Inbound turundus ei võrdu sisuturundusega

10.05.2017 / Karolin Kondrat

Tihti arvatakse, et inbound turundus ning sisuturundus on praktiliselt üks ja sama. Ütlen kohe, et see on väga väär arusaam, kuna inbound turundus on palju laiem mõiste kui sisuturundus. Tõsi, sisuturundus on osa inbound turundusest, kuid neid mõisteid ei saa kindlasti omavahel võrduma panna.

Järgnevalt toon välja peamised aspektid, kuidas inbound turundus sisuturundusest erineb.

Sisuturunduse kasutamine inbound turunduses

Laias laastus on sisuturundus turundusstrateegia, mis hõlmab endast sisu loomist ja levitamist, eesmärgiga turundada oma tooteid või teenuseid ja tekitada usaldusväärsust. Samas ei tohiks loodud sisu olla ennast müüv, vaid pigem õpetlik ja tarbijat hariv. Enamasti kasutatakse sisuturundust veebis, et oma kodulehele liiklust tekitada. Selleks kasutatakse näiteks blogipostitusi, infograafikuid, videosid jne. Samas luuakse sisu ka trükimeedia jaoks, näiteks ajakirjadesse või ajalehtedesse.

Inbound turundusNagu ma eelnevalt ütlesin, saab sisuga tekitada kodulehele liiklust, kuid sisu üksinda ei muuda külastajaid päringuteks ning seejärel päringuid klientideks. Inbound turundus aga võimaldab seda. Inbound turundus on tööriistade, tehnoloogiate ja protsesside komplekt, mis töötavad üheskoos selleks, et tuua liiklust koduleheküljele ning sellest liiklusest luua kontakte, kes lõpuks muuta klientideks. Tõepoolest, kvaliteetne ja kliendi vajadusi silmas pidav sisu on inbound turunduse hädavajalik koostisosa. Samuti tuleks sobivat sisu luua iga klienditeekonna staadiumi jaoks.

Loe lisaks: „Inbound turunduse metoodika ja põhitõed”

Mida inbound turundus lisaks sisule sisaldab?

Kuigi sisu on inbound turunduse üheks võtmeks, nõuab inbound turundus palju enamat. Mõned olulised osad, mida inbound turundus nõuab:

Kokkuvõte

Kokkuvõtvalt võib öelda, et erinevus on inbound turunduse protsessis ja tulemustes. Sisu on küll inbound turunduse oluline koostisosa, kuid sisu üksinda ei tooda liiklust, püüa kontakte ning muuda kontakte klientideks. Vähemalt mitte sama tõhusalt kui inbound turundus seda teeb. Lõpptulemusena on ju iga turundaja eesmärgiks suurendada päringuid ja osad päringud ka klientideks muuta. Inbound turundusmetoodika on korratav protsess, mis toob konstantseid tulemusi. Samuti võimaldab inbound turundus säästa nii aega kui raha.

Loe lisaks: „Inbound turundus on hea investeering”

Oleme Eesti esimene inbound turundusmetoodika rakendaja. Meil on olemas teadmised, tööriistad ja rahvusvahelised koostööpartnerid edukaks inbound turundamiseks. Võta meiega ühendust!

Turundussaade IMPACT 80/20!

IMPACT 80/20 turundussaatel on välja tulnud juba neli põnevat osa nelja huvitava saatekülalisega. Viimase osa saatekülaliseks oli Tarmo Sikk, kellel on 15-aastane reklaamikogemus. Täna korraldab ta hobikorras pop-up muusikafestivali Acoussion. Loe saatest kokkuvõtet ja saa teada, mida Tarmo rääkis reklaamimaailma telgitagustest ning vabaõhu festivali korraldamisest!

LOE KOKKUVÕTET!

©2017 WWW Marketing OÜ