Case Study – Kalev SPA uus koduleht

Case Study – Kalev SPA uus koduleht

Case Study – Kalev SPA uus koduleht

27. jaanuar 2014, Armin Tüll, Kodulehed

WSI tehtud tööde nimistu on täienenud maineka hotelli ja veekeskuse Kalev SPA uue veebilahendusega. Tegu on ühe huvitavama projektiga, mis me teinud oleme ning seni kõige mahukam responsive lahendus.

Uue kodulehe tegemise vajadus

Kalev SPA sai aasta alguses 8. aastaseks, mis tähistas ühtlasi nende kodulehe vanust. Kaheksa aastat on veebimaailmas väga pikk aeg, mistõttu soovis klient tänapäevast lahendust, mis vastaks ettevõtte arengutele ja muutunud tarbijakäitumisele. Kalev SPA vana koduleht nägi välja selline:

Kalev SPA vana veeb

Kodulehe disain ei vastanud enam aastatega oluliselt arenenud ettevõtte kuvandile ega vastanud tänapäeva kasutaja veebikäitumise harjumustele. Koduleht ei toonud välja ettevõtte tegelikke võimalusi ja mastaapi ning erinevad teenused ei toetanud üksteist. Ühtlasi ei olnud koduleht mobiilisõbralik. Arvestades, et eelmise aastaga tõusis kodulehe külastus mobiiliseadmetelt tervelt 71%, mis teeb 1/3 kogukülastustest, vajas ettevõte hädasti veebi, mida oleks mugav külastada igalt seadmelt.

„Arenevas maailmas on internetil järjest suurenev osakaal ning modernne ja võimalusterohke koduleht on üks suur osa, et kliendid saaksid võimalikult head informatsiooni ettevõtte kohta,“ põhjendas Veekeskuse müügi- ja turundusdirektor Meeli Eelmaa uue veebi tegemise soovi.

Uus koduleht – intuitiivne kasutajakogemus

Uue kodulehe fookus oli eelkõige kasutajamugavusel. Kalev SPA teenused on jaotatud 6 gruppi – veekeskus, spordiklubi, peod ja seminarid, ilu ja tervis, söök ja jook, hotell. Oluline on antud info selge edastamine juba avalehel, et klient teaks, kuhu edasi navigeerida. Selleks on avalehel kasutatud modulaarset ehitust, kus rõhk on emotsioonil ning visuaalselt eristatavatel kategooriatel.

Kodulehe disainilahenduse loomisel on rõhk müügi- ja broneerimisprotsesside tõhustamisel, mille teostamiseks saadi toetust ka Euroopa Sotsiaalfondilt. Selleks on jälgitud tarbija käitumisharjumusi veebis ning viidud antud kogemus kodulehele. Kasutatud on selget struktuuri, mis suunaks külastaja kiiresti huvitatud tegevuseni (päringu esitamine, hinnainfo, lahtiolekuajad jm). Seejuures ei ole kodulehel kasutatud sähvivaid disainielemente, mis pahviks löövad. Selle asemel on disain võimalikult lihtne ja intuitiivne, mis tooks esile just kodulehel oleva info ning tekitaks esmakordses külastajas tunde, nagu oleks ta lehega eelnevalt tuttav.

Arendatud on ka lehe funktsionaalsust. Kui vanal lehel pidi näiteks menüü vaatamiseks alla laadima PDF faili, siis nüüd on menüüd esitatud mugavalt kodulehe sees. Ettevõtte teenusteportfell on lai, mistõttu on kodulehe informatsiooni maht väga suur. Seda arvestades on loodud sisuhalduse süsteemis erinevad moodulid, mis teevad info muutmise mugavaks ka kodulehe sisuhaldurile.

Nagu mainitud, sai uus leht skaleeruva disainilahenduse, ehk kodulehte on mugav külastada igalt seadmelt – telefonist, tahvlilt, suurelt ekraanilt. Tegu on olulise arendusega, arvestades kodulehe mobiilikülastuste mahtu.

Kalev SPA klientide hulka kuuluvad ka välismaalased, mistõttu sai leht täisfunktsionaalse lahenduse 4 keeles – eesti, soome, vene ja inglise. Eri keeltes on rõhutatud vastavalt sihtrühma peamisele huvile erinevad Kalev SPA teenused, väliskülalistele hotell, eestlastele veekeskus.

Kalev SPA uus veeb

Kliendi tagasiside

Kalev Spa ja WSI koostööst saab peagi aasta ning teenusettevõttena hindame WSI tööd ning töötajaid väga professionaalseteks. Kindlasti julgeme seda firmat ka teistele oma koostööpartneritele soovitada.

WSI puhul hindame eelkõige eeltööd ehk teadlikkust, mida Kalev Spal pakkuda on – kõik valdkonnad olid õigesti tabatud.  Kuna Kalev Spa korraldas uue kodulehe tegemiseks konkursi, milles osalesid mitmed mainekad firmad, siis on võrdlusmomendid täiesti olemas. WSI esines kliendisõbralikuna, väga teadlikuna  ning toetavana.

Kodulehe valmimisprotsessi hindame samuti positiivselt. Uus veeb on klientide poolt väga hästi vastu võetud ja loodame, et edaspidine tegevus toob Kalev Spale rohkesti kliente juurde ning edukas koostöö WSIga jätkub pikkadeks aastateks,“ hindas koostööd Veekeskuse müügi- ja turundusdirektor Meeli Eelmaa.

Kindlasti ei ole uus veeb lõplik lahendus. Kalev SPA missioon on rikastada tallinlaste ja Tallinna külaliste aktiivset puhkust erinevate heaoluteenuste kaudu, mistõttu panustab ettevõte aktiivselt uuendustesse, mis tagaks klientide rahulolu. Koostöös kliendiga oleme jõudnud juba mõelda ja arutada uusi ideid, mida lähitulevikus ellu viia. Jääme põnevusega ootama!

Vajad uut kodulehte, mis oleks kasutajasõbralik, toetaks erinevaid seadmeid, on suunatud müügile ning aitab saavutada ettevõtte eesmärke internetis? Võta meiega ühendust!

Helista 6 888 098, saada kiri kontakt@wsionline.ee või esita päring!

Google

Vaata kõiki postitusi

© 2016 Kõik õigused kaitstud. Oleme iseseisvalt tegutsev ja õigusi omav WSI frantsiisiäri.