Online turundus – Top 5 peamist suunda aastal 2010

Online turundus – Top 5 peamist suunda aastal 2010

Online turundus – Top 5 peamist suunda aastal 2010

22. jaanuar 2010, Egert Tüll, Strateegia

Online turundus on jätkuvalt üks populaarsemaid mehhanisme kaubamärkide edendamisel, mistõttu on oluline mõista peamisi trende sellel alal. Ülimalt tähtis on säilitada firmade  ja toodete vaheline konkurentsivõime, samuti tagada investeeringute tasuvus.

Online turundus Top 5 peamist suunda 2010 aastal:

internetiturundus 20101. E-maili turundus

E-maili turundus on tõhus kanal, kui seda õigesti kasutada ning tekitada  tarbijates usaldustunnet. Umbes 90% Lääne-turundajatest kasutavad seda võimalust, kuna see on üks odavamaid ja kõige täpsema sihtgrupini jõudvamaid kanaleid. 80% turundajaid väidavad, et E-mail on kõige tõhusam turunduslik sidekanal nende organisatsioonis.

2. Veebianalüütika

Täna on internet meedia edasiviija, kes on ülekoormatud informatsioonist ja see tähendab seda, et tarbija pöörab vähem tähelepanu reklaamidele. Seetõttu andmeid tarbijate käitumise kohta mängivad olulist rolli toote müügi suurendamisel. Palju võimsam analüütika 2010 aastal võimaldab täielikult mõista olukorda, mis avab uued võimalused turundajatele.

3. E-maili turunduse ja sotsiaalmeedia ühinemine

Pole saladus, et sotsiaalsetes võrgustikes toimub pidev tegevus, kus igapäevaselt sisustavad oma aega miljonid inimesed. Kui sotsiaalsed võrgustikud on integreeritud e-mailiga, siis muutuvad need kaks turuduskanalit veelgi tõhusamaks. Nii arvavad Altimeter Grupi analüütikud ja sotsiaalse meedia ekspert Jeremiah Owyang, kes ka ennustavad, et nende kahe keskkonna  ühinemine annab turundajatele uue ja paremini funktsioneeriva tööriista.

4. Mobiiltelefoni aasta

Mobiiltelefon on juhtival kohal kommunikatsiooni turunduskanalistest ja seda ennustab ka ABI Research, aastaks 2013 jõuavad selle keskkonna tulud  numbrini 24 miljadrit dollarit. Mobiiliturundus võimaldab täpselt jõuda sihtgrupini, mis suurendab klientide lojaalsust ning pakub võimalust luua kindel klientuur. Mobiiliturunduse üks olulisemaid eelised on madalad kulud.

5. Ühised integratsiooni vahendeid online turunduses

Uute infokanalite õppimise ja online turunduse rakendamise käigus, püüavad  turundajad veel sügavamalt integreerida erinevaid kokkupuute punkte tarbijatega, mis parandab võimalusi eduks üldises turunduskampaanias. Eeldatakse, et piirid erinevate kanalite vahel ähmastuvad veelgi. Online turundus võimaldab täpsemalt edastada sõnumeid õige tarbijani, samuti hõlbustab see teiste kommunikatsioonikanalite sidet.

Originaal artikklit loe siit (Väljaande MediaPost versiooni)

Vaata kõiki postitusi

© 2016 Kõik õigused kaitstud. Oleme iseseisvalt tegutsev ja õigusi omav WSI frantsiisiäri.