Digitaalse turunduse workshop

Digitaalse turunduse workshop

Digitaalse turunduse workshop

08. september 2010, Kristjan-Paul Raude, Strateegia

WSI korraldab koos partneritega esimese 2-päevase digitaalse turunduse workshopi.

workshopDigitaalne turundus  - see hõlmab kogu internetiturundust: sotsiaalmeedia, suhtlusvõrgustikud, kodulehe optimeerimine (SEO – Search Engine Optimization), klikipõhine reklaam Googles (PPC – Pay Per Click), kodulehe analüütika (Google Adwords), e-maili turundus jne. Tänapäeva edukas ettevõte juba teab mis on PPC ja SEO ning omab strateegiat sotsiaalvõrgustikes: Facebookis, Twitteris, YouTubes, Orkutis, MySpaces jne.

Registreeri kohe täites registreerimisvorm või saada e-mail info@wsionline.ee Vaata tutvustavat videot!

Workshop on väga praktiline ning rohkete näidetega. Nende kahe päeva jooksul tulevad käsitlusele teemad internetiturunduse Ast-Zni. Õpitu kinnistatakse läbi praktiliste individuaal- ja rühmaülessannete. Peale koolitust oled suuteline juba järgmine päev õpitud teadmisi oma ettevõtte kasuks rakendama. Lisaks ekspertidele Eestist osalevad LIVE internetiülekandega (webinaridega) workshopil digitaalse turunduse eksperdid Kanadast, Inglismaalt ja Dubaist, kes toovad  näideteks  töid ja trende nende turgudelt. Tuleb meeles pidada, et antud turud on meist paar-kolm aastat eest – seega see mida seal täna tehakse, juhtub mõne aasta pärast ka Eestis! Kas sina tahaksid olla kursis tulevikutrendidega?

Workshopi teemad:

  • Digitaalse turunduse ABC
  • Turunduslikult töötav koduleht – „Conversion Rate“ ja selle parandamine – Sõnumi selgus internetis – Kodulehe külastajad „müügitunnelis“ – Kodulehe külastajate määratlus – Käitumisharjumused internetis – „Call to Action“ – Praktilised näpunäited oma veebikeskonna parandamiseks
  • Kodulehe optimeerimine otsingumootorile (SEO)
    • Otsingumootori-turunduse põhitõed
    • Mida saan ise kohe teha, et oma kodulehe positsiooni parandada
    • Ära peta otsingumootoreid
    • Kodulehekülje sisu tähtsus otsingumootoritele
  • Reklaam internetis (PPC)
    • Märksõna analüüs
    • Kampaania strateegia väljatöötamine
    • Kampaania edukuse mõõtmine
    • Kuluefektiivse kampaania juhtimine
    • „Conversion Rate“ ja selle parandamine
  • Sotsiaalne meedia (SM) – Suhtlusvõrgustikud Eestis – mida kasutada? (Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn) – Strateegia suhtlusvõrgustikes – Kuidas läbi suhtlusvõrgustike oma kliendini jõuda? – Blogimine, sotsiaalne bookmarking, wikid, RSS
  • Videoturundus (VM) - Taskukohaste vahenditega professionaalse firmat tutvustava YouTube video tegemine – Filmimise ja monteerimise põhitõed – Praktiline näide video valmimisest
  • E-maili turundus (EM) – Uudiskirja koostamise nõuanded – Tehnilised nõuanded e-maili kampaania koostamisel – Numbrid mida e-maili kampaanias jälgida – Seadused seoses e-mailide saatmisega

Loe digitaalse turunduse kohta rohkem siit!

Vaata kõiki postitusi

© 2016 Kõik õigused kaitstud. Oleme iseseisvalt tegutsev ja õigusi omav WSI frantsiisiäri.