Facebooki reklaam

Facebooki reklaam

Facebooki reklaam

27. jaanuar 2012, Kristjan-Paul Raude, Sotsiaalmeedia

Üheks efektiivseks mooduseks Facebooki turunduse eesmärkide täitmiseks on Facebooki reklaami kasutamine.
See võimaldab suurendada oma fännide arvu ja teotada erinevaid kampaaniaid. Iseloomult sarnaneb see Google AdWordsile, kuid sihtgrupini jõudmine ei ole märksõnade vaid huvide ja demograafia põhine.

Facebooki reklaami 4 olulist etappi

  • Reklaami suunamine Fännilehele
    • Fännide kogumiseks
    • Kampaania toetuseks – saamaks juurde lisafänne kes omakorda jagaks sinu kampaaniat
    • Ürituse promomiseks
  • Reklaami suunamine Kodulehele
    • Kampaania toetus  - oma toote ja teenuse tutvustamine läbi Facebooki
    • Ürituse promo – anna oma potentsiaalsetele klientidele teada erinevatest üritustest, on see siis toote tutvustamine või heategevuslik üritus
  • Reklaami Sihtimise valikud
    • Riik, keeled, vanus, sugu, huvid
    • Kuuluvus organisatsioonidesse ja gruppidesse
    • Haridus ja töö
    • Suhteseis ja laste arv
    • jms
  • Reklaami Mõõtmine & Testimine
    • Võimalik näha: klikkide arvu, uute fännide arvu klikkijatest, klikihinda, reklaami näitamiste arvu ja inimesteni jõudmist.
    • Testi erinevaid reklaame– loo erinevatele sihtgruppidele erinevad reklaamid, nii teksti kui pildi poolest, ühele sihtgrupile on mõtekas luua mitu erineva teksti ja pildiga kampaaniat, neid on jooksvalt hea võrrelda ja analüüsida mis töötab ja mis mitte.

Keskmine kliki hind 0,1 – 0,3eur

Nii nagu me analüüsime kodulehte, tuleb seda teha ka Facebookis.

Facebook reklaamSelleks on olemas Facebook statistika – Insights. Sealt saate ülevaate selle kohta, kui palju on teie postitusi jagatud, kui paljude inimeste seinale see on jõudnud ja palju muud huvitavat infot.

Samuti tuleks analüüsida Facebooki reklaame. Vaadata, mis reklaamide peale rohkem klikatakse ning vähem klikatud asendada mõne muu pildi või sõnastusega reklaamiga.

Facebook reklaamGoogle Analyticsis saame ka jälgida kui palju on tulnud liiklust Sinu ettevõtte kodulehele, läbi Facebooki.

Kui olete peale pannud Goal (eesmärgid)  siis saate ka jälgida palju on tulnud müüke ja päringuid läbi Facebooki. Siit peegeldub välja sotsiaalmeedia ROI.

Lisaks tuleks jälgida seda, mida fännid Sinu lehel teevad, millest kirjutavad jne. Soovitav on vähemalt korra päevas pilk peale visata oma Facebooki seinale. Kui keegi on küsinud midagi või siis postitanud sinu fännilehe seinale, siis vastata nii kiiresti kui võimalik.

Kui keegi on esitanud pretensiooni või muul moel ebameeldivat infot postitanud, siis tuleks sellega koheselt tegeleda, vastata pretensioonile ja proovida leida lahendust.

Kui vajad rohkem infot või siis soovid personaalset konsultatsiooni siis võta ühendust info@wsionline.ee

Edukat turundamist läbi Facebooki! 

Vaata kõiki postitusi

© 2016 Kõik õigused kaitstud. Oleme iseseisvalt tegutsev ja õigusi omav WSI frantsiisiäri.