Google AdWordsi tekstireklaamide uus välimus

Google AdWordsi tekstireklaamide uus välimus

Google AdWordsi tekstireklaamide uus välimus

02. september 2016, Egert Tüll, Makstud meedia - PPC

Google muudab taas oma AdWordsi reklaamide väljanägemist. Seni oleme harjunud nägema reklaame, kus kuvatakse üksteise all pealkiri (25 tähemärki), kodulehe URL ja 2 kirjelduse rida (mõlemad 35 tähemärki). Kuna tähemärkide arv on üpris limiteeritud, siis haaravate ja asjakohaste reklaamtekstide kirjutamine võib mõnikord suurt peavalu põhjustada. Aeg-ajalt tuleb ette juhuseid, kus täpselt 1 täht jääb puudu, et saaksid oma vajalikud lause reklaami kirjeldusse lisada. Siis tuleb hakata tekste ümbe sõnastama ja võibolla ei saagi enam seda kõige paremat mõtet edasi anda.

Google AdWords reklaamide uus välimus

Mis siis täpsemalt muutumas on?

Alates 2016. aasta oktoobrist muutub reklaamide väljanägemine kohustuslikuks, seni on nende kasutamine vabatahtlik. Senise 4 rea asemel hakkavad reklaamid olema kolmerealised – pealkiri, URL, kirjeldus. Ühe pealkirja asemel on nüüd 2 pealkirja samal real. URL-i sisestades ei pea enam määrama kuvatavat ja siht URL-i ning kahe kirjeldus rea asemel tuleb nüüd 1 ja pikem tekstiala.

  • Pealkiri muutub pikemaks
  • URL-i sisestamise muutus
  • Laiendatud kirjelduse väli

Pealkiri muutub pikemaks

Senini oli üks pealkirja rida, mille pikkuseks oli 25 tähemärki. Nüüd aga saab lisada 2 pealkirja ja mõlema rea pikkused on kuni 30 tähemärki. Seega nüüd jääb reklaam rohkem silma ja sul on võimalus rohkem olulist infot lisada kohe pealkirja reale. Ole loominguline ja too esimese reas välja see kõige olulisem info oma toote/teenuse kohta. Selle rea tähtsus saab olema äärmiselt suur otsustamaks, kas inimene klikib reklaamidel või mitte.

Google'i tekstireklaamid

Pildi allikas: AdWordsi abi

URL-i kuvamine

Kui enne pidi lisama kuvatava ja siht URL-i siis nüüd tuleb sisestada siht URL ja kuvatav URL genereeritakse automaatselt lühemaks (jääb alles vaid domeen), aga sul tekib võimalus lisada enda jaoks olulisi märksõnu URL-i reale.

Laiendatud kirjelduse väli

25-tähemärgilised kirjeldusread tekitasid aeg-ajalt hetki, kus ei saanud päris täpselt anda edasi seda infot, mida sooviksid, sest kui ikka 1 täht oli ülearu, pidid kohe hakkama asju ümber sõnastama. Nüüd on kirjelduseks mõeldud 1 rida, mille pikkus on kuni 80 tähemärki. Seega nüüd peaks olema olulisemalt lihtsam oma soovitud tekst sinna ära paigutada. Kirjelduse reas too välja need eelised ja kasud, mis iseloomustavad sinu toodet/teenust ja samuti ära unusta CTA-d (üleskutset tegevusele). Pane inimene tegutsema. Samas võib nüüd lisada ka antud CTA kohe üles esimese rea teise pealkirjana. Kuna suurem pealkiri jääb ju esimesena silma.

Rohkem infot reklaamtekstide muutuse kohta leiad siit!

Kokkuvõte

Ma ei oska veel ennustada, mis on selle muutuse tagajärjed (kas nüüd hakatakse rohkem või vähem reklaamidel klikkima), sest olgem ausad, reklaamid muutuvad üha sarnasemaks orgaaniliste tulemustega. Eks ühtpidi saavad reklaamijad oma tekstidega paremini silma paista, kuna tekstialad on suuremad. Usun, et siit võidavad kõik, nii Google, teenusepakkujad (reklaamide tegijad), teenuse osutajad (oma toodet/teenust pakkuvad firmad) ja ka teenuse tarbijad. Seega on aeg vaadata üle oma AdWordsi konto ja teistest juba varakult oma reklaamidega eristuda. Kui vajad abi AdWordsi konto manageerimisel, siis võta meiega ühendust!

Vaata kõiki postitusi

© 2016 Kõik õigused kaitstud. Oleme iseseisvalt tegutsev ja õigusi omav WSI frantsiisiäri.