Mobiilne turundus – Google Maps ja ostusooritamine

Mobiilne turundus – Google Maps ja ostusooritamine

Mobiilne turundus – Google Maps ja ostusooritamine

25. august 2011, Kristjan-Paul Raude, Mobiiliturundus

Kaardistamine, reageering ja kohalolek – märksõnad mobiilses turunduses!

Aprill 2011 tehti uuring, kus nutitelefonide kasutajatelt uuriti, kui palju nad otsivad infot äride ja teenuste kohta asukoha järgi ning millised on nende käitumusharjumused. Järgnevas blogis üritangi teile võimalikult lihtsalt ja numbrite põhjal selgitada mobiilse turunduse vajadusest ettevõtetele.

Mobiilne turundus - Google Maps

Mobiilne turundus – Google Mapsi olulisus

95 % kasutajatest on kasutanud asukoha otsingut. Asukoha kindlaksmääramisel teeb ostuotsuse päeva jooksul  88% klientidest ja neist kohese ostuotsuse teeb 36 %.  Esimene asi, mida peaksid nüüd tegema – seo oma firma koduleht Google Mapsiga!

Mobiilne turundus - Google Maps

Mobiil on kujunemas meie igapäevaseks abivahendiks shoppamisel. Aina enam ja enam kasutatakse mobiili poes olles, et hankida lisainfot toote kohta.

Lihtne näide sellest, kuidas  toimub otsustusprotsess:

Mobiilne turundus - Google Maps

Esmane infoallikas on ülaltoodud näitel telefon. Sealt algab ja kohati lõppeb ostuprotsess.

Siin on jällegist  näide sellest, kuidas reageerisid inimesed, kui olid näinud reklaami internetis.

Mobiilne turundus - Google Maps

Seega võib tõdeda, et ligi pooled tegutsesid kaupmeest soosivalt.

Läbi mobiilsete kodulehtede sooritatakse oste 27% ulatuses, seejuures läbi app-ide tehakse oste 22% ul. Kõige enam mõjub traditsiooniline TV reklaam, sest pärast seda, kui nähakse mingit reklaami, asub 71 % inimestest kohe lisainfot otsima nähtud toote või teenuse kohta läbi nutitelefoni.  See on märk sellest, et mobiilid on koguaeg läheduses ja neist saab kõige kiiremini soovitud info kätte.

Selle asemel, et jäädagi ootama tarbija tähelepanu ainult reklaamist internetis, meeldib inimestele aina rohkem kasutada asukoha määramist, sest nii leiab kõige kiiremini lähedalasetsevad ärid. Ja võib olla on just sinu ära ümber nurga, kuhu klient oma sammud viib. Nii et ole leitav otsingumootorites, online kaartidel ja SA OLED OLEMAS.

Tänapäeval kasutavad internetis surfajad otsingumootoreid selleks, et leida täpne vaste ja nutitelefonide kasutajad on neist kõige aktiivsemad.

Kui soovid, et mobiilne turundus oleks edukas, tegutse järgnevalt:

  • Tee Google Mapsi oma ettevõtte konto ning lihtsusta nutitelefonides enda leidmist, sest suurenenud huvi ja aktiivsus nutitelefonide kasutamisel viib lõppkokkuvõttes ostuni.
  • Laienda oma turunduskanalite valikut. Mobiili kasutatakse uuringuteks ja ostuotsustamise protsessis. Tee otsingumootorisõbralik mobiilne koduleht ja aita tarbijatel jõuda soovitud infoni/ostuni.
  • Tee mitmekülgset reklaami mobiilikasutajatele. Inimesed kasutavad tihti mobiiliseadmeid koos teiste meediakanalitega.  Veendu, et su mobiilireklaamid on kaasahaaravad ja silmatorkavad, sest enamus mobiilikasutajaid märkavad reklaami ja  tegutsevad selle ajel.

Allikas: Google Mobile
Autor/Toimetaja: Kristi Riepulk / WSI Internetiturunduse konsultant

Vaata kõiki postitusi

© 2016 Kõik õigused kaitstud. Oleme iseseisvalt tegutsev ja õigusi omav WSI frantsiisiäri.