E-raamat: 30 parimat nippi, mis aitavad suurendada päringute arvu

17.07.2017 / Karolin Kondrat

Statistika näitab, et ainult üks kümnest turundajast arvab, et nende päringute suurendamise kampaaniad on edukad. Järelikult on konstantne päringute kasvatamine enamus turundajatele keeruline ja võib-olla lausa hirmuäratav ülesanne. Teame seda ka omast käest, et ega see lihtne ole. Samas on see turundaja üks olulisimaid ja mõõdetavamaid eesmärke. Lisaks on iga ettevõtte unistus välja töötada edukas päringute suurendamise strateegia, mis kogub väärtuslikke kontakte isegi siis, kui puhkad.

30-paringute-suurendamise-nippi-eraamatTasuta e-raamat päringute suurendamise meetoditega

Paljudele juhtidele ja turundajatele tundub päringute suurendamine lausa võimatu ülesandena. Päringutest oleneb ju ettevõtte jaoks väga palju – kui pole päringuid, pole ka müüki. Ja kui pole müüki, pole ka käivet.

Selleks, et aidata ettevõtetel tõhusamalt potentsiaalseid kliente saada ja sellega ka tulu kasvatada, oleme e-raamatusse kokku pannud 30 parimat päringute suurendamise nippi, näpunäidet ja ideed. Kokku on e-raamatus 42 lehekülge väärt nõuandeid, kuidas päringuid kasvatada. Kasutame neid meetodeid ka ise oma turundustegevustes. Seega oleme neid päringute suurendamise viise oma peal testinud ja teame, et need töötavad.

Raamatus keskendutakse neljale inbound turunduse vaatepunktist hädavajalikule elemendile. Täpsemalt õpid raamatust, kuidas:

Päringute suurendamise süsteemi väljatöötamine võib tunduda raskena. Samas, mida rohkem erinevaid nippe ja ideesid proovida, seda paremini on võimalik aru saada, kuidas su sihtrühm neile reageerib. Teades, mis su sihtrühma kõnetab, saad ehitada optimaalse päringute suurendamise strateegia. Seega katseta ja vaata, millised nipid kõige paremini sinu ettevõtte jaoks töötavad.

Loe lähemalt juba e-raamatust „30 parimat päringute suurendamise nippi, näpunäidet ja ideed”, mille saad täiesti tasuta alla laadida.

LAE ALLA E-RAAMAT

Turundussaade IMPACT 80/20!

IMPACT 80/20 turundussaatel on välja tulnud juba neli põnevat osa nelja huvitava saatekülalisega. Viimase osa saatekülaliseks oli Tarmo Sikk, kellel on 15-aastane reklaamikogemus. Täna korraldab ta hobikorras pop-up muusikafestivali Acoussion. Loe saatest kokkuvõtet ja saa teada, mida Tarmo rääkis reklaamimaailma telgitagustest ning vabaõhu festivali korraldamisest!

LOE KOKKUVÕTET!

©2017 WWW Marketing OÜ