5 lihtsat sammu e-poe müügi tõstmiseks

5 lihtsat sammu e-poe müügi tõstmiseks

5 lihtsat sammu e-poe müügi tõstmiseks

03. mai 2012, Armin Tüll, Kodulehed

Eellugu: WSI juhtivkonsultant Armin Tüll on viimased 2 aastat lugenud TLÜ-s ainet internetiturundus. Üheks selle aasta aine läbimise eelduseks oli internetiturunduse alase essee kirjutamine. Parimad ja huvitavamad kirjatükid toome välja ka WSI blogis. Siin nendest teine. Autor: Kaarel Kõre, TLÜ tudeng.

1. Too kliendid e-poodi – soodsaim võimalus selleks on Google märksõnaotsing

Google külastajadKeskendu õigetele märksõnadeleSEO (Search engine optimization) ehk kodulehe optimeerimine on  oluline, et Google ja Neti otsingumootorites hea positsioon saavutada. Uuringud näitavad, et ainult 10% inimestest vaatavad Google otsitulemustes teisele lehele.

Lisaks eelnevale pööra tähelepanu õige märksõna valimisele – mõtle märksõnadele mida inimesed võiksid kasutada sinu lehele jõudmiseks. Märksõna valmisel on oluline vaadata ka palju valitud märksõna otsitakse. Parimad vahendid on selleks on Google Keyword Tool ja NETI märksõnaotsing.

Pane tähele – kasutan selles tekstis internetipoe ja netipoe asemel sõna „e-pood”.  Inimesed otsivad sõna „e-pood” Googlest 8100 korda kuus. Samal ajal  „interneti pood” käib läbi 1300 korda ja „netipood” ainult 1000 korda kuus.

2. Korralik disain – lehele tulles peab olema hetkega selge mis lehega on tegu

Kui keegi on tulnud sinu e-poodi siis too fookus kõige tähtsamale. Näita, et on õiges kohas ja ütle mida ta tegema peab. „Osta kohe”, „Loe lisaks” ja muud sarnased üleskutsed on väga mõjuvad ja panevad kliendi tegutsema.  Uuringud on näidanud, et inimesed kes sooritavad ostu e-poes, viibivad seal paari minuti asemel kümmekond. Pane külastajad tegutsema!

3. Müügiargumendid – peab olema tõsi ja reaalne

Müügiargument peab eristama sinu e-poodi konkurenditest ja olema piisav, et põhjendada ostu sooritamist just sinu e-poest. „Parima hinna garantii”, „Kaup kätte 24 tunniga” ja „Tasuta kohaletoimetamine” on head näited. Pakkudes oma lehel soodustusi, too välja ka tavahinnad ja konkreetne summa, palju ostja säästab.

4. Tootekirjeldused müüma – kirjuta sellest, mis on kliendi jaoks oluline

Vasta küsimusele – Miks mul seda vaja on? Kirjuta võimalikult lihtsas keeles, et seda oleks hea lugeda. Peamine, et kõik sellest aru saaksid. Kui müüd printerit mis prindib tavalise 50 lehe asemel 350 lehte minutis siis ütle, et säästad 7 korda aega printimiselt ja saad tegeleda nende asjadega, mis on tegelikult tähtsad.  Too välja toote tegelik väärtus!

5. Tee ostmine lihtsaks – ära luba kellelgi ostukorvi pooleli jätta

Kui keegi on otsustanud midagi osta, siis tee see talle võimalikult lihtsaks. Ära lase tal registreerida – see võtab aega ja kasutajanimi võib ajaga meelest minna. Kindlasti soovitan küsida klientidelt ainult neid andmeid, mida tõesti vaja on. Kliendilt, kes soovib paki SmartPostiga kätte saada, on vaja teada nime, mobiiltelefoni numbrit ja kuhu pakiautomaati kaup saata. Rohkete väljade kasutamine ajab segadusse ja tõenäosus, et ost jäetakse pooleli on suurem.

Allikad: Armin Tüll, internetiturunduse slaidid

Google

Vaata kõiki postitusi

© 2016 Kõik õigused kaitstud. Oleme iseseisvalt tegutsev ja õigusi omav WSI frantsiisiäri.