Social Sellling: Kuidas saada kasu internetis olevast infost?

Social Sellling: Kuidas saada kasu internetis olevast infost?

Social Sellling: Kuidas saada kasu internetis olevast infost?

16. juuni 2015, Karl Heinrich Lauri, Social Selling, Sotsiaalmeedia

Viimasel ajal on palju kuulda olnud üha rohkem populaarsust koguvast kliendisuhtluse meetodist “Social Selling”. Järgnevas artiklis kirjutan täpsemalt lisaboonusest, mis sellega kaasas käivad. Leiad vajalikud tööriistad, mis aitavad sul olla enda valdkonnas vajalike uudistega kursis ja seeläbi pakutavad toodet või teenust veelgi parandada enda klientide jaoks.

Kui antud teema sinu jaoks veel uus teema on, siis soovitan tutvuda sellega artiklis, mis ilmus ka Äripäevas, leiad selle siit.

Kuidas, miks ja kellele see kasu toob?

  1. Loo endale Twitteri konto ja mõtle vähemalt viis kõige relevantsemat märksõna ja teemat millega pead kursis olema. Nendele teemadele loo hashtag´id ja jälgi märksõnade põhjal uudiseid või postitusi vähemalt korra päevas. Vaja läheb ühte järgnevast tööriistast: HootSuite või TweetDeck. Julgen soovitada esimest.
  2. Otsi sobivaid artikleid, blogisid ja autoreid ning jälgi neid sotsiaalmeedias. Kasuta Feedly´tFlipboardi või mõnda muud lugerit, et hoida teemakohased blogipostitused ühes kohas. Kindlasti jaga postitusi ja artikleid, mis võivad sinu fännidele huvi pakkuda ka sotsiaalmeedias.
    Kui ei jõua kohe huvitavat artiklit läbi lugeda siis kasuta Instapaper või Evernote, et salvestada artikleid hiljem sobivamal ajal lugemiseks.
  3. content promotion through paid owned earned social mediaSocial Sellingu puhul on oluline järjepidevus, leia igas päevas aeg, kus lugeda läbi artiklid mis on ilmunud. Muuda see tegevus enda jaoks harjumuspäraseks ja hakkad seda nautima – juba seetõttu, et oled võimeline klientidele parimaid lahendusi pakkuma.
  4. Väga oluline kanal Social Sellingu jaoks on LinkedIn, jälgi seal samasid kontakte keda Twitteris ja autoreid kelle artiklid sulle meeldivad. Otsi ja jälgi ka LinkedIn´is inimesi kes kirjutavad ja jagavad sinu jaoks olulist informatsiooni. Muuseas kes LinkedIn’is kahtleb, siis Eestist on sellega liitunud juba üle 100 000 kasutaja.
  5. Esialgu tundub see ehk palju tööd. Kulutad selle peale umbes tunni enda päevast, kuid seda peab võtma nagu investeeringut. Sinu fännid tänavad sind huvitava sisu jagamise eest ja kliendid on õnnelikumad kui oskad neid paremini aidata. Kui oled umbes 1 kuu harjutanud eelpool mainitud tegevusi hakkab see sinu päevast võtma umbes 30 minutit.

Internet on täis tohutul hulgal informatsiooni. Näe natuke vaeva, et olulisem enda jaoks välja filtreerida. Sinu jaoks oluline info – uudised, spetsialistide arvamused toodete ja teenuste kohta, klientide tagasiside sarnaste toodete või teenuste kohta, konkurentidelt tulev informatsioon. Ehk peaks isegi enda klientide valdkonna uudistega põgusalt kursis olema? Kasuta Social Sellingut ka info töötlemiseks – õpid rohkem enda valdkonna kohta aastaga kui oled õppinud viimase kümne aastaga.

Social Selling on tänapäeva turul möödapääsematu kliendisuhtluses – kuidas on see kõik seotud kliendihaldusega saad lugeda täpsemalt siit.

sotsiaalmeedia roll digiturunduses podcast

Vaata kõiki postitusi

© 2016 Kõik õigused kaitstud. Oleme iseseisvalt tegutsev ja õigusi omav WSI frantsiisiäri.