Case study: kasutajasõbralik kandideerimisplatvorm Vastutustundliku Ettevõtluse Indeksile

26.01.2017 / Martin Nõmm

Hiljuti valmis WSI Online’i ja MTÜ Vastutustundliku Ettevõtluse Foorumi koostööna veebileht Vastutustundliku Ettevõtluse Indeksile kandideerimiseks. Projekti iseloomustab meie tööstandard, milleks on igakülgne suhtlus ja informatsiooni läbitöötamine koos kliendiga. Samuti oli projekt seotud maailmavaatega, millelele me 100% alla kirjutame.

Mis oli projekti eesmärk?

VEF on tegelenud alates 2005. aastast vastutustundliku ettevõtluse temaatika arendamisega, mis tähendab läbipaistvust töö- ja ärisuhetes ning panustamist enda kogukonda ja keskkonnateadlikkusse. Tänaseks on tegemist liikumisega, millesse on kaasatud Eesti ettevõtluse tuntumad nimed ja asjatundjad. Alates 2007. aastast on VEF iga-aastastelt tunnustanud ettevõtteid Vastutustundliku Ettevõtluse Indeksiga.

Et sõnum saaks laiemat kajastust ja kaasaks senisest rohkem ettevõtteid ning et kandideerimine toimuks professionaalsel veebiplatvormil, lõime Vastutustundliku Ettevõtluse Indeksi jaoks veebilehe, mis läks live‘i käesoleva aasta taotlustevooruks. Väärtusliku informatsiooni kvaliteetne presenteerimine on digimaailmas ülioluline ja sellest sai meie peamine eesmärk.

Millised on valminud veebilehe omadused?

Indeksi maandumislehte ja sellega kaasnevaid vahelehti luues oli eesmärk olla kasutajasõbralik ja informeeriv, mida on võimalik saavutada järgnevate omadustega:

Kliendi kommentaar

„Veebilehe loomine koostöös WSI Online meeskonnaga oli puhas rõõm! Kõige toetavam kogu koostöö juures oli WSI poolne selgitustöö veebilehe funktsionaalsuse kohta, ehk kuidas lisaks ilusale välimusele lehekülg ka oma eesmärki täidab. See ongi minu arvates vastutustundlik teenuse pakkumine.”

Kristiina Esop, MTÜ Vastutustundliku Ettevõtluse Foorumi tegevjuht

Miks on vastutustundlikkus oluline?

Igal aastal valib WSI Online ühe ettevõtte või eesmärgi, mida toetada. 2016. aastal otsustasime oma nõu ja jõuga abiks olla MTÜ Vastutustundliku Ettevõtluse Foorumile. VEFi eesmärgid on igati kooskõlas meie enda sotsiaalse vastutuse põhimõttega.

Meie koostöö ei piirdunud ainult veebilehega. Näiteks esines meie tegevjuht 11. novembril 2016 VEFi konverentsil „Vastutustundlik müük – kus on kasu?“ ettekandega „Mida tähendab turunduses vastutustundlikkus?” ja osales sealses paneeldiskussioonis.

Tule tutvu valminud veebilehega siin!

Turundussaade IMPACT 80/20!

Üks esimesi inimesi, keda IMPACT 80/20 saate raames intervjueeriti oli Aksel Kirikal, kes on Swedbank Eesti partnersuhete juht. Põhitöö kõrvalt jõuab ta ka korraldada Ärikatla koolitusi, mille idee on kutsuda esinema oma ala parimaid praktikuid. Loe tema inspireerivatest mõtetest lähemalt!

LOE SAATEST KOKKUVÕTET!

©2017 WWW Marketing OÜ