Kuidas ettevõttele ostupersoonasid luua?

Kuidas ettevõttele ostupersoonasid luua?

Kuidas ettevõttele ostupersoonasid luua?

09. detsember 2015, Karl Heinrich Lauri, Inbound

Ostupersoona (buyer persona) annab ettekujutuse sinu ettevõtte kliendist. Nii saad oma olemasolevaid ja potentsiaalseid kliente paremini mõista ja neile personaalsemaid turundussõnumeid koostada. Parimad ostupersoonad on koostatud tuginedes turu-uuringutele, kliendi küsitlustele või intervjuudele.

Ostupersoonad on abiks nii turundus- kui ka müügimeeskonnale, kuid nende koostamine võib olla keeruline. Sinu töö lihtsustamiseks oleme kokku pannud e-raamatu „Kuidas ettevõttele ostupersoonasid luua?” E-raamat kirjeldab protsessi samm-sammult ja toob ka toetava näite, mille abil saad oma ärile ostupersoonasid luua.

Inbound turunduse ostupersoonad

Miks on ostupersoonad kasulikud? Ostupersoonad aitavad sul koostada blogipostitusi ja sõnumeid, mis kõnetavad olemasolevaid ning potentsiaalseid kliente. Näiteks kõigile samasisulise uudiskirja saatmise asemel on võimalik uudiskirja saajate nimekirja segmenteerida ja koostada sõnumeid vastavalt ostupersoonade kohta kogutud informatsioonile. Veel näiteid ostupersoonade kasutusvõimalustest leiad siit.

Soovid alustada oma ettevõtte ostupersoonade loomisega? Lae alla e-raamat. Jaga väärt infot ka kolleegide ja sõpradega :)

Inbound turunduse e-raamat

Vaata kõiki postitusi

© 2016 Kõik õigused kaitstud. Oleme iseseisvalt tegutsev ja õigusi omav WSI frantsiisiäri.