Kolm sammu internetiturunduseni

Kolm sammu internetiturunduseni

Kolm sammu internetiturunduseni

31. oktoober 2011, Kristjan-Paul Raude, Strateegia

Internetiturunduse I samm

Luues ettevõtte, tekib ka kohe vajadus kodulehe järgi. Järgnevalt vaatame kolme sammu, mis tehakse internetiturunduseni jõudmiseks.

Kui alustatakse tegevust internetis, siis esimene, kellega suheldakse ja kellel lastakse ehitada koduleht, on üldjuhul tuttav või tuttava tuttav, kes teab natukenegi sellest valdkonnast. Enamalt jaolt on esimese kodulehe üks omadus „odavus“. Odav hinnalt ja „odav“ ka visuaalselt.

Näited: www.diislikeskus.ee, www.tamos.ee

DiislikeskusTamos

Internetiturunduse II samm

Mõni aeg hiljem avastatakse, et teised kodulehed on ilusamad. Soovides ka enda ettevõttele ilusamat kodulehte, kontakteerutakse kujundajatega või reklaamiagentuuriga. Kuna tähtsusaste on ilusal esilehel, siis unustatakse üldjuhul funktsionaalsus. Siinkohal on üks väga oluline küsimus – milleks on koduleht? Kas selleks, et see näeks välja huvitav?

Näited: http://kaubapall.ee/  http://www.baborspa.ee/

KaubapallBaborSpa

Internetiturunduse III samm

Järgmiseks sammuks on avastus, et mõned kodulehed toovad ettevõttele kasumit! Kuidas see võimalik on?! Mida ma selleks tegema pean? Mul on ju hea kujundusega koduleht?!
Seejärel otsitakse üles internetiturundajad. Just nimelt internetiturunduse  ettevõtted on need, kes panevad kodulehe sinu jaoks raha teenima.

Loomulikult kuulub internetiturunduse juurde:

Kõige aluseks on siiski korralik koduleht!

Näited: http://www.kohvnet.com/ , www.elpost.ee

Caffe MeltonElektronpost

Caffe Melton

Koostöös WSI’ga on 90% põhimärksõnadest Google.ee esilehel.

Elektronpost

2 nädalat peale uue kodulehe valmimist 50% põhimärksõnadest Google.ee esilehel.

Kokkuvõte

Kui soovid saavutada edu internetis, siis ei piisa tuttava tehtud kodulehest või omanäolisest disainist kus kodulehe funktsionaalsus on läbi mõtlemata.

WSI internetiturunduse eduvalem:

  1. Korralik koduleht
  2. Külastatavuse suurendamine
  3. Põhjalik analüüs

Vaata kõiki postitusi

© 2016 Kõik õigused kaitstud. Oleme iseseisvalt tegutsev ja õigusi omav WSI frantsiisiäri.