Miks täiendada ettevõtte turundustegevusi kampaaniatega?

Miks täiendada ettevõtte turundustegevusi kampaaniatega?

Miks täiendada ettevõtte turundustegevusi kampaaniatega?

03. märts 2016, Egert Tüll, Strateegia

Igakuine turundus on ettevõtte jaoks ääretult oluline. Kui panustad kuust kuusse erinevatesse turundustegevustesse, siis on ka tulemused ja tulud regulaarselt positiivsed. Juba on märtsikuu ja kui sa veel ei ole jõudnud, siis tuleks kindlasti ära planeerida selle aasta turundustegevused ja sellega kaasnevad kulud. Kuidas aga võtta digiturundusest maksimum? Täna räägime sellest, miks on mõistlik igakuisele turundusele juurde lisada ka kampaaniad.

Regulaarsete turundustegevuste eelised

Nagu ka korra juba mainitud, siis igasugune turundus peaks olema pidev ja süstemaatiline. Ei ole mõtet teha nii, et üks kuu teen SEO-d, teine kuu Google Adwordsi kampaaniaid ja siis paar kuud ei tee midagi. Kui õigesti ja järjepidevalt turundusse investeerida, on oluliselt suuremad ka tulud. Kuni see seaduspärasus paika peab, ei tohiks olla kivisse raiutud ka turunduseelarve.

Turunduskampaania

Kampaaniate eelised

Aeg-ajalt, näiteks paar korda aastas, soovitame leida lisaressursse ka ühekordsete kampaaniate jaoks. Seejuures ei ole „täna meie teenus -5%” päris see, mida ma silmas pean. Kampaania olgu ikka selline, mis meelitaks juurde ka uusi kliente. Mida tihedam on sinu valdkonna konkurents, seda rohkem tuleb ka pingutada. Kampaaniatel on mitmeid kasusid, toon välja mõned:

  • Rohkem müüke – lihtne viis suurendada oluliselt oma klientide arvu.
  • Uued kliendid – rohkem investeerides on võimalik kasutada erinevaid kanaleid ja jõuda suurema hulga inimesteni.
  • Bränding – iga ettevõtte peaks mingi osa oma turunduseelarvest panustama just brändingule. Isegi kui kampaania koheselt müüke ei suurenda, tuleb arvestada, et brändingu mõju on pikemaajalisem. Need kliendid, kelleni sa kampaaniaga jõudsid, võivad tellimuse teha paar kuud hiljem.

Et kampaaniast maksimum võtta, analüüsi tulemusi. Kui kasutasid sel korral oluliselt rohkem kanaleid kui muidu, selgita välja, millised neist tõid enim veebilehe külastusi ja tellimusi. Järgmist kampaaniat tehes oled juba natukene targem ja oskad panustada kohtadesse, mis toovad ka rohkem tagasi. Eesmärk peaks olema alati saada maksimaalselt head tulemused.

Kokkuvõte

Hoolimata sellest, kas sinu igakuine turunduseelarve on 1000, 3000 või 5000 eurot, planeeri juba aasta alguses ära vähemalt 2 kampaaniat. Sa tunned oma äri hästi ja tead juba ette, millised on need hooajad, millal võiksid mitmekordselt oma tulusid kasvatada. Mõte välja, kui palju sa oled nõus sinna panustama ja ülejäänud töö teeb ära juba digiagentuur, leides sulle selle jaoks parimad võimalused. Oma esimese kampaaniaga proovi kasutada ka sellised kanaleid, mida sa regulaarselt ei kasuta – kes teab, ehk tulevad põhilised müügid just sealt.

Minu kogemus näitab, et ettevõtted, kellel on paar korda aastas erinevad kampaaniad, on oluliselt edukamad kui teised. Need kes panustavad rohkem, teenivad üldjuhul ka rohkem. Nii et, mida sa ootad – alusta planeerimist juba täna! Kui vajad abi oma digikampaaniate elluviimisel, siis võta meiega ühendust!

Vaata kõiki postitusi

© 2016 Kõik õigused kaitstud. Oleme iseseisvalt tegutsev ja õigusi omav WSI frantsiisiäri.