Kuidas alustada blogimist?

17.05.2017 / Martin Nõmm

Kui oled otsustanud luua oma ettevõttele blogi, võib algse suuna valimine olla katsumuseks. Tõmbeturunduse peamine reegel „Paku lugejale teemakohast väärtust” jätab palju mõtlemisruumi ja kui tunned oma valdkonda läbi ja lõhki, siis võibki võimalusi kaaluma jääda.

Toon välja mõned meetodid, kuidas alustada sisukat blogipidamist. Ole teadlik, et sobiv lahendus oleneb sinu kliendist ja valdkonnast.

I meetod – kasvata juured

Üks levinud viis, kuidas ettevõtted blogimist alustavad, on kirjutamine algtõdedest. Seleta põhilisi termineid, kirjuta lahti oma teenuse või toote olemus, räägi üldiselt enda valdkonnas levivatest trendidest ja praktikatest.

Plussid:

Miinused:

II meetod – kohe asja kallale

Ettevõtted, kelle valdkond on teada-tuntud, kelle konkurendid on juba algtõed paljuski läbi käinud, või kellel mingil muul põhjusel poleks väga kasulik ABC-st alustada, tasub minna otsekohe teemasse. Paku lugejale isikulugusid, case study’sid, viimaseid trende, oma toote või teenuse eeliseid – eesmärk on siinkohal kirjutada värsketest teemadest algusest peale.

Plussid:

Miinused:

Kuidas alustada blogimisega?III meetod – nii üht kui teist

Ettevõtlus ja ideaalse kliendi olemus pole sageli nii lihtsad, et saaks ainult esimest või teist meetodit eelistada. Mida teha, kui need kaks suunda on sinu ettevõtte jaoks liiga äärmustes?

Tüüpiline viis blogipidamist alustada on võtta esimene meetod eesmärgiks ning seejärel kasvada, et saaks spetsialiseeruda. Nii on algajate jaoks baas olemas ja oled enda jaoks loonud ka asjatundjatest klientuuri, võimaldades tõmmata ligi uusi kliente mõlema seast.

Kui tead, et su klient pole tundlik algeliste teemade suhtes, et sügavamad teemad pole liiast, ja et see sobib ka su ettevõttega üldiselt, võid vabalt meetodeid segada. Õige tee aitab leida sinu klient.

Suhtle oma kliendiga läbi blogi

Blogi ei pea olema „blogi” sõna otseses mõttes – eesmärk on luua väärtuslikku sisu, olgu selleks uudised, nõuanded, nipid, toote- ja teenusetutvustused jm. Olenemata suunast ja meetodist, on blogi mõjuvõimas tööriist.

Tähtis on lihtsalt blogimisega alustada, sest tegemist pole ainult tulusa meediumiga (eriti kui rakendada SEO meetodeid) – inimesi lihtsalt huvitab kui ettevõte nendega suhtleb ning neile põnevat materjali pakub.

Kui otsid oma ettevõtte blogi alustamiseks suunda või soovid täiustada olemasolevat, võta meiega ühendust!

Turundussaade IMPACT 80/20!

IMPACT 80/20 turundussaatel on välja tulnud juba neli põnevat osa nelja huvitava saatekülalisega. Viimase osa saatekülaliseks oli Tarmo Sikk, kellel on 15-aastane reklaamikogemus. Täna korraldab ta hobikorras pop-up muusikafestivali Acoussion. Loe saatest kokkuvõtet ja saa teada, mida Tarmo rääkis reklaamimaailma telgitagustest ning vabaõhu festivali korraldamisest!

LOE KOKKUVÕTET!

©2017 WWW Marketing OÜ