Kuidas Inbound turundus aitab raha kokku hoida

Kuidas Inbound turundus aitab raha kokku hoida

Kuidas Inbound turundus aitab raha kokku hoida

31. oktoober 2015, Karl Heinrich Lauri, Inbound

Oleme üsna palju viimasel ajal kirjutanud Inbound turundusest ja seda põhjusega. Inbound turunduse metoodika on ennast tõestanud juba mitme meie kliendiga. Blogipostituses „5 Inbound nõuannet klientide paremaks kaasamiseks“ kirjutame, kuidas seda integreeritud digiturunduse metoodikat praktiseerida.

Tõenäoliselt ei veena sind lihtsalt väide, et Inbound lähenemine aitab su ettevõttel raha säästa. Selles postituses proovin selgitada, miks see nii on. Internetis sellel teemal erinevaid artikleid lugedes oskan kokkuvõtte teha ühe lausega – Inbound turundus lihtsalt töötab paremini. Nüüd toon ka mõne näite, kuidas see tegelikult aitab raha kokku hoida.

Saad aega maksimaalselt ära kasutada

Turunduses on üks asi kindel – aeg on raha. Uute klientide saamiseks sa kas maksad kellegi aja eest või investeerid enda aega. Kui kulutatud aeg või raha ei too midagi tagasi, siis võib õigusega öelda, et ressursse on raisatud. Mitte selles mõttes, et tööd ei tehtaks, vaid pigem seetõttu, et ei kasutata efektiivset võimalust strateegia Inbound turundusega siduda. Inbound tegevused toovad tulu ka pikalt pärast nende tegemist. Ehk alternatiivkulu Inboundi mitte rakendamisest.

Inbound turundus hoiab raha kokku

Näitena võrdleme Inbound lähenemist klientide saamiseks külmade kõnede tegemisega. Ütleme, et kulutad neli tundi ja helistad potentsiaalsetele klientidele, kellega varasem kontakt puudub. Oled pühendanud neli tundi lootuses saada uus klient. Kui see ebaõnnestub ja sa ei ole müüki teinud, siis on see raisatud aeg.

Inbound turundus säästab aega ja seeläbi ka raha rakendades taktikat, mis genereerib uusi kliente kohe ja ka tulevikus. Blogipostitusedväärtuspakkumised ja videod aitavad sul potentsiaalsete klientideni jõuda ja nendes huvi tekitada. Kui kirjutad blogi, mis vastab mingi sihtrühma probleemidele, võid saada uue kliendi postituse avaldamisega samal päeval, järgmise nädala jooksul või kas või järgmisel aastal. Vastupidiselt külmadele kõnedele kulutatud ajaga pole Inbound turunduse võtetega saadud tulemustel piiri.

Kindlasti toob mõni tegevus rohkem kliente ja tulu, siit tulebki mängu Inbound turunduse analüütika osa. Analüütikaga on võimalik hoiduda piiratud potentsiaaliga tegevustest ja nii aega säästa.

Inbound turundus areneb koos tehnoloogiaga

Kui hakkad rääkima teiste turundajatega Inboundist, siis saab üks asi kohe selgeks – see töötab tipptasemel tehnoloogiaga. Kui hakkad Inboundi enda turundusstrateegias kasutama või teed koostööd agentuuriga, siis sa ei pea muretsema aegunud veebilehe pärast või kartma Google’i uuendusi. Inbound kogukonnas, mille osaks me end peame, on väga oluline areneda koos tehnoloogiaga.

Kui tihti kuuled ettevõttest, kes jälle uuendavad enda digiturunduse strateegiat või veebilehte, sest nad on lihtsalt ühe sammu võrra maas? Digitaalses maailmas tähendab reageerimine kaotamist! Sa pead olema ennetav. Inbound turundus säästab raha, sest sa oled alati ajakohane, tehnoloogia arenguga sammu pidamine on üks selle ideoloogia aluseid.

Inbound turundus ehitab väärtust

Iga turundusse pandud euro peab võimalikult palju tagasi tooma, selline peaks olema kõigi kampaaniate põhiline eesmärk. Kahjuks ei ole see nii. Paljudel ettevõtjatel ja turundajatel ei ole aega, et veenduda, kas nad kasutavad kõige optimaalsemat võimalust. See omakorda tekitab mittevajalikke kulusid.

Inbound turundus ehitab väärtust

Inbound turunduse metoodikasse on sisse kirjutatud väärtuse saamine. Kui mõtleme tagasi külmade kõnede ja Inboundi võrdlusele – mis sa arvad, kumb toob rohkem väärtust ettevõttele? Sa võid neli tundi järjest helistamisega saada mõne väärtusliku kontakti ja isegi 1-2 müüki teha, kuid kas sa teeksid külmasid müügikõnesid oma sõpradele ja tuttavatele?

Külmad kõned, nagu ka paljud teised traditsioonilise turunduse meetodid, ei tööta enam nii, nagu me loodame. Inbound turunduse eesmärk on sihtrühma silmis ettevõtte väärtust kasvatada. Pikas perspektiivis on väärtususaldus ja lojaalsus just need asjad, mis toovad kliente ettevõtetesse – mitte külmad kõned.

Vaja on strateegiat

Sa ei leia agentuuri, kes kasutaks Inbound turundust ilma eesmärkide ja plaanita neid saavutada. Äri alustatakse äriplaaniga ja autoga väljasõidule minnakse Google Maps´iga.

Inbound turundus säästab raha tervikuna. Inbound turunduse kampaaniad maksimeerivad ja optimeerivad sinu pingutusi ning investeeringuid. Raha säästmiseks on just need märksõnad ülimalt olulised.

WSI Online on Eesti esimene Inbound turundusmetoodika rakendaja. Soovid rohkem informatsiooni? Võta ühendust meie sõbralike digiturunduse konsultantidega.

Vaata kõiki postitusi

© 2016 Kõik õigused kaitstud. Oleme iseseisvalt tegutsev ja õigusi omav WSI frantsiisiäri.