Case Study – Kuidas saada 44% rohkem päringuid läbi orgaanilise otsingu?

Case Study – Kuidas saada 44% rohkem päringuid läbi orgaanilise otsingu?

Case Study – Kuidas saada 44% rohkem päringuid läbi orgaanilise otsingu?

16. august 2013, Kristjan-Paul Raude, SEO

case studyKui Sa soovid internetis nähtav olla, peab sul olema optimeeritud koduleht. Kõlab tuttavalt? Oleme oma blogis palju rääkinud SEO ja AdWords’i vajadusest ning sellest, kuidas üks toetab teise tegevust. Siin on Case Study WSI kliendilt Karu Katus, kellele oleme teinud otsingumootori turundust ning viinud 100% märksõnadest esilehele. Küsimus on kuidas ja millised on tulemused?

Probleem

Karu Katus sai WSI kliendiks 2011 aastal. Ettevõttel oli olemas koduleht, kuid see ei vastanud enam kasvava firma vajadustele. WSI tegi kliendile uue kodulehe, kus oli läbimõeldud müügitunnel ning hästi toimiv funktsionaalsus. Uus koduleht oli valmis kliente teenindama. Kahjuks ilma turundustegevuseta olid kodulehe külastajate hulk liiga madal, et täita lehe eesmärki.

Lahendus

Selleks, et koduleht tooks tulemusi, oli vaja seadistada SEO ja AdWords. 2012 aasta alguses alustasime optimeerimisega. Kodulehel tehti optimeerimise seadistamine – määrati märksõnad, lisati meta andmed, määrati ankurtekstid jm. Lisaks jätkus igakuine SEO teenus, mille raames loodi kvaliteetset sisu ning tehti off-site SEO-d.

Kuna SEO tulemuste avaldamine võtab üldjuhul kauem aega, alustasime ka AdWords’i reklaamiga, et lehele kohest liiklust peale tuua.  Lõime erinevad reklaamirühmad vastavatele märksõnadele ning testisime erinevaid reklaame. Vastavalt tulemustele kohandasime märksõnu ja reklaame, optimeerisime reklaami kulusid ning tõime kodulehele kvaliteetsemat liiklust.

Tulemused

Järjepideva optimeerimise tagajärjel jõudsime 100% märksõnadega Google esilehele, millest 4 märksõna on top 3-s! Märksõnad on stabiilselt püsinud esilehel kuid, hoolimata vahepeal toimunud Google algoritmiuuendustest.

Makstud reklaam tõi koheselt ettevõttele päringuid. Keskmine reklaami positsioon on olnud 1,5 ning CTR 10-15% vahepeal.

Parem nähtavus Googles on toonud ettevõttele positiivseid tulemusi:

  • Karu Katus60% liiklust läbi orgaaniliste otsingutulemuste
  • Orgaaniline liiklus kasvanud 44% (aastaga)
  • Konversioon kasvanud 45%
  • Kodulehe külastatavus kasvanud 40%

Kokkuvõte

Otsingumootori turundus on end tõestanud kui efektiivne vahend kodulehe külastuste ja konversiooni tõstmiseks. Pikaajaline investeering SEO-sse tagab stabiilsed positsioonid pikaks ajaks ning samal ajal toodab lehele kvaliteetset sisu. AdWords on vajalik koheste tulemuste saamiseks ning märksõnadega, millega on raske konkurentidega võistelda.

Soovid oma ettevõtte Google-s nähtavaks teha? Konsulteeri WSI Online spetsialistidega ja loome Sulle personaalse internetiturunduse plaani!

Helista +372 6 888 098, saada kiri kontakt@wsionline.ee või esita päring.

Vaata kõiki postitusi

© 2016 Kõik õigused kaitstud. Oleme iseseisvalt tegutsev ja õigusi omav WSI frantsiisiäri.