei anna enam selliseid tulemusi, nagu loodetud. Samas on internet väga suure kasutamata potentsiaaliga, kuna 90% alustab oma ostuteekonda internetist ning 57% ostudest tehakse ilma müügiinimese sekkumiseta.

Turunduses on palju muutunud ja veelgi rohkem muutub tulevikus. Turunduseelarvete suunamisel digisse, suureneb sealne konkurents tarbija tähelepanu saamiseks. Heade tulemuste saavutamine nõuab aina suuremaid kogemusi ja teadmisi. Iga kuu lisandub juurde uusi võimalusi, mida katsetada. Taktikad, mis enne töötasid, ei too enam tulemusi.

“Käes on aeg, kus tuleb vähendada taktikalisi tegevusi ning hakata planeerima ja ellu viima pikaajalist strateegiat. Päeva lõpuks eristab just õige strateegia võitjad kaotajatest.

WSI Digistrateegia kaart

Digiturundus on tervik

Digimaailmast on saanud meie igapäevaelu osa, mis kujundab meie mõtteviisi, suhtlust ja informatsiooni jagamist. Tarbija käitumine on muutunud ja e-kanalid mängivad olulist rolli ostutsükli ja -otsuse kujunemisel. E-kanaleid tuleb vaadata kui tervikut, mis on omavahel seotud. Kõik tegevused peavad toetama lõppeesmärki. Oleme välja arendanud digiturunduse lahendused, mis põhinevad aastatepikkustel kogemustel ja suurepärastel tulemustel ning mille eesmärgiks on muuta internet ettevõtte põhiliseks turundus- ja müügikanaliks. Oleme näinud alljärgnevaid tulemusi.

  • Parem kliendist arusaamine (käitumine, soovid, vajadused).
  • Rahulolevad kliendid hakkavad ettevõtte parimateks “müügiinimesteks”.
  • Suureneb klientide lojaalsus.
  • Vähenevad tööjõu-, turundus- ja reklaamikulud.

Millega saame abiks olla

Meie teenused on jaotatud 4 põhikategooriasse:

  • Veebiarendus - leiame võimalused, kuidas veebileht toetaks ettevõtte ärilisi eesmärke.
    Märksõnad: strateegia, disain, UX, front ja back end programmeerimine, küljendus, sisuloome, testimine, igakuine arendus ja toetus.
  • Inbound - loome strateegia ja taktika, kuidas tarbijat oskuslikult “mõjutada” ja “suunata” läbi ostutsükli (teadvustav > kaalutlev > otsustav).
    Märksõnad: strateegia, blogimine, sisuturundus, sotsiaalmeedia, e-posti turundus, CRM, SEO, analüütika, PR, social selling.
  • Makstud meedia - leiame kanalid, mis sobivad kõige rohkem kampaania eesmärkidega. Eesmärgiks võimalikult hea tulu ja kulu suhe
    Märksõnad: Müügikampaaniad, bränding, uute turgude ja toodete testimine. AdWords, display, Facebook, Gmail, Youtube, Bing, Delfi, Postimees jt kanalid.
  • Konsultatsioon - meie ülemaailmne ekspertide võrgustik aitab küsimustele leida õiged vastused.
    Märksõnad: meeskond küll olemas, aga vajatakse ekspert nõuandjat. Soovitakse saada põhjalikumad teadmised, mis aitaks otsustada, kust alustada ja kuhu välja jõuda.

Soovid pakkumist või midagi täpsemat küsida? Täida selleks allolev vorm.

© 2016 Kõik õigused kaitstud. Oleme iseseisvalt tegutsev ja õigusi omav WSI frantsiisiäri.