Kuidas suurendada külastusi enam kui 90% ja kahekordistada päringute arvu? Case Study Avaekspertidelt

Kuidas suurendada külastusi enam kui 90% ja kahekordistada päringute arvu? Case Study Avaekspertidelt

Kuidas suurendada külastusi enam kui 90% ja kahekordistada päringute arvu? Case Study Avaekspertidelt

31. mai 2013, Kristjan-Paul Raude, Makstud meedia - PPC, SEO

rohkem külastusi ja päringuidSEO ja AdWords on teenused, mille peamiseks müügiargumendiks on ettevõtte kodulehe nähtavuse parandamine internetis. Parem nähtavus tagab omakorda rohkem külastusi ja päringuid. Ilus jutt, kuid alati on olemas skeptikuid, kes peavad internetiturunduse teenuseid õhu müümiseks. Paljud teenusepakkujad lubavad kiiresti esimesi positsioone Google’s kuid sisuliselt on tegu lühiajaliste tulemustega, mis võivad hetkeks positsioonid kõrgele tõsta, kuid järjepideva tegevuse puudumine viib saavutatud edu sama kiiresti, kui see saavutati.

SEO ja AdWords eeldavad pikaajalist tööd ja pühendumist. Oleme palju rääkinud, kuidas SEO on kiirelt arenev valdkond ja taktikad, mis töötasid poolaastat tagasi on tänaseks juba ajalugu. Seega parimate tulemuste saavutamiseks ja nende hoidmiseks on vaja pidevalt oma aega ja energiat pühendada tulemuste jälgimisele, järelduste tegemisele ja kampaaniate optimeerimisele.

Sama kehtib ka AdWords’i kohta. Kampaaniate efektiivsuse tagamine eeldab pidevat reklaamide jälgimist ja optimeerimist. Reklaami võib igaüks valmis kirjutada ja saavutada ka piisava panustamise korral head reklaami positsioonid. Kuid küsimus on, kas AdWords on reklaamikulu või müügitulu kanal. Ehk head reklaami positsioonid ei tähenda, et AdWords ettevõttele reaalselt tulu tooks. Oluline on erinevate näitajate koosmõju ja kampaaniate õige optimeerimine. Kuigi iga reklaamija sooviks on jätta töösse kõrge kvaliteediskoori ja klikimääraga reklaamid, siis need näitajad üksi ei teeni Sulle raha. Vastupidi, kõrge klikimääraga reklaamid, millel on madal konversioonhoopis kulutavad Su raha.

Vaatame WSI kliendi Avaeksperdid OÜ näitel, kuidas hästi tehtud SEO ja AdWords ettevõttele reaalset kasu toovad.

Probleem

avaeksperdidWSI kliendiks on 2011. aasta lõpust olnud peamiselt aknakatetega  tegelev ettevõte Avaeksperdid. Põhjus, miks ettevõte vajas professionaalset abi, oli vanamoeline koduleht, mis ei toetanud ettevõtte arengut ega täitnud oma eesmärki.

Avaekspertide sooviks on alati pakkuda kvaliteetset teenust ja tooteid. Selle toetamiseks sai ettevõttele loodud kaasaegne veebilahendus, mis oleks võimalikult lihtsa ülesehitusega ja arusaadav kodulehe külastajale, samas pakkudes huvilistele piisavalt detailset informatsiooni erinevate toodete kohta. Uut ja pidevalt täienevat veebilehte saab külastada aadressil www.avaeksperdid.ee.

Iga kodulehe haldaja teab, et kodulehe olemasolust üksi vähe on. Ehk uue veebi loomine ei toonud võluväel oodatud tulemusi. Selleks, et koduleht täidaks oma eesmärki, oli lehele vaja külastusi.

Lahendus

Kodulehe nähtavuse parandamiseks internetis hakkasime Avaekspertide kodulehele tegema makstud reklaami Google’s ning alustasime kodulehe optimeerimisega otsingumootori jaoks.

  • AdWords – Avaekspertide tooted jagunevad erinevatesse kategooriatesse: rulood, markiisid, bambuskardinad, ribakardinad, tekstiilkardinad jm. Lõime erinevad reklaamirühmad vastavatele märksõnadele ning testisime erinevaid reklaame. Vastavalt tulemustele kohandasime märksõnu ja reklaame, optimeerides reklaami kulusid ning tuues kodulehele kvaliteetsemat liiklust.
  • SEO – Kodulehe optimeerimist alustasime sisutekstide parandamisest. Vahelehed said optimeeritud vastavatele märksõnadele, lisasime headingud, meta andmed, tegime siselinkimist, optimeerisime pildid, lisasime kodulehele artiklite rubriigi. Igakuiselt kirjutatakse artiklitesse värsket ja kvaliteetset sisu, mis on optimeeritud ettevõtte põhimärksõnadele. Samuti teostasime off-site optimeerimist.
seo ja adwords näide

Tulemused

AdWords’i makstud reklaamikampaania on olnud edukas. Alates eelmise aasta maikuust oleme Avaekspertidele toonud tänu AdWords’ile laias laastus 20 päringut kuus.

Ka kodulehe optimeerimine on näidanud häid tulemusi. Tänu järjepidevale tööle oleme aastase töö tulemusena  saavutanud 8 märksõnaga 10-st positsioonid Google avalehel ning 2 märksõnaga jõudnud Google teisele lehele.

Head positsioonid otsingumootoris on suurendanud külastuste hulka läbi otsingumootori tervelt 85% võrreldes ajaga, mil SEO-ga alustasime. Kõiki külastusi arvesse võttes on külastuste arv veelgi suurem – koguni 93%. Päringute hulka, mis on saadud klientidelt, kes on tee leidnud kodulehele läbi Google otsingumootori oleme suutnud kahekordistada.

Järeldused

Aknakatete valdkonnas on veebis üsnagi tugev konkurents. Avaekspertide puhul võib väita, et järjepidev töö on toonud head tulemuse ja loodud koduleht täidab oma eesmärki.

Parimad tulemused saavutatakse kampaaniate jälgimise ja optimeerimisega. Statistika näitab, millised reklaamid töötavad paremini ja toovad kodulehele relevantset liiklust. Eriti oluline on kampaaniate optimeerimine AdWords’i puhul, kus kulud on otseselt seotud klikkidega. Õigesti püütud sihtrühm tagab külastused, mis ei tekita reklaamikulu vaid toovad ettevõttele müügitulu.

Optimeerimise puhul on märksõnaks järjepidevus. Tegu ei ole ühekordse tegevusega, kus käiakse kodulehe sisu 1x üle ja optimeerimisega on ühel pool. Orgaanilisi tulemusi aitab pikaajaliselt säilitada vastav panustamine. Avaekspertide puhul on näha, kuidas igakuine artiklite kirjutamine ja sisu kohendamine annab soovitud tulemusi.

Soovid paremaid positsioone Googles, mis tooksid Su ettevõtte kodulehele rohkem külastusi ja päringuid? Võta meiega ühendust ja paneme Sinu äri internetis tööle!

Helista +372 6 888 098, saada kiri kontakt@wsionline.ee või esita päring.

Vaata kõiki postitusi

© 2016 Kõik õigused kaitstud. Oleme iseseisvalt tegutsev ja õigusi omav WSI frantsiisiäri.