Mobiilne otsing

Mobiilne otsing

Mobiilne otsing

10. august 2011, Egert Tüll, Mobiiliturundus

Mobiilsed otsingud Eestis on viimase poole aastaga kahekordistunud!

Uuringud näitavad, et iga päev ostetakse üha rohkem nutitelefone, seda mitte ainult sellepärast, et need näevad kihvtid välja. Põhjuseid on erinevaid, nendest üks suuremaid on kindlasti see, et nutitelefonidega saab väga kiiresti ja mugavalt internetis käia. Olgu selleks siis toodete otsingud, ostu sooritamine või külastades sotsiaalvõrgustikke. Antud blogis vaatame lähemalt, millised on need mobiilsed otsingud, mida kasutajad nutitelefoniga teevad.

Mobiilne otsingVaadeldav uuring on tehtud 2010 aasta IV kvartalis Kanadas. Ilmselge on see, et seal on mobiilne koduleht, mobiilsed otsingud ja mobiiliturundus oma kasutatavuses Eestist paar aastat eespool. See, mis toimub hetkel USA-s/Kanadas on varsti ka Eestis. Seda on tõestanud nii Google AdWords, Facebook jne.

Võrdlesin see nädal ca 10-et erineva valdkonnaga WSI klienti, kus uurisin kui palju on nende firmade kodulehe külastused viimased poole aastaga tõusnud. Tulemuseks on, et mobiilsed külastused on viimase poole aastaga kahekordistunud. Mis tähendab seda, et juba hetkel on ka Eestis mobiiliturundus, mobiilne koduleht ja mobiilsed otsingud suures tõusutrendis. Kujutagem ette, mis toimub siis aasta või kahe pärast!

TOP 5 külastatavat veebilehte läbi nutitelefoni

  • Otsingumoororid – 77%
  • Sotsiaalmeedia veebilehed – 65%
  • Jaemüügi veebilehed – 45%
  • Video jagamise veebilehed – 43%
  • Üldised tarbijate veebilehed – 38%
Mobiilne otsing

Nagu uuringust näha, siis mobiilsed otsingud on tõesti seinast seina. Pole tähtis, millises valdkonnas teie ettevõtte tegutseb. Kindlasti peaksite mõtlema mobiilse kodulehe peale!

TOP 5 valdkonda, mida nutitelefonidega otsitakse

  • Uudised – 57%
  • Einestamine – 51%
  • Laevandus – 51%
  • Meelelahutus – 49%
  • Shoppamine – 47%
mobiilne otsing

Jällgi sama asi, ei ole tähtis kas firma tegeleb reisimise või auto varuosadega, kliendid otsivad teid. Mobiiliturundus ootab teostamist!

Tarbijad tahavad informatsiooni kiirelt ja mugavalt, sellepärast ongi mobiilne otsing nii levinud

  • Otsitakse infot, kui ollakse kusagile minemas (teel olles) – 72%
  • Tahetakse saada infot, siis kui ollakse eemal arvutitest – 65%
  • See on mugav siis, kui ma tahan leida infot nii kiiresti kui võimalik – 47%
Mobiilne otsing

Sellest tabelist on selgesti näha, et internetiotsinguid ei tehta ainult arvuti taga olles. Selleks, et leida kiiresti ja mugavalt infot ei pea enam ainult tööl või kodus istuma. Nutitelefonid on piisavalt nutikad, et kliendile informatsioon kiiresti ja mugavalt kättesaadavaks teha. Sellepärast kasutavadki teie kliendid mobiilseid otsinguid!

Rohkem kui pooled inimesed, kes kasutavad mobiilseid otsinguid, sooritavad ka ostu

Vaatame täpsemalt milliseid tegevusi tehakse, peale seda kui mobiilne otsing on tehtud

  • Arutelu – 59%
  • Otsitakse edasi – 67%
  • Külastatakse ettevõtet – 68%
  • Sooritatakse ost – 53%
Mobiilne otsing

Inimesed, kes otsivad infot läbi nutitelefoni on teie toote ostmiseks väga potentsiaalsed. Enamus juhtudel, peale mobiilse otsingu sooritamist, arutatakse sel teemel mõne tuttavaga, külastatakse poodi või sooritatakse kohe ost. Siit järeldus, kui soovite, et teie ettevõte käive suureneks läbi interneti, siis mobiilne koduleht on „must do“

Küsite miks? Sest mõtlete: „mul on ju tavaline koduleht juba olemas“ Minu vastus teile: Harilikud kodulehed on liiga mahukad ja aeglased, et neid vaadata normaalselt läbi nutitelefoni. Samuti on nendes väga palju infot ja kuna kodulehed on suure resolutsiooniga, siis peab telefoniga palju nö sisse ja välja zoom-ima. Mobiine koduleht aga tehakse minimalistliku graafikaga ja lisatakse vaid kõige olulisem info. Kuna me teame, et mobiilne otsing on kasulik selleks, kui soovime infot kiiresti ja mugavalt kätte saada.

Mobiilne otsing – kokkuvõte

Nutitelefonide arv suureneb iga päev, mille tulemusena tehakse olulisel määral internetiotsinguid läbi mobiiltelefoni – mobiilne otsing. Pole tähtis, mis valdkonnaga sa tegeled, mobiilne koduleht on kindlasti sulle vajalik. Ära lase oma konkurentidel sinust ette minna, nii kaotad palju potentsiaalseid kliente.  Mobiilsed otsingud suurenevad iga päev! Ole edukam kui sinu konkurendid, tee oma ettevõttele mobiilne koduleht ja hakka raha teenima juba homme!

WSI Online teeb Sinu ettevõttele mobiilse kodulehe, mis edestab sind konkurentidest. Võta meiega ühendust!

Vaata kõiki postitusi

© 2016 Kõik õigused kaitstud. Oleme iseseisvalt tegutsev ja õigusi omav WSI frantsiisiäri.