Internetiturundus

Internetiturundus

Internetiturundus

01. detsember 2013, Kristjan-Paul Raude, Kodulehed, Makstud meedia - PPC, SEO

Internetiturundus on Sinu ettevõtte suurim konkurentsieelis!

Internetiturundus teeb Sinu ettevõtte klientidele nähtavaks, suurendab kodulehe külastusi, müüki ja turuosa. Internet on personaalne, soodne ja mõõdetav turunduskanal, mis viib kliendisuhtluse uuele tasemele arvestades tarbijate käitumist ja eelistusi.

internetiturundus-1

Internetiturunduse eelised

Internetiturundus on efektiivne turunduskanal, mis pakub võrreldes traditsioonilise meediaga kuluefektiivsemaid lahendusi, mida on võimalik väga täpselt mõõta ning rakendada soovitud muudatusi reaalajas.

  • Kiire –e-turunduse kampaania läbi viimine võtab vähem aega kui prindi või TV kampaania puhul.
  • Täpne – internet võimaldab kampaania suunamist konkreetselt määratud sihtrühmale.
  • Soodne – kontakti hind on oluliselt madalam teiste turunduskanalitega võrreldes.
  • Mõõdetav – kampaania kulgu on võimalik väga täpselt jälgida, mis võimaldab vastavalt vajadusele kampaaniat kohandada.
  • Globaalne – internet võimaldab jõuda kõikide klientideni asukohast hoolimata.
  • Paindlik – internetiturunduse kampaaniat võib iga hetk muuta ja kohandada, vajalik on vaid internetiühendus.

TAGASISIDE:

Meie kogemus WSI’ga on olnud väga positiivne. Vähem kui aastaga on kodulehe külasatavus tõusnud ca 250% ning päringute arv ühes kuus isegi ligi 400%.

Eerik Kirs
KALESY aknad ja uksed
Juhatuse liige

Internetiturundus põhineb 3 sammul

internetiturundus-2

A – Koduleht

Internet iturundus algab toimivast kodulehest. Hea koduleht tähendab läbimõeldud disaini, ülesehituse, sisu ja funktsionaalsusega lehte. Hea disain on selge ja puhas, ning toetab ettevõtte brändingut. Sisu pakub asjakohast informatsiooni ettevõtte, toodete ja teenuste kohta. Kodulehe funktsionaalsused on hoolikalt läbi mõeldud ning toetavad kodulehe üldist eesmärki.

B- Külastajad

Kodulehest üksinda on vähe kasu, kui sel puuduvad külastajad. Kodulehte aitab nähtavaks teha ja sihtrühmale kättesaadavaks muuta internetiturunduse meetodeid nagu SEO ( ehk kodulehe optimeerimine), AdWords (Google makstud reklaam), sisuturundus (blogimine ja copywriting), sotsiaalmeedia turundus, e-maili turundus jm.

AdWords aitab kodulehe otsingumootoris nähtavaks teha ja külastusi tuua juba kodulehe live minemise hetkest. Optimeerimine on pikaajaline investeering, mis toob kõrge konversiooniga külastusi. Juba kodulehte luues tuleks mõelda, kuidas saada lehele külastusi.

C- Kliendid

Kodulehele tulnud külastaja ei tähenda veel klienti. Selleks, et külastajast saaks klient on oluline suunata tema tegevus kodulehel seatud eesmärgile. Külastaja tegevuse suunamiseks seatakse kodulehele üleskutsed ehk CTA-d, mis ütlevad külastajale, mida nad lehel tegema peaksid. Analüütika jälgimine annab ülevaate, millised lahendused töötavad kodulehel paremini ja millised allikad toovad külastusi.

Nende kolme sammu koosmõju on e-turunduse edu põhialuseks. Hea koduleht ilma turunduseta jääb märkamatuks, hea turundusega halb koduleht ei too tulemusi.

Soovid rohkem infot internetiturunduse kohta? Loe meie blogist!

WSI spetsialistid aitavad luua igale ettevõttele personaalse interneti turunduse strateegia ja lahendused.

Võta meiega ühendust juba täna ja täidame Sinu ettevõtte eesmärgid!

Saada e-mail info@wsionline.ee ⎪ Helista 6 888 098

Vaata kõiki postitusi

© 2016 Kõik õigused kaitstud. Oleme iseseisvalt tegutsev ja õigusi omav WSI frantsiisiäri.