Kuidas müüa kinnisvara sotsiaalmeedias?

Kuidas müüa kinnisvara sotsiaalmeedias?

Kuidas müüa kinnisvara sotsiaalmeedias?

02. aprill 2014, Armin Tüll, Sotsiaalmeedia, Strateegia

kuidas müüa kinnisvara sotsiaalmeediasKinnisvara ei ole traditsiooniline toode. Valdkond on väga tundlik majandustsüklite suhtes ning buumile järgneb reeglina põuaperiood. Hetkel oleme ajas, kus kinnisvaraäril läheb hästi. Edukas ärimees ei lepi aga lühiajalise eduga. Ta püüab alati rohkem ja paremini ning kindlustab oma tuleviku jätkusuutlike lahendustega. Üks lahendustest, mis sobib kinnisvaraäris kui rusikas silmaauku, on sotsiaalmeedia turundus.

Sotsiaalmeedia ei ole üksnes moesõna, vaid reaalne äri tegemise kanal. Kuid ka sotsiaalmeedias kehtivad oma reeglid. Paljud ettevõtjad tormavad sotsiaalmeediasse turundama ilma kindla plaanita, mille tulemuseks on läbikukkumine. Selleks, et sotsiaalmeediast muuta tulemuslik kanal, on vaja strateegiat. Kõige paremini õpib konkurentidelt ehk vaatame näiteid laiast maailmast.

Facebook on must-have

Rääkides sotsiaalmeediast Eestis, räägime me põhiliselt Facebookist. Integreerides Facebooki oma turundustegevusse, on sul võimalik laiendada oma haaret, suhelda otse klientidega ning luua endast meeldejääv kuvand. Põhiline viga, mida algajad sotsiaalmeedia turundajad teevad, on Facebookis rangelt ametliku suhtlusjoone hoidmine. Tegu on kanaliga, kus käiakse oma vaba aega veetmas, meelelahutust otsimas, sõpradega „kohtumas“. Keegi ei viitsi lugeda Su seinalt ametlikke teadaandeid, kuidas ettevõte sai uue logo. Faktide asemel too postitustesse emotsiooni. Räägi fännidega nagu normaalsete inimestega. Kinnisvara ostes on inimesel visioon paremat elust, uuest tulevikust. Too see esile!

Enne kui sa alustad aktiivse Facebooki turundamisega, tee korda oma profiil ja pane paika strateegia:

  • Kujunda fännileht – kaanepilt ja avatar
  • Lisa ettevõtte info – kirjeldus, kontakt ja asukoht
  • Tee custom tab ehk agendileht

agendiprofiil

  • Loo üritusi (events) – tutvumispäevad
  • Tee huvitavaid postitusi – uus kinnisvara, elamurajoonide arendused, sisekujundusideed, nõuanded kolimiseks, õnnitle uusi kinnisvaraomanikke jne
facebooki postitus
  • Korralda võistlusi
facebooki mäng
  • Loo reklaamid – suurenda postituste nähtavust

Pinterest toetab visuaalselt

Pinteresti loogika põhineb elustiilipiltide jagamisel, mis sobib ideaalselt kinnisvaraärisse. Pinterestis saab luua erinevad boardid ehk tahvlid, kuhu postitada teemakohaseid pilte. Kasuta seda võimalust loominguliselt. Kinnisvaraäri ei tähenda vaid müüdavate objektide piltide jagamist, vaid ka  elustiili.

pinterest kinnisvaraäris
  • Tee korda oma profiil – lisainfo, lingi kodulehega jm
  • Loo erinevad tahvlid ja postita huvitavat sisu
pinterest
  • Pini teiste postitusi
  • Postita pilte müüdavast kinnisvarast
  • Lisa Facebooki Pinteresti tab
pinterest facebookis

Google+ SEO jaoks

Google+ on sotsiaalmeedia kanal, mis eestlaste seas suuremat edu ei ole saavutanud. Keskkonnas on esindatud pigem kitsa valdkonna inimesed ning palju on juhukontosi, mis tekivad Google teenustesse registreerimisega automaatselt. See aga ei tähenda, et G+ ei ole sinu jaoks oluline kanal. On küll. Nimelt soosib Google oma sotsiaalvõrgustiku just SEO perspektiivis, mis tähendab, et G+ konto olemasolu ja plussimised annavad su kodulehele parema nähtavuse otsingus. Lihtsalt SEO pärast postitada on natukene nüri, seepärast tasub natukene rohkem pingutada ja tekitada aktiivust ka valdkonnaga seotud kogukondades.

Mida teha Google Plusis?

  • Täida profiil – nii palju infot kui võimalik ehk asukoht, tutvustus, pildid jm
g+ profiil
  • Lisa regulaarselt uusi postitusi, integreeri näiteks Facebooki ja Pinterestiga
  • Tee visuaalseid postitusi – pilt müüb!
  • Jälgi teisi agente ja kinnisvaraga seotud inimesi ja ettevõtteid
  • Ühine elustiili ja kinnisvaraga seotud kogukondadega, postita neis
google+ kogukond
  • Loo Google Autorship

Sotsiaalmeedia ei tööta üksinda

Sotsiaalmeedi turunduses ei tohi ära unustada, et tegu on eelkõige kanalitega, kus tarbija veedab oma vaba aega, otsib meelelahutust. Sellises positsioonis ei ole kasutaja üldiselt valmis ostma. Ta külastab erinevaid lehti info saamiseks ja fänniks hakates loodab eelkõige kasulikule infole. Kasuta sotsiaalmeediat usalduse tekitamiseks ja kontaktide kogumiseks. Tõeline müük toimub mujal – kodulehel. Integreeri sotsiaalmeedia kodulehega ja closa kontaktid juba konkreetsete pakkumiste juures vastavatel maandumislehtedel!

Tahad sotsiaalmeedia turundusest rohkem teada?

KinnisvaraMagnaadid korraldavad 7. mail koostöös internetiturunduse spetsialistidega koolituse „Tark turundus – Sinu tee eduni“. Koolitusel astub üles ka WSI veebiprojektide juht ja ettevõtte partner Armin Tüll. Ta on kogenud koolitaja ja teab internetiturunduse nüansse piinliku põhjalikkuseni. Koolitusel räägib Armin lähemalt kuidas müüa kinnisvara sotsiaalmeedias ja annab seejuures praktilisi näpunäiteid. Rohkem infot KinnisvaraMagnaadid kodulehelt.

Vaata kõiki postitusi

© 2016 Kõik õigused kaitstud. Oleme iseseisvalt tegutsev ja õigusi omav WSI frantsiisiäri.