Case Study – Kas Su MTÜ koduleht on piisavalt hea? Stiilinäide Uuskasutuskeskuselt

Case Study – Kas Su MTÜ koduleht on piisavalt hea? Stiilinäide Uuskasutuskeskuselt

Case Study – Kas Su MTÜ koduleht on piisavalt hea? Stiilinäide Uuskasutuskeskuselt

27. veebruar 2014, Armin Tüll, Kodulehed

uuskasutusValminud on Uuskasutuskeskuse uus koduleht. Uuskasutuskeskus on MTÜ, kelle eesmärgiks on muuta meie igapäevaelu keskkonnasõbralikuks ning panna inimestele südamele, et tarbida saab ka vastutustundlikult. Kuna tegu on MTÜ-ga on nende vajadused tavalise ettevõtte omast mõneti erinevad. MTÜ edukus sõltub paljuski brändingust ning avalikust huvist. Selleks, et tekitada inimestes huvi, on vaja tugevat sõnumit ning jutustada lugu.

Koduleht on MTÜ-le sama oluline kui ettevõtetele. See on võimalus tutvustada oma ideid ja tegemisi ning veenda võimalikke annetajaid ja heategijaid oma tegevusega liituma.

Koduleht MTÜ-le

Uuskasutuskeskuse eesmärk on jõuda olukorrani, kus kõik Eesti inimesed peavad (vähemalt osalist) uuskasutamist oma igapäevaasjade ostmisel ja kasutamisel loomulikuks. Selle teostamiseks peab uuskasutus tavaostja jaoks olema hästi kättesaadav ning uuskasutuse võimalused hästi teadvustatud. Sageli jääb uuskasutus just teadmatuse taha. Teadlikkuse tõstmiseks vajas ettevõte uut veebi, mis tugevdaks Uuskasutuskeskuse brändi ning tutvustaks MTÜ tegevust.  Uue veebiga soovitakse suurendada annetajate hulka ning levitada infot korduvkasutamisest.

Ettevõtte vanal veebil jäi natuke vajaka kõigest. Koduleht oli väga lihtne ega rõhunud emotsioonile, mis on MTÜ puhul üks olulisemaid faktoreid. Vana koduleht nägi välja selline:

Uuskasutuskeskuse vana veeb

Uus koduleht

Uuskasutuskeskuse uus veeb

Uuskasutuskeskuse uus koduleht sai skaleeruva lahenduse, mis tänapäeva kodulehtedel on vaikselt muutumas standardlahenduseks. Oluline rõhk on emotsioonil ja piltidel. Vahetuv emotsioonibänner aitab kiiresti aru saada, mis organisatsiooniga on tegu ja milles seisneb nende tegevuse eesmärk.

Uuskasutuskeskusel on erinevad kauplused Tallinnas, Pärnus ja Tartus, kuhu saab oma asju annetada. Lähima kaupluse leidmine on tehtud lihtsaks ning avalehele toodud kaupluste asukohad kaardil.

Vahelehed on selge struktuuriga ning sisu on lihtne ja arusaadav. Välja on toodud uuskasutuse eelised ja rõhutatud seniseid tegevusi.

tsitaat

Samuti on suur rõhk usalduse loomisel. Sageli ei tea inimesed, mis saab nende annetatud asjadest edasi. Kas MTÜ teenib selle pealt tulu või jõuavad asjad sootuks prügimäele. Üks eesmärke oli ka välja tuua, mis saab ostetud asjadest edasi.

Mis saab asjadest edasi

Tulemused

Uue kodulehe bounce rate on langenud 37%-ni ning keskmine aeg lehel tõusnud 2 minutini. Tegu on heade näitajatega, mis viitavad, et veeb on lihtsalt kasutatav ega peleta kasutajaid koheselt minema. Ka responsive lahendus on end igati õigustanud. Tervelt 20% liiklusest tuleb mobiiliseadmetelt ning mobiililiikluse konversioon on 2x kõrgem kui tavakülastustel.

Edasised tööd brändi arendamisel käivad. Oleme alustanud kodulehe optimeerimise ja AdWordsiga, mis tooks kodulehele veelgi uut liiklust peale.

Kliendi tagasiside

„WSI üllatas koostööpartnerina hoolivuse ja avatusega. Kuna need on ka Uuskasutuskeskuse väärtused, siis on tugev koostöövundament WSI ja MTÜ Uuskasutuse vahel eelmisel aastal valmis laotud. Kui vundament on tugev, ehitame me kindlale pinnasele. Eriti oluliseks pean seda, et WSI aitas mõista, et funktsionaalse ja kena kodulehe valmistegemine ei ole kõik,  mida organisatsioon saab brändi tugevdamiseks ja laialdasemaks tutvustamiseks ära teha. Teine koostööaasta WSI-ga on alanud põnevate SEO töödega, mille eesmärgiks on Uuskasutuskeskuse virtuaalse vara kasvatamine ja säilitamine,“ kommenteeris koostööd Uuskasutuskeskuse tegevjuht Katriin Jüriska.

Ka MTÜ vajab oma tegevuse teadvustamiseks kodulehte, mis oleks kasutajasõbralik, ilus ning tooks välja organisatsiooni tegevuse. MTÜ puhul on bränding eriti oluline, mistõttu hea veeb on organisatsiooni visiitkaart.

Vajad uut kodulehte, mis oleks kasutajasõbralik, toetaks erinevaid seadmeid ning aitab saavutada ettevõtte eesmärke internetis? Võta meiega ühendust!

Helista 6 888 098, saada kiri kontakt@wsionline.ee või esita päring!

Vaata kõiki postitusi

© 2016 Kõik õigused kaitstud. Oleme iseseisvalt tegutsev ja õigusi omav WSI frantsiisiäri.