Kuidas minna Google AdWordsi reklaamidega järgmisele tasemele?

Kuidas minna Google AdWordsi reklaamidega järgmisele tasemele?

Kuidas minna Google AdWordsi reklaamidega järgmisele tasemele?

30. juuni 2016, Egert Tüll, Analüütika, Google, Makstud meedia - PPC

Tõenäoliselt oled juba kuulnud Google AdWordsi reklaamide viimasest suurest uuendusest, kus kolme reklaami asemel kuvatakse nüüd nelja ja paremal pool enam reklaame ei kuvata. See tähendab seda, et orgaanilised (SEO) tulemused ei mahu enam ekraanile alati ära (ei lauaarvutil ega ka nutitelefonis). Seega Google AdWords muutub aina tähtsamaks kanaliks ettevõtte turunduses.

Google AdWordsi reklaamide sihtimine asukoha järgi

Kuidas minna reklaamide sihtimisega järgmisele tasemele? Selleks on 3 erinevat võimalust: reklaamide sihtimine asukoha (linnade) põhiselt, nädalapäevade või kellaaegade järgi. Tänases blogipostituses kirjutan pikemalt linnade järgi sihtimise kasulikkusest.

Oletame, et sinu ettevõtte pesitseb Tartus, aga suudab pakkuda teenust üle Eesti. Kas sa tead, millisest linnast sa kõige enam päringuid saad või tahaksid saada? Mida teha, et saada päringuid õigetest/soovitud kohtadest?

Google Analytics – tõhus abimees info saamiseks

On hea, kui oled seadistanud ära analüütika konversioonid (ehk soovitud tegevused veebilehel, näiteks päringu sooritamine). Aga kas oled vaadanud ka riikide ja linnade tasemel, kust päringud tulevad? Selleks mine Google Analyticsis Audience > Geo > Location. Oletame, et sinu põhiline klientuur tuleb Eestist, seega vali järgmisena Estonia. Järgmises vaates kuvatakse statistikat linnade kaupa. Siit saad hea üle vaadata, millistest linnadest tulnud külastused on sinu jaoks kõige kasumlikumad.

Võrrelda on võimalik alates külastustest kuni konversioonideni välja. Kaks olulist tulpa, mida peaksid põhjalikumalt vaatama on Goal Conversion Rate ja Goal Completions. Ehk siis tähtis on vaadata konversioonide tegemise määra ja kogu arvu kokku.

Näide

Vaadates külastusi ja konversiooni Google Analyticsi väljavõttest, võime järeldada, et Tallinnast tuleb kõige enam külastusi ja päringuid. Samas näeme, et Tartust tulnud külastuste konversioonimäär on pea 2x suurem. Seega kui me saaksime rohkem külastusi Tartust, suurendaksime me oluliselt lehe üldist konversioonide arvu.

Asukohad Google Analyticsis

Lisaks on ettevõte märganud, et Tartust tulnud päringud lähevad suurema tõenäosusega ka töösse. Seega on kasumlikkuse suurendamiseks väga oluline, et päringud tuleksid õigest kohast, milleks antud näite puhul on Tartu.

Mida teha edasi?

Kui oled välja selgitanud, kust tulevad kõige kasumlikumad külastused ja päringuid, vaata üle oma Google AdWordsi kampaania seaded. Kas sinu reklaamid jooksevad üle Eesti või on seal ka olulisemad linnad eraldi välja toodud? Juhul kui sul on see tegemata, siis võiksid mõned linnad kindlasti ära märkida.

Liigume edasi meie näitega. Oleme sisestanud eraldi asukohana Tartu ja 100 km selle ümbruses. Lisaks oleme seadistanud ka pakkumised.

Piirkonnad Google AdWordsis

Antud juhul suurendame meie olulise piirkonna pakkumisi ja vähendame pakkumisi mujal Eestist tehtud otsingute puhul. Google AdWordsi reklaame tehes on kindlasti oluline näitaja veel cost/converted click ehk kui palju on meie jaoks maksma läinud üks päring. Mida madalam, seda parem. Antud perioodi vaadates on näha, et Tartust saadud saadud päring on meile 30% vähem maksma läinud ja pärinute % külastustest on 100% parem.

Kokkuvõte

Kui sinu ettevõtte jaoks on teatud piirkonnad olulisemad kui teised, siis kindlasti vaata üle oma Google AdWordsi kampaaniate seaded. Lisa soovitud linnad ja proovi panustega mängida, et saada veel paremad tulemused, kui sa seni saanud oled. Isegi kui lõppkokkuvõttes saad vähem päringuid kui enne seadistamist, siis nüüd tulevad päringud õigest kohast ja tõenäolisemalt läheb suurem osa nendest ka töösse. Lisaks võidad aega juurde, kuna ei pea n-ö ebaoluliste päringute peale aega raiskama.

Kui soovid Google Adwordsi reklaamidega teha katsetust või juba olemasolevaid reklaame optimeerida, võta ühendust. Meie spetsialistid tutvuvad sinu ettevõtte valdkonna ja soovitud eesmärkidega ning annavad oma soovitused.

Vaata kõiki postitusi

© 2016 Kõik õigused kaitstud. Oleme iseseisvalt tegutsev ja õigusi omav WSI frantsiisiäri.