Internetiturundus hotellinduses

Internetiturundus hotellinduses

Internetiturundus hotellinduses

10. november 2010, Kristjan-Paul Raude, Strateegia

Tallinn HotelsInternetiturundus hotellinduses – suurenda oma maja täituvust

Viimase  hotellide internetiturunduse netiuuringu järgi jäävad paljud tippklassi hotellid klientidest ilma, kuna nende veebilehed on viletsalt disainitud ja internetiturundus pool on jäetud unarusesse.

Enim levinumad probleemid majutusasutuste internetiturunduse strateegiates

  • Koduleht viletsalt disainitud
  • Koduleht  on keerulise ülesehitusega
  • Puuduvad elementaarsed kontakteerumise võimalused
  • Keeruline on sooritada broneeringut
  • Puudub ülevaade pakutavatest teenustest ja eripakkumistest
  • Puuduvad illustratiivsed tubade, konverentsisaalide, restoranide jne pildid
  • Leht on muutumatu, viimane täiendus pärineb eelmisest aastast

Uuringu kohaselt on võrreldes osa tipphotellidega nagu Le Meridian ja Radisson, palju paremad veebisaidid hoopis odavamatel majutusasutustel, nagu Best Western ja Holiday Inn Express, kirjutas NMA. Seega võib järeldada, et Internetiturundus hotellinduses on rohkem päevakorras odavama hinnaklassiga hotellides.

Samas peavad kõrgemat hinda küsivad hotellid uuendama ja kaasajastama oma internetiturunduse strateegiaid, et odavamate hotellidega konkurentsis püsida.

Kolm kõige parema tulemusega hotelli olid uuringu järgi Novotel, Best Western ja Holiday Inn Express, kuid Le Meridian, Ramada ja Radisson jäid pingerea alumisse osasse. Hiltoni hotellikett saavutas tabelis veidi üle keskmise tulemuse. (Allikas: NMA)

Hotellide kodulehti hinnati kümnes valdkonnas. Sealhulgas selle järgi, kui lihtne oli neilt leida infot, saada hinnateavet ja broneerida kohti ilma tarbetu kordamise või segaduseta. Vaata ka WSI viimati valminud hotelli kodulehte Tallinn Hotels

Kui tihti oled Sina…

  • …üritanud leida sobivat majutusasutust minnes komandeeringule, puhkusele, mesinädalatele jne?
  • …kirunud, et ei leia oma rahakotile või vajadustele sobivat hotelli?
  • …leidnud küll omale sobiva hotelli, hosteli  või mõne muu majutusasutuse, kui keeruliseks on osutunud vajaliku info- hinnad, kontakt, broneerimine vms- leidmine
  • …avastanud küll, et hind on hea, aga ei tea samas mis hinnas sisaldub? Millised on ruumid kus peatud? Millised on majutusasutuse võimalused vabaaja veetmiseks?  Millised on toitlustsuvõimalused?
  • …täheldanud endamisi, et mida väiksem on majutusasutus, seda arusaadavam ja lihtsam on koduleht. Mida soliidsem ja kallim on majutusasutus seda kehvem on koduleht?

Internetiturundus hotellinduses saab hästi toimida, kui on täidetud elementaarsed nõudmised kodulehele

  • Koduleht olgu selge, arusaadav ja lihtsa kujundusega
  • Kui koduleht on suunatud erinevtele sihtgruppidele, siis tuleks uurida millised on sihtriigi harjumused ja vastavalt sellele kujundada koduleht. Näites Jaapan ja Hiina armastavad palju vilkuvaid reklaame, samas kodumaine inimene soovib selget ja rahulikku kodulehte. Täpsemalt loe meie blogist: Internetiturundus ekspordis
  • Nähtaval kohal peaksid olema
    • Kontaktid
    • E-mail
    • Telefoni nr.
    • Skype
    • Sotsiaalvõrgustiku nupud (FaceBook, YouTube, Twitter).
  • Palju temaatilis ja illustreerivaid pilte. Potentsiaalsel kliendil on palju kergem teha ostuotsust kui tal on silme ees tuba, konveretsisaal jne, kus ta kavatseb oma aega veeta.
  • Nähtaval kohal broneerimist võimaldav nupp, link või broneerimisankeet. Sest kui inimene on juba viidud emotsionaalselt staadiumisse, kus ta tahab olla juba teie majutusasutuses, siis oleks patt lasta see huvi tal kaduda. Eriti veel põhjusel, et ta ei leia kohta, kus ta saaks teha broneeringut, et just Teie juurde tulla oma raha kulutama
  • Avalehel rõhutada olulist, pole vaja liigset müra
    • Broneerimisvõimalused
    • Kontaktid
    • Populaarsemad teenused või teenused mida soovitakse rohkem müüa
    • Emotsiooni tõstvad pildid
    • Keelte valik
    • Uudiskirjale registreerimise võimalus

    Lisaks võid avavalehel veel olla

    • Sotsiaalvõrgustike nupud / moodulid (avalehel nähtavad näiteks viimased postitused twitteris, seda juhul kui genereeritakse regulaarselt uusi uudiseid)
    • Eripakkumised
    • Viimased uudised/blogikanded

Kodulehe sisu peaks olema kooskõlas ka  internetiturunduse reeglitega.

  • Metainfo (Märksõnad, pealkirjad, kirjeldused)
  • Lehe sisesed ja välised lingid
  • „Kliki siin“ nupud kodulehel, mis kutsuvad potentsiaalseid kliente konkreetset tegevust sooritama, kas siis broneerima tuba või vaatama eripakkumisi jne
  • Lihtne, selge ja loetav menüü
  • Palju märksõnarohket sisu ja infot (märksõna tihedus soovitavalt 2-5% teksi mahust)
  • Piltidel ja nuppudel Alt tekstid, kirjeldused
  • Otsingumootori sõbralikud URL aadressid. Näiteks  xhotell.com/hotell-tallinnas, mitte xhotell.com/123enuwebfifbiue.htm
  • Valehele teksti pikkus ca 1800-2000 tähemärki
  • Soovitav on kasutada bulletlisti toomaks välja olulisi punkte
  • Tähtsamad märksõnad teha Boldiks
  • Makimaalselt 5-6 reaalised lõigud, mitte laiemad kui 65 tähemärki

Internetiturundus hotellinduses strateegia, on enamjaolt sarnane iga teise valdkonna internetiturunduse strateegiaga. Seega ei tasuks ära unustada elementaarseid viise, kuidas oma koduleht leitavamks muuta ja samuti kõiki oma tegevusi analüüsida.

Kokkuvõttes küsige iseendalt, kas ise olete rahul oma majutusasutuse  kodulehega ja internetiturundus strateegiatega? Samuti võite uurida oma meeskonnalt ja tuttavatelt tagasisideks kui lihtne ja arusaadav on teie koduleht?

Ühtlasi tehke rahulolu uuring oma klientide seas. Sellest saate kõige ausamad vastused ja saate ka ideid, mida teha oma kodulehel ümber, et koduleht oleks arusaadavam ja lihtsam.

(Kasutatud allikas E24)

WSI Online teeb Sinu ettevõttele mitte ainult ilusa kodulehe vaid veebilahenduse, mis pakub lisaks kodulehele ka internetiturundust. Võta meiega ühendust ja teeme Sinu ettevõttele parima veebilahenduse!

Vaata kõiki postitusi

© 2016 Kõik õigused kaitstud. Oleme iseseisvalt tegutsev ja õigusi omav WSI frantsiisiäri.