Case Study – Kuidas töötab otsingumootori turundus?

Case Study – Kuidas töötab otsingumootori turundus?

Case Study – Kuidas töötab otsingumootori turundus?

21. juuni 2013, Armin Tüll, SEO

otsingumootori turundusSEO ja AdWords on olulised turunduskanalid otsingutulemustes konkureerimiseks. Mida tugevamad positsioonid otsingus ehk mida eespool Sinu kodulehte näidatakse, seda rohkem külastusi Sinu koduleht saab.

AdWordsi eeliseks on kiired tulemused. Vaja on vaid konto luua ja reklaamid seadistada. Kui reklaamid on Google poolt aktsepteeritud võib hakata kodulehele rohkem liiklust ootama.

SEO eeliseks on usaldusväärsus ja nö „tasuta tulemused“. 75% klikkidest tehakse orgaanilistele otsingutulemustele ning eriti magusad on esimesed 3 positsiooni, mis saavad kokku üle 50% klikkidest. Päris tasuta turunduseks ei saa SEO-d siiski nimetada, kuna nõuab pikaajalist pühendumist, teadmisi ja palju ajaressurssi.

AdWords ja SEO täiustavad teineteist. Näiteks üldiste märksõnade puhul nagu „autod“, „riided“, „ehitusmaterjalid“ jm on raske saavutada esilehe positsioone. Selliste märksõnadega tasub pildil olemiseks kasutada makstud reklaami. Optimeerimine on lihtsam väiksema otsingumahuga sõnade puhul, mis toovad lehele asjakohast liiklust.

Malmerk KlaasiumToome näite WSI pikaajalisest kliendist Malmerk Fassaadid AS ja OÜ Malmerk Klaasium.

Probleem

Ettevõtte probleemiks oli läbimõtlemata koduleht ja olematud positsioonid otsingumootorites. Malmerki sooviks oli suurendada kodulehe külastatavust ja kodulehe efektiivsust,

Lahendus

Tegime ettevõttele uue kodulehe, mille puhul arvestasime struktuuri ja kasutajakogemuse juures ka SEO võimalustega. Lõime SEO strateegia ning rakendasime vajalikud tegevused kodulehe positsioonide parandamiseks otsingumootorites. Samuti oli ettevõttel soov proovida AdWordsi. Lõime Malmerkile AdWordsi kampaaniad ja manageerisime kontot.

Tulemused

Nii SEO kui AdWords on ettevõttele toonud positiivseid tulemusi. Malmerk Klaasium peab otsinguturundust oma peamiseks müügikanaliks, kust tulevad enamus päringud. Saavutatud on suurepärased positsioonid – 10-st märksõnast 9 on Google esilehel. Ka AdWordsi positsioonid on head ning kampaaniad optimeeritud vaid päringuid toonud märksõnadele. Nii SEO kui AdWords näitavad positiivset trendi, kus päringute arv kasvab.

Järeldused

Selleks, et koduleht täidaks oma eesmärki ja oleks ettevõtte müügikanal internetis, peab iga ettevõte peab läbi mõtlema oma digiturunduse ABC ning sellest lähtuvalt looma strateegia, mida rakendada. Oluline on tulemuste hindamine nö lõpuni välja, et selgitada välja tegelik kasu ehk müügid ja kasum. Ainult siis  on võimalik õigeid otsuseid teha.

Google

Vaata kõiki postitusi

© 2016 Kõik õigused kaitstud. Oleme iseseisvalt tegutsev ja õigusi omav WSI frantsiisiäri.