Kuidas on kliendid rahul WSI digiturunduse teenustega?

15.06.2017 / Karolin Kondrat

Üheks WSI väärtuseks on ambitsioon. Ambitsioon õppida ja seeläbi areneda. Usume, et see kes ei arene, see taandareneb. Selleks, et saaksime paremini aru nii oma nõrkustest kui tugevustest, küsisime oma klientidelt aprilli lõpus tagasisidet. Soovisime teada, kuidas meie praegused kliendid on WSI teenustega rahul, et saaksime neid edasi arendada ning sellega oma klientidele veelgi rohkem väärtust ja rahulolu pakkuda. Teame ju, et meie klientide edu tähendab ka meile edu.

Teeme klientide tagasisidest ka siia lühikese kokkuvõtte.

Mida täpsemalt oma klientidelt küsisime?

Tagasisidet küsisime seekord veidi teisiti. Kui tavaliselt oleme saatnud e-kirjaga küsimustiku lingi, siis seekord tegime seda telefoni teel. Põhjus selleks on lihtne – vastajate protsent on oluliselt kõrgem. Seekord oli vastav näitaja siis 68% ehk siis päris kõigi käest vastust ikkagi ei saanud. Aga usume, et ⅔ on ka päris hea saavutus.

Laias laastus soovisime vastuseid saada kolmele lihtsale küsimusele:

  1. Palusime hinnata WSI-poolset kommunikatsiooni ning lahenduste leidmise taset
  2. Palusime hinnata, kui suure tõenäosusega soovitatakse WSI teenuseid oma sõpradele, tuttavatele või kolleegidele
  3. Seejärel uurisime, kus saaksime areneda, mis muudaks meie poolt pakutava digiturunduse teenuse veelgi paremaks

Millised olid tulemused?

Meil oli väga hea meel tulemusi kokku võtta – enamasti on kliendid meie pakutavate lahendustega rahul. Skaalal 1 – 5, kus 1 tähistas, et ei ole üldse rahul ja 5 väga rahul, tuli keskmiseks vastuseks 4,2. Seega veidi arenemisruumi veel on! Tasub ka ära märkida seda, et õnneks ükski vastajatest ei hinnanud rahulolu hindele 1 🙂 . Lisainfoks, helistasime ka klientidele, kellega meil hetkel aktiivset koostööd ei ole, küll aga on lähiminevikus olnud.

NPS-iks (net promoter score) ehk soovitusindeksiks tuli 24, mis tähendab, et tulihingelisi soovitajaid on rohkem kui mittesoovitajaid. Võrdluseks Dropboxi ettevõtte NPS on 32, Amazonil 69 ja Google’il 38 (NPS Benchmarks).

Kindlasti tekib küsimus, millega kliendid täpsemalt rahul on, et nad meid ka oma sõpradele, tuttavatele või kolleegidele soovitaksid? Leidsime ka sellele küsimusele tagasisidest vastuse. Klientidele meeldib meie sõbralik ja vahetu suhtlusstiil, professionaalsus, teemasse süvenemine, kliendikeskne lähenemine ning lai teadmistepagas digiturundusest.

Siiamaani tundub kõik ilus ja lilleline, kuid siiski on teatud nüansse, mis meie kliente häirivad. Kõige rohkem toodi välja, et kommunikatsiooni kiirus (infovahetus) on liiga aeglane. Kinnitame, et teame seda probleemi ja oleme juba blogi avaldamise ajaks rakendanud teatud meetmeid, et seda parandada. Ikka selleks, et meie klientidele oleks kõik sujuvam ja mugavam.

WSI meeskondKokkuvõte

Lõpetuseks toome välja mõned tsitaadid, mis kindlasti innustavad meid edasi tegutsema ja tõid meile kõigile naeratuse suule. Täname ka kõiki, kes olid nõus meile tagasisidet andma!

„Oma konkurentidele WSI-d ei soovitaks – äkki tehakse sama head lahendused!”

„Nii kaua, kui meie ettevõte tahab teha internetiturundust, teeme seda WSI-s.”

„Positiivne on, et pakutakse klientidele uusi lahendusi ja hoitakse silmad lahti selles osas, mis turul toimub.”

„Tulime teie juurde sellepärast, et vana kodulehe tegija pani nuppe ja tekste sinna, kuhu mahtus. Teie aga mõtlete läbi ja kliendiga kaasa. Soovitate uusi lahendusi.”

UUS turundussaade IMPACT 80/20!

31. mail lansseeriti Eesti esimene audiovisuaalne turundussaade IMPACT 80/20, mille eesmärk on olla inspiratsiooniks kõikidele turundus- ja ettevõtlushuvilistele. Saate teise osa külaliseks oli Jorma Laiapea, kes on TransferWise’i klienditeenindusjuht. Loe saatest kokkuvõtet!

LOE KOKKUVÕTET!

©2017 WWW Marketing OÜ