Miks inimesed järgivad brände?

Miks inimesed järgivad brände?

Miks inimesed järgivad brände?

25. juuli 2012, Kristjan-Paul Raude, Sotsiaalmeedia

Brändi kohalolu sotsiaalmeedias kõidab kliendi tähelepanu, suurendab brändi tuntust ja teadlikkust ning võimaldab turundajatel jõuda otse tarbijani.

Alljärgnevad infograafikud annavad huvitava ülevaate sellest, miks inimesed järgivad brände sotsiaalmeedias. Peamised põhjused on ilmselged: peale selle, et inimene on ettevõtte praegune klient, on inimeste eesmärgiks saada eripakkumisi.

  • Üle 97% inimestest ütleb, et sotsiaalmeedia on mõjutanud nende ostuotsust.
  • Üle 23% inimestest on allalaadinud brändi app’i oma mobiiltelefoni.
  • Üle 18% inimestest järgib Facebook’is brändi, kuna nende fännilehel on huvitav ja meelelahutuslik sisu.
Miks inimesed järgivad brände Miks inimesed järgivad brände-1 Miks inimesed järgivad brände-2

Allikad: Razorfish.com – Ecoconsultancy.com – SocialMediaToday.com

Sotsiaalmeedia aitab luua ja hoia pikaajalisi kliendisuhteid, kuna võimaldab tarbijatel brändidega suhelda. Facebook’i kasutajad saavad suhelda brändi ja teiste klientidega ühe kollektiivina, kuid seda piiratud kontekstis. Twitteri kasutajad saavad suhelda brändiga individuaalselt ning tihti ei puututa kokku teiste järgijatega. Võrdluses Facebook’iga, huvitab Twitteri järgijaid rohkem see, mida bränd soovib kommunikeerida kui teiste järgijate arvamus.

Kuid järgijate arvamus on oluline, kuna üha enam võetakse ostuotsuse sooritamisel arvesse internetis leiduvat infot. Sotsiaalmeedia võimaldab tarbijatel anda vahetut tagasisidet: nii positiivset kui negatiivset. Tänu tagasisidele saavad teha brändid parendusi toodetes/teenustes ja seega vastata klientide ootustele. Ja see ongi ju kõige olulisem!

Vaata kõiki postitusi

© 2016 Kõik õigused kaitstud. Oleme iseseisvalt tegutsev ja õigusi omav WSI frantsiisiäri.