Kui tihti postitada Facebooki fännilehele?

Kui tihti postitada Facebooki fännilehele?

Kui tihti postitada Facebooki fännilehele?

08. juuni 2015, Egert Tüll, Analüütika, Sotsiaalmeedia

Kui sa oled küsinud mõne turundusinimese käest, kui tihti peaks postitama oma fännilehele, oled arvatavasti saanud vastuseks, et see sõltub. Tõenäoliselt sa niisugust vastust ei oodanud, ent just nõnda see on. Ma ise olen ka selliseid vastuseid pidanud andma. Postituse sagedust mõjutavaid tegureid on mitu: fännide arvvanussugunende huvidaktiivsuse kellaaeg jms.

Infokogus, mis tekib kasutaja uudisevoogu, on meeletu. Kuidas välitida Facebooki fännilehel ülespämmimist, aga samas ikkagi jõuda oma postitustega võimalikult paljude inimesteni?

Võiks ju arvata et mida sagedamini postitada, seda suurem on tõenäosus jõuda rohkemate fännideni. Samas kui seda liiga ohtralt teha, läbi mõtlemata, mida sa postitad, siis on sellest pigem kahju kui kasu. Vaatame täpsemalt, mida tuleks teha ja mida mitte.

Kui tihti siis ikkagi postitada Facebooki?

Hubspoti uuringust tuleb välja, et postituste sageduse juures on oluline fännide arv, millest sõltub, kas postitada pigem tihedamini või harvemini.  Fännilehed, millel on rohkem kui 10 000 fänni, võivad teha ühes kuus kasvõi 50 postitust ning just täpselt nõnda saavad nende postitused rohkem klikke. Lehtedel, millel on  aga 200-1000 fänni, ei ole mõistlik üle 15 postituse kuus teha, sagedasem postitamine toob pigem kahju.

Kui tihti postitada facebooki fannilehele

Oled kindlasti kursis, et Facebooki postitused jõuavad üha vähem fännideni läbi orgaanilise liikluse. Siinkohal tasuks kaaluda ka Facebookis reklaamimise võimalust – pigem postitada mõõduka sagedusega ning olulisemaid postitusi boostida läbi reklaamide. Sellisel juhul saad jõuda rohkemate huvilisteni, samas neid mitte üle spämmides.

Aga mida üldse postitada?

Nüüd, kui sagedus on paigas, tuleb läbi mõelda kõige tähtsam osa – mida siis ikkagi postitada? Sisu on alati tähtis, olgu siis kodulehelsotsiaalmeedias või e-kirjas. Sa pead tundma oma klienti või fänni. Mida rohkem kasulikku informatsiooni sa omad, seda lihtsam on sul temaga suhelda ja olla tema jaoks olemas õigel ajal õiges kohas. Hiljuti kirjutasime blogi kvaliteetsest sisuturundusest.

Jäta endale meelde järgmine reegel:

  1. Õige sõnum – jaga huvitavat ja asjakohast sisu. Pea meeles: 20% endast, 80% üldist harivat informatsiooni.
  2. Õigel ajal – kellaaeg, millal sinu fännid on kõige aktiivsemad, tuleb sul endal välja selgitada, seda ei saa sulle keegi ette öelda. Uuri välja, kas see on hommik, lõuna või õhtu.
  3. Õigetele inimestele – kõik fännid ei ole ühesugused (vanus, sugu, huvid). Selgita välja kõige väärtuslikum grupp ja arvesta sisu loomisel eelkõige nendega.

Mis on järeldus?

Põhireegel, mida tuleks sotsiaalmeedias jälgida – pühenda rohkem aega väärsusliku info koostamisele kui sellele, et saaks teha võimalikult palju postitusi ühes päevas. Kui sa jagad väärtuslikku sisu, siis sa ei pea muretsema, kuidas sellega jõuda maksimaalselt paljude inimesteni, sest head sisu jagavad fännid ise meelsasti! Sisu on tähtis, alati!

sotsiaalmeedia roll digiturunduses podcast

Vaata kõiki postitusi

© 2016 Kõik õigused kaitstud. Oleme iseseisvalt tegutsev ja õigusi omav WSI frantsiisiäri.