Google Partner – paremad tulemused väiksemate reklaamikuludega

Google Partner – paremad tulemused väiksemate reklaamikuludega

Google Partner – paremad tulemused väiksemate reklaamikuludega

07. aprill 2014, Kristjan-Paul Raude, Google, Makstud meedia - PPC

Google PartnerGoogle Partner programm on loodud agentuuridele, kes haldavad AdWordsi reklaamikontosid. Partneri staatuse saavutavad ettevõtted, kes täidavad kindlaid tingimusi, mis näitab Google’le, et tegu on usaldusväärse agentuuriga. Sertifitseeritud agentuurid omavad konkurentide ees mitmeid eeliseid ning saavad tuge otse Google’lt.

Miks valida Google Partner oma reklaamikonto haldajaks?

Google Partneri staatusega ei saa liituda igaüks, kes selleks soovi avaldab. Partneri staatuse saavutamine on suur tunnustus ja näitab Google usaldust agentuuri vastu. Seetõttu on ka vastuvõtutingimused karmid.

Google Partneriks saamise eelduseks on:

  • vähemalt 10 000$ reklaamikulu 90 päeva jooksul
  • vähemalt kahe sertifitseeritud Google AdWordsi spetsialisti olemasolu ettevõttes
  • kvaliteeditingimuste täitmine

Seejuures peab agentuur pidevalt tõestama enda pädevust kvaliteetsete tulemuste näol. Sertifitseeritud töötajad peavad eksamid läbima iga 12 kuu järel, mis tagab spetsialistide pideva arenemise ja uuendustega kursis olemise. Samuti peavad teised tingimused jooksvalt täidetud olema.

Kvaliteeditingimuste täitmisel nõuab Google, et konto haldaja kasutaks erinevaid reklaami võimalusi ja funktsioone, mis toovad kliendile maksimaalselt kasu. Sellised tingimused on näiteks negatiivsete märksõnade, siselinkide, reklaamilaiendite, erinevate märksõnavastete, reklaami testide, reklaamide planeerimise jm kasutamine.

Lisaks sellele pakub Google partneritele vajalikke tööriistu ja tuge paremaks klienditeeninduseks. Google korraldab Partneritele eraldi treeningprogramme ja üritusi, tutvustab viimaseid uuringuid ja tootearendusi. Kõike selleks, et anda Partneri programmi liikmetele parimad teadmised Google AdWordsi teenusest ja arendustest. Partnerid on esimesed, kes saavad ligipääsu testimisel olevatele arendustele ning aitavad seeläbi klientidel olla alati konkurentidest sammu võrra ees.

Reklaamid YouTube’is

Alates märtsi keskpaigast on võimalik Eestis reklaamida YouTube’is. YouTube’i reklaam pakub reklaamijale 2 erinevat võimalust:

  1. Display bänner YouTube’is
  2. Videoreklaam enne videot

Kuna tegu on kohalikul turul uue teenusega, on kogemus selles valdkonnas väike. Google Partneriks saamisel peab ettevõtte läbima testid ka YouTube’i reklaamide kohta, mis tähendab, et valides oma konto haldajaks Google Partneri võid kindel olla, et neil on põhjalikud teadmised YouTube reklaamidest, TrueView reklaamiformaatidest, CTA-de paigutamisest, reklaamide sihtimisest, video remarketingist jne. Kindlasti oskab Partner pakkuda asjatundlikumat nõu videoreklaamide osas, valida välja sobivad reklaamipaigutused jne.

Kokkuvõte

Google Partner märk on agentuuri kvaliteeditunnus, mis tähendab, et Google usaldab ettevõtet ning panustab aktiivselt parima teeninduskvaliteedi tagamisse. Valides oma reklaamipartneriks Partners programmi liikme, võid kindel olla, et Sinu kontot haldavad AdWordsi spetsialistid ning Sinu eelarvega käiakse professionaalselt ümber, mis toob parimad tulemused võimalikult madalate kuludega.

Teksti esialgne autor on Jaanika Kivilo.

WSI on Google Partner programmi liige. Uuri lähemalt, kuidas saame Su ettevõttele luua kuluefektiivse reklaamikampaania!

Vaata kõiki postitusi

© 2016 Kõik õigused kaitstud. Oleme iseseisvalt tegutsev ja õigusi omav WSI frantsiisiäri.