Google on hädas ajaloo suurima otsingutulemuste kriisiga. Ja veel 4 uudist!

10.04.2017 / Kristjan Raude

Digiturunduse valdkonnast on igapäevaselt sadu uudiseid. Mõned olulisemad, mõned lihtsalt pastakast välja imetud. Meil kõigil on kiire, ka sinul. Selleks, et su aega natuke kokku hoida, võtan iga nädala esmaspäeval kokku minu arvates 5 kõige olulisemat eelmise nädala digiturunduse valdkonna uudist. Kirjutan iga uudise lühidalt lahti ja viitan ka algallikale, et saaksid soovi korral ise rohkem selle kohta uurida. Tagasiside andmiseks külasta meie Facebooki lehte ja kommenteeri seal vastavat postitust.

Eelmise nädala uudistest ja blogikannetest sirvisin läbi 562 artiklit ning toon nendest välja TOP 5, mis mulle kõige rohkem silma jäid. See TOP 5 reegel, mille endale pannud olen, distsiplineerib ikka korralikult. Palju on olulisi uudiseid. Mis on aga kõige olulisemad (või siis põnevamad)?

Google suurim kriis otsingutulemuste kvaliteedis

https://tctechcrunch2011.files.wordpress.com/2016/03/google_pipe_2.jpg?w=738Kui sind ei ole Google’is, siis sind pole olemas. Paljud järgivad seda ja kasutavad kõiksugu võtteid, et pildile saada. Paaril viimasel kuul on teema väga teravalt esile kerkinud, sest Google on hädas libauudistega ja ka otsingutulemuste kvaliteediga (mis on tegelikult nende põhiäri). Google on sellele vastanud, et varsti ilmub otsingutulemuste kõrvale väike märge, mis näitab, kas artiklis toodud fakte on kontrollitud ja kes neid kontrollis.

Kui kaovad otsingumootori kasutajad, kaob ka Google. Kuidas tuleksid sina toime äriga, millele esitatakse igapäevaselt 5,5 miljardit küsimust, millest 15% pole varem küsitud?

Allikas: Search Engine Land, TechCrunch

YouTube blokeerib nüüd reklaamid kanalitelt, millel on vähem kui 10 000 vaatamist

https://tctechcrunch2011.files.wordpress.com/2017/02/youtube-unplugged.png?w=738YouTube võtab kasutusele meetmed, mis aitavad tagada seda, et suurte brändide reklaamid ei ilmu enam küsitava sisu vahel. Seepärast ei näita YouTube enam reklaame kanalites, kus on vähem kui 10 000 vaatamist (kokku). See on järg suurele streigile, millest võtsid osa ettevõtted nagu AT&T, Verizon, PepsiCo, Walmart, Starbucks, GM jt. Kirjutasin sellest paar nädalat tagasi siin. Õige kah – ei ole mõtet näidata reklaame kellegi koduvideote vahel, mis on tegelikult mõeldud naabrinaisele näitamiseks.

Allikas: TechCrunch

Kas edasiarenenud turunduse automatiseerimise tehnikaid kasutatakse liiga vähe?

https://www.emarketer.com/Chart/Marketing-Automation-Tactics-Currently-Used-by-Email-Marketers-Worldwide-Jan-2017-of-respondents/206382GetResponse’i ja Smart Insights’i poolt tehtud uuring näitab, et 2/3 e-posti turundajatest kasutavad e-posti automatiseerimist, kuid edasijõudnud turunduse automatiseerimise tehnikad ei ole nii populaarsed. Point on selles, et ainult kolmandik nendest kasutab näiteks persoonide põhist turundamist. See on turundajatele, kes soovivad jõuda klientideni relevantsema sisuga, kasutamata potentsiaal. Eestis tuleb need numbrid ilmselt kahe või isegi kolmega jagada. Ma küsin, et miks siis nii on?

Allikas: eMarketer

2017. aasta veebidisaini trendid

Smart Insights pani kokku oma nägemuse veebidisaini trendidest 2017. aastal. TOP 7 trendi on esitatud infograafiku kujul. Nagu teame, siis veebileht on elav organism, mis ei saa kunagi valmis. Oluline on hoida ennast kursis uute trendidega ning otsustada ise, mida võtta kasutusele ja mida mitte. Näiteks suunatakse senisest rohkem fookust animatsioonidele ning soovitatakse kasutada erksamaid värve.

Allikas: Smart Insights

2017. aasta algus on toonud kliki-helistamiseks reklaamide jaoks uusi lahendusi

AdWords Estonia blogi on hästi kokku võtnud muudatused, mis puudutavad kliki-helistamiseks reklaame. Mobiilid on kõigil kogu aeg taskus ning infot on kohe vaja. Kes soovib e-kirja saata, kes aga eelistab kohe helistada – harjumused on erinevad. Oluline on aga see, et kui teed AdWordsi reklaame, siis kasuta võimalikult palju erinevaid võimalusi, et välja selekteerida, mis sinu jaoks kõige paremini töötab.

Allikas: Google Inside AdWords Estonia

Turundussaade IMPACT 80/20!

Üks esimesi inimesi, keda IMPACT 80/20 saate raames intervjueeriti oli Aksel Kirikal, kes on Swedbank Eesti partnersuhete juht. Põhitöö kõrvalt jõuab ta ka korraldada Ärikatla koolitusi, mille idee on kutsuda esinema oma ala parimaid praktikuid. Loe tema inspireerivatest mõtetest lähemalt!

LOE SAATEST KOKKUVÕTET!

©2017 WWW Marketing OÜ