Facebook Check in ja Foursquare

Facebook Check in ja Foursquare

Facebook Check in ja Foursquare

01. detsember 2011, Kristjan-Paul Raude, Sotsiaalmeedia

Tänapäeva üha kiirema elutempo juures on ka inimeste suhtlemine muutunud mobiilsemaks. Ligi 50% tänavu müüdavatest telefonidest on nutitelefonid.

Foursquare

Mistõttu on igapäevane suhtlus läbi erinevate sotsiaalmeedia kanalite kolinud inimeste tasku. Tänu erinevatele sotsiaalmeedia kanalitele on võimalik edastada infot oma tegemiste ja asukohtade kohta tunduvalt lihtsamini, kasutades selleks erinevaid Check In võimalusi.

Check In – Enda asukoha määramine läbi mobiilse seadme (nutitelefon, iPad jne)

Kui varem said sõpradele ja lähedastele teada anda oma tegemistest sms i või telefoni teel siis nüüd on selleks erinevad sotsiaalmeedia kanalid ning erinevad Check In võimalused.

Üha rohkem kogub populaarsust, lisaks mobiilsele facebookile, facebook Check In ja Foursquare. Oma olemuselt on nad üsna sarnased, kuid siiski erinevate võimalustega. Järgnevalt vaatamegi, mis on ühe või teise kanali plussid ja miinused ning kuidas saaksis seda erineate valdkondade ettevõtjad seda ära kasutada.

 

Facebook Check In

Foursquare

Plussid

  • Hetkel populaarsem
  • Automaatne postitus seinale

Miinused

  • Ei saa vaadata kes on sinu juurde
    Check In teinud
  • Ei saa vaadata kui palju keegi on teie ettevõttesse
    Check In teinud
Plussid

  • Kiirelt kasvav trend
  • Võimalus vaadata kes on sinu juurde
    Check In teinud
  • Võimalus vaadata kes on kõige rohkem
    Check In teinud
  • Võimalus korraldada kampaaniaid

Miinused

  • Hetkel väiksem populaarsus

Lihtsaim viis meelitada inimesi tegema Check In on midagi neile anda. On selleks siis küpsis, kohvi, komm, t-särk, miks mitte kasulikku infot teie teenuste toodete kohta, FB kliendikaart, millega on eripakkumised jne. Võimalusi on palju ja iga ettevõte peaks leidma omale sobiva meene.

Facebook Check In

Kui võrrelda äraantava kingituse väärtust, Facebook Ad’iga siis on see kindlasti kordades soodsam. Arvestades sellega, et igal facebooki kasutajal on keskmiselt 130 sõpra, ning tehes check in teie äris, läheb see tema seinale -  seda näevad enamus tema sõpru, siis on juba win-win suhe.

Esiteks olete saanud ühe kohvi või saiakese eest, mis maksab kuskil 50 senti kuni 2 eurot, juba umbes 130 inimest, kes näevad teie äri. Sama rahea eest saate läbi Facebook Ad’i 1-2  kliki.

Teiseks on see reklaam teie ärile. Kliendi sõbrad ja tuttavad näevad seda reklaami ning kui check in teinud inimene lisab mõne positiivse kommentaari teie äri kohta, olete kindlasti saanud juurde mõne uue kliendi.

Seega julgustage oma kliente rohkem Check In’ima ning vajadusel andke midagi ära, sest kunagi ei tea paljud seda näevad ja milline võib olla tagasiside.

Vaata kõiki postitusi

© 2016 Kõik õigused kaitstud. Oleme iseseisvalt tegutsev ja õigusi omav WSI frantsiisiäri.