6 väga olulist digiturunduse strateegia komponenti

6 väga olulist digiturunduse strateegia komponenti

6 väga olulist digiturunduse strateegia komponenti

01. oktoober 2015, Karl Heinrich Lauri, Strateegia

Digitaalturundus strateegia planeerimine

Suuremahuline digitaalturunduse strateegia võib olla väga keerukas. Isegi endast parima andmisega ei pruugi asjad minna nii, nagu soovitud. Pisut liiga palju ühte taktikat, liiga vähe teist ja terviklikkuse ning koostöö puudumine võivad kogu digiturunduse strateegia sihitud eesmärgist kõrvale juhtida. Samas, kui pannakse kokku terviklik, läbimõeldud ja tasakaalus strateegia, saavutatakse ka seatud eesmärgid ja edu.

Info üleküllus ja erinevate digitaalkanalite rohkus on turundajate ja ettevõtjate töö raskemaks teinud – keeruline on leida õiget suunda, kuhu energia fokuseerida. Järgnevalt toon välja olulised strateegia osad, mis aitavad sul jõuda õige sihtrühmani ja saavutada edu. 

Konverteeriv ja skaleeruv veebileht

Üha rohkem inimesi tarbib internetti nutitelefoni või tahvelarvutiga, sellepärast on väga oluline, et sinu koduleht oleks kõigis seadmetes kasutajasõbralik. Külastajatel peab olema telefoniga sinu kodulehel sama lihtne orienteeruda ja tegutseda, kui seda on näiteks sülearvutiga. Katseta ise ja lase tuttavatel oma kodulehel ringi liikuda, tooteid ja teenuseid otsida, päringuid saata ja nutitelefoniga oste sooritada. Kui oma klientidest lugu pead, peab su veeb olema kasutajasõbralik kõigis seadmes.

Ma ei ole rääkinud veel pisematest nutiseadmetest – kantavad seadmed ehk wearable devices nagu näiteks nutikellad. Aastaks 2017 on neid väikeseid seadmeid ostetud kogu maailmas üle 116 miljoni. Seega on väga oluline kursis olla, mis seadmetest sinu potentsiaalsed kliendid informatsiooni tarbivad. Vaata presentatsiooni veebilehe konversiooni teemal siit.

Mõõda makstud meedia kampaaniate edukust

Kas SEO ei olegi enam oluline? Kindlasti on vägagi oluline, lihtsalt SEO on palju keerulisem kui varem, kuna Google’i nõudmised ja algorütm ühe uuenevad. Siiski, internetiturundus ei keerle ainult SEO ümber, ei maksa unustada väga efektiivseid makstud meedia (PPC) kampaaniaid. Kindlasti jälgi, et sa ei raiskaks PPC kampaania eelarvet. Kahjuks näen igapäevaselt, kuidas raha tuulde loobitakse. Et saaksid enda eelarvega parima tulemuse, mõõda ja jälgi SEO ning PPC tulemusi ning tee vajadusel täiendusi.

E-maili turundus

Hämmastav, kui tähelepanuta ja vähekasutatud on e-maili turundus. E-kirjade saatmine on üks kõige efektiivsematest viisidest, kuidas kodulehe konversiooni ja liiklust suurendada. Kui sa ei seo e-maili turundust enda digistrateegiasse, jätad kasutamata väga suure võimaluse. Kindlasti väldi spämm e-kirjade saatmist! Selle kohta, kuidas maksimaalselt e-maili enda digitaalturunduse strateegias kasutada, saad lugeda siit.

Sotsiaalmeedia

Sotsiaalmeedia digiturundusVäga palju on räägitud, et klienditeenindus on ettevõtte või brändi tuum. Sotsiaalmeedia on kindlasti koht, kus sul on võimalus silma paista erakordse klienditeenindusega. Tänu suurenenud sotsiaalmeedia kasutajate arvule on paranenud ka võimalus sellega brändi tuntust kasvatada ja arvamusliidri staatus enda valdkonnas saavutada. Paljud ettevõtted on sotsiaalmeediasse skeptiliselt suhtunud, pidades seda pigem moehulluseks – õnneks on see muutumas. Kuidas täpsemalt brändi väärtust sotsiaalmeedias suurendada, loe siit.

Sisuturundus

Sisuturundus on viimastel aastatel olnud digiturunduse staariks – alati rambivalguses. Kindlasti ei jäta ka meie teda tähelepanuta. Üha enam ettevõtteid investeerib tugevalt sisusse – see avaldab survet ka digiturunduse strateegiale. Planeeri ja suuna tarbijatele väga head ja relevantset sisu, et võita lugejate tähelepanu – vastasel juhul teeb seda konkurent. Sisu täidab väga tähtsat rolli ja edu saavutamiseks peab igas digitaalturunduse strateegias sisuturunduse plaan olema. Kvaliteetsest sisuturundusest loe siit.

Mõõda ja täiusta

Digiturunduses taandub kõik väärtusele. Enamikel ettevõtetel on piiratud eelarve, aga oodatakse väga häid tulemusi. Ainus viis maksimaalse tulemuse saavutamiseks on alati kõike mõõta, analüüsida ja täiustada.

Soovid rohkem infot digiturunduse strateegia kohta? Küsi nõu WSI internetiturunduse konsultantidelt!

Vaata kõiki postitusi

© 2016 Kõik õigused kaitstud. Oleme iseseisvalt tegutsev ja õigusi omav WSI frantsiisiäri.