Saavuta edu õigeaegselt planeeritud kampaaniaga

Saavuta edu õigeaegselt planeeritud kampaaniaga

Saavuta edu õigeaegselt planeeritud kampaaniaga

19. juuli 2012, Egert Tüll, Sotsiaalmeedia, Strateegia

Antud blogis vaatame kui oluline on erinevate kampaaniate, postituste, blogide ajastus. Kindlasti on teil Facebookis ettevõtte konto ja aeg-ajalt teete ka postitusi. Küsimus on aga, kas te olete mõõtnud ka seda, millisel kellaajal sisestatud postitus toob teile kõige rohkem tähelepanu – like/kommenaar?

Parim aeg Facebookis postitamiseks

Leia õige kellaaegSul võib olla väga hea sisuga blogikanne või Facebooki postitus, aga kui Sa selle valel aja avalikustad, on tõenäosus kaotada suurel hulgal lugejaid. Kui sa tahad, et sinu Facebooki postitus jõuaks piisavalt paljude inimesteni, siis tee analüüs, milline on kõige parem kellaeg postituste avalikustamisteks Sinu ettevõttele.

Mõnel juhul töötavad paremini hommikused postitused 09.00-11.00 vahel. Teinekord jällegi postitused lõunasel kellaajal, 13.00-15.00. Kindlat reeglit õigel ajal postitamiseks ei ole. Erinevad uuringud näitavad erinevaid tulemusi. Seepärast on oluline ise välja selgitada, millal on Sinu jaoks parim aeg postitada. Postita uudiseid erinevad kellaajal ja jälgi, millised kellaajad Sinu puhul paremini töötavad.

Facebooki kampaania auhind

Erinevates Facebooki kampaaniates loositakse välja kõikvõimalikke auhindu, olgu selleks siis kinopiletid, IPad või soojamaareis. Kui sa tahad, et sinu kampaania oleks edukas, siis ma annan sulle ühe hea auhinna idee.

Oluline on ajastus! Loosi õigel ajal õigeid asju. Toon näite WSI korraldatud kampaaniast. Võimalik, et oled seda isegi Facebookis näinud. Tegemist on aknatootja Kalesy Jaanipäeva kampaaniaga. Eesmärk oli suurendada Kalesy fännide arvu Facebookis. Kui tavaliselt kestavad fännide kogumise kampaaniad 3-4 nädalat, siis aja puuduse tõttu tegime seekord vaid nädalase kampaania.

Kalesy grillikampaaniaKuna aeg oli oluliselt piiratud, tuli väga hoolikalt terve kampaania läbi mõelda – idee, sisu, pilt. Kuna tulemas oli Jaanipäev ja ilmad suviselt soojad, siis otsustasime, et ideaalne auhind oleks grillimiskomplekt. Eestlased on ometigi grillirahvas.

Grillkomplekt sisaldas grilli, süsi, vedelikku, lihad ja  karastusjooke. Kuna kõik detailid olid üksikasjalikult läbi mõeldud, siis kampaania osutus väga edukaks.

TULEMUSED OLID JÄRGMISED:

  • Like – rohkem kui 1500
  • Kommentaare – rohkem kui 2000
  • Jagamisi – rohkem kui 3000

Soovitus: Mõtle alati korralikult läbi, mis auhinda välja loosida, mis oleks antud hetkel teemakohane. Lihtne nipp on loosida õigel hooajal õige asi!

Blogi, uudise, vahelehe ajastus

Järgmisena sellest, kui oluline on õigel ajal kodulehele uut infot panna. Mõnda aega tagasi tegime ühele ettevõttele uue kodulehe. Ettevõte tegutseb tõstukite rendi, sanitaartehniliste tööde ja puhastusteenustega. Käes oli talv ja hoonete katustele hakkasid tekkima suured ja ohtlikud jääpurikad. Ka uudistes kajastati, et majade halduri on hädas oma hoonetel olevate jääpurikatega.

Ohtlik probleem vajas lahendamist, pakkudes meile võimalust aidata teisi ja iseennast. Hetkel, kui teema oli „kuum“, tegime me kliendi kodulehele uue vahelehe „jääpurikate eemaldamine“ ja lisasime selle kohta ka uudise.

Üldistele märksõnadele on Googles konkurents suur, mis ei võimalda kiiresti esilehele jõudmist. On teada-tuntud tõde, et SEO, ehk kodulehe optimeerimine on pikaajaline protsess. Küll aga on konkurents tunduvalt väiksem erinevate fraasidega seotud märksõnadel, millega on oluliselt lihtsam saada esimestele positsioonidele. Optimeerisime vahelehe valitud märksõnadele ja paari päevaga saime märksõnaga „jääpurikate eemaldamine“ 3 positsioonile esilehel.  Saavutades seejuures 3 esimest positsiooni.

MIS OLI TULEMUS?

Paari nädala jooksul sai meie klient nii palju lisatööd jääpurikate eemaldamisega, et kuu aja pärast oli ettevõtte juhtkond juba puhkusel :). Firma käive tõusis õigel ajal tegutsemisega mitmekordselt.

Kokkuvõtte

Kui Sul tekib hea idee Facebooki postituse või kodulehe sisu kohta, siis mõtle ALATI läbi, millal seda teha. Postituse aeg on ülimalt tähtis. Sul võib uhke punane Ferrari kodus garaažis olla, aga kui sul ei ole sinna bensiini tangitud, ei saa keegi selle olemasolust teada.

Vaata kõiki postitusi

© 2016 Kõik õigused kaitstud. Oleme iseseisvalt tegutsev ja õigusi omav WSI frantsiisiäri.