Kuidas parandada orgaanilise liikluse kvaliteeti?

Kuidas parandada orgaanilise liikluse kvaliteeti?

Kuidas parandada orgaanilise liikluse kvaliteeti?

02. september 2015, Egert Tüll, Inbound, SEO

Oma kodulehe toodete-teenuste vahelehed on tähtis korras hoida. Kui oled oma SEO strateegia õigesti määranud, siis iga sinu vaheleht ilmub otsingumootoris just selle märksõna peale, mille oled välja valinud. Kas oled rahul oma orgaanilise liikluse mahuga, märksõnade positsioonidega ja päringute arvuga? Kui ei, siis see blogiartikkel on just sinule! Vaatame lähemalt, kuidas parandada orgaanilise liikluse kvaliteeti.

külastuste päringute kasvKasutan selles blogis ühe WSI kliendi tulemusi. Võrreldes uuritavat perioodi varasemaga näeme, et orgaaniliste külastuste kasv rohkem kui 4500 võrra ja päringute hulk rohkem kui 200 võrra.

3 nippi, kuidas saada rohkem külastusi ja päringuid:

  • vahelehe sisu
  • blogimine
  • kliendi suunamine

1. Kvaliteetne ja ajakohane vahelehe sisu

Kodulehe sisu oli tähtis eile, on tähtis täna ja on ka homme! Kvaliteetne, ajakohane sisu on just see, mis müüb. Kui sisu on liiga vähe, siis ei tekita koduleht kliendis usaldust, ei ole informatiivne ja on väikese väärtusega ka otsingumootori jaoks. Pikki ja lohisevaid tekste ei taha keegi lugeda, ja kui infot on palju, ei leia klient seda kõige tähtsamat üles ja lahkub lehelt.  Niisiis, kirjuta  sisu mõõduka pikkusega ja too selles välja kõige tähtsam ja olulisem info oma toodete ja teenuste kohta.

Mõtle korraks iseendale: kui sinul on mingi toote või teenuse kohta informatsiooni vaja, siis millist infot sa eeldad leidvat, kui sa Google’i otsingutulemustele klikkad? Nüüd mõtle, kas sinu kodulehe vahelehed sisaldavad just seda kõige olulisemat teksti, mida kodulehe külastaja otsima tuli ja mis aitab kaasa tema päringu tegemisele / ostu sooritamisele.

2. Blogimine uute külastajate leidmiseks

Alati on neid inimesi, kellele jääb väheseks see lühike info, mis toodete kohta kirjas on. Selle jaoks on olemas lahendus – hakka blogima! Blogimisel on mitu head külge: kliendi harimine, täiendava informatsiooni jagamine, orgaanilise liikluse suurendamine. Kui veel aastaid tagasi võis tähtis tunduda, et ettevõte oleks oma 3-5 põhilise märksõnaga Google’i esilehel, siis täna toob kõige suuremat kasu see, kui ollakse Google’is nähtav võimalikult paljude märksõnafraasidega.

Inimesed ei otsi enam ainult ühesõnalisi üldised märksõnu, üha enam otsitakse 2-4 sõnalisi märksõnafraase. Kui me teame, mida ja kuidas inimesed otsivad, siis miks me ei kirjuta neile just täpselt seda sisu? Ole oma kliendi jaoks nähtav! Lisaks on pikemate märksõnafraasidega võimalus kiiremini ja kõrgemaid positsioone saada, kuna konkurents on fraaside osas on väiksem. Loe täpsemalt, kuidas kirjutada blogi!

3. Kliendi õige tegevuse juurde suunamine

Oled meelitanud kliendi oma kodulehele, aga mis saab edasi, kui ta maandumislehe sisu läbi on lugenud? Äkki ta ei saanud mõned sõnast või fraasist aru või tahab selle kohta rohkem lugeda? Või äkki hoopis ta on valmis kohe sinuga ühendust võitma? Mida teha?

Oluliste ja tähtsate sõnade puhul kasuta siselinkimist, andes kliendile võimaluse selgitavat infot lugeda. CTA nupudpäringuvorme-kiritelefoninumber olgu alati kliendil silmade ees. Kui klient on valmis kohe sinuga ühedust võtma,  siis tekita talle see võimalus, muidu jääd temast lihtsalt ilma! Vastavalt sisulehe ülesehitusele kasuta CTA nuppe või päringuvormi. E-kiri ja telefon olgu kergesti leitavad nii template’ides üldselt kui ka kontaktide all.

WSI kliendi näide

Ühe meie kliendi kodulehe vahelehtede sisu, küljendus ja üldine loogika olid aegunud. Esmalt kirjutasime  uue sisu kõige tähtsamatele sisulehtele. Sisestasime uued tekstid ja kohendasime üldist küljendust (tekstid, pildid). Vaatasime üle, kas kõik CTA nupud ja päringuvormid on ikka õiges kohas või äkki on need mõnes kohas üldse puudu. Lisaks kirjutasime ka mõned uued blogid, lähtudes varem tehtud märksõnaanalüüsist (mida ja kui palju inimesed otsivad).

Alustasime sellega 2015. aasta jaanuaris. Täna on tulemus väga hea. Toon välja mõned näitajad viimase seitsme kuu tulemuste kohta, võrreldes neid eelneva seitsme kuu tulemusega.

Orgaaniliste külastuse arv ajavahemikus jaanuar kuni juuli 2015 on võrreldes perioodiga juuni kuni detsember 2014 tõusnud rohkem kui 4500 külastuse võrra (kasv 28,8%). Päringute arv samas perioodis on tõusnud rohkem kui 200 võrra (kasv 31,2%).

külastuste kasv

Kokkuvõte

Kui soovid saada orgaaanilisest otsingust rohkem külastajaid ja päringuid, siis jäta endale meelde kolm asja.  Esiteks vaata, et selle sisu oleks alati ajakohane, sest  5 aastat tagasi kirjutatud tekst ei pruugi enam töötada. Teiseks kasuta blogimist, et jõuda rohkemate huvi­listeni, inimesed otsivad rohkem märksõnafraase, mitte ainult ühte konkreetset märksõna. Kolmandaks suuna külastaja sinu soovitud tegevuse juurde. Tekita külastajal võimalus sinuga kiiresti ühendust võtta (lisa CTA nupud, päringuvorm) või lugeda täiendavat informat­siooni teda huvitava sisu kohta (kasuta valitud sõnadel siselinkimist).

Vaata kõiki postitusi

© 2016 Kõik õigused kaitstud. Oleme iseseisvalt tegutsev ja õigusi omav WSI frantsiisiäri.