15 asja, mida inimesed vihkavad Sinu kodulehel

15 asja, mida inimesed vihkavad Sinu kodulehel

15 asja, mida inimesed vihkavad Sinu kodulehel

08. mai 2012, Egert Tüll, Kodulehed

website errorsOled Sa kunagi mõelnud, miks Sinu koduleht ei tööta piisavalt hästi? Miks on kodulehe Bounce rate liiga suur ja korduvkülastuste arv liiga väike? Mul on Sulle 15 põhjust, miks see nii on.

15 negatiivset asja Sinu kodulehel

  1. Pop-Up’id – Üks, mis kindel, on see, et Pop-Up’id käivad tõesti närvidele. Pop-up’id võivad Sinu e-maili listi küll paar uut inimest tuua, kuid kas see on seda väärt, kui selle nimel kaotad kordades rohkem inimesi, kes Sinu kodulehele satuvad?
  2. Automaatne heli mängimine lehe laadimisel - Tsss! Ma ei tohiks olla sellel lehel tööajal kontoris.  Kõik inimesed ei taha, et muusika kohe mängima hakkab. Eriti hull on siis, kui ei leia kuskilt “Stop” nuppu. Mõni külastaja võib vajutada “Mute” nuppu, kuid arvatavasti osutub sellises olukorras populaarsemaks brauseri “Back” nupp :) Lase inimestel valida, kas nad tahavad Sinu lehe multimeedia sisu mängida või ei. Ära sunni neid selleks!
  3. Häirivad animatsioonid – 3′e sekundi reegel. Sinu lehe külastajatel kulub umbes 3 sekundit lehel orienteerumiseks, enne kui nad vajutavad “Back” nuppu. Kui inimene tuleb kodulehele ja esimesed sekundid kuluvad tal mingi tüütu animatsiooni vaatamisele, siis ei tõota see head. Animatsioon võib küll olla lahe ja hästi kujundatud, kuid see viib nende kriitiliste 3 sekundi jooksul tähelepanu kõrvale sellelt, mis on oluline. Lase tal lugeda infot, mis on Su kodulehel, ning püüa tema tähelepanu pigem selgelt kirjutatud pealkirjadega.
  4. Tüüpilised Istockphoto’d - Päriselt või? Keegi ei usu, et Sinu firmas töötavad sellised inimesed. Kasuta päris inimeste pilte ja toodete fotosi.
    bad stock photos
  5. Päringuvorm – See on tore ja lihtne võimalus kliendiga kontakti loomiseks. Kuid pea meeles, et kõik ei taha täita mingeid vorme ja oodata millal/kas üldse seal mingi vastus tuleb. Too nähtavale Telefon, E-mail, Sotsiaalmeedia.
  6. Arusaamatu “Firmast” vaheleht – Kas sinu firmast vahelehel tekst ikka iseloomustab kõige paremini seda mida sa teed? Kas see on kõigile arusaadav?
    firmast tekst
    Kirjuta oma firmast nii, et sellest saavad aru ka need, kes pole antud teema eksperdid.
  7. Üleoptmeeritud sisu - Enam ei ole aasta 2000, kus Sa kirjutasid lõikude kaupa tekst, suure märksõna tihedusega. Ära kirjuta “ämbliku” jaoks. Kirjuta inimese jaoks.
  8. Sa ei kasuta Sotsiaalmeedia nuppe - Kui Sa kirjutad teksti inimeste jaoks, siis võib juhtuda, et nad soovivad Sinu head sisu oma sõpradega jagada. Tekita neile see võimalus.
  9. Sul ei ole blogi - Ainuüksi firmast leht ei tee Sind veel usaldusväärseks. Mõned inimesed käivad mitu-mitu korda enne Sinu kodulehel kui nad Sind usaldama hakkavad. Blogi on selleks väga hea koht.
    Blogi ja pealkiri
  10. Pealkirjad ja sisu ei ühti - Veendu selles, et Sinu pealkirjad vastavad vahelehtedel kirjutatud tekstidele. Pane lugema/klikkima panevad pealkirjad.
  11. CTA kõrval ei ole vajalikku selgitust - Ei ole midagi hullemalt, kui promoda suurelt 50% allahindlust, et siis hiljem teatada, et enne soodustuse saamist tuleb sooritada 1000€ ost. See solvab Sinu lehe külastajat ja võib tappa Sinu äri maine.
  12. Siselinkimine ei ole kasutaja sõbralik - Siselinkide mõte on suunata õigel ajal klient õigesse kohta. Osad firmad, kes ei suuda teha korralikult välislinkimist, teevad selle asemel üleliigselt sihitut siselinkimist.
  13. Slaidid mis laevad ja laevad ja laevad… – Kui Sa kasutad slaide õigesti ja need laevad kiiresti alla, siis on kõik väga hästi – Palju õnne! Kuid paljudel kodulehtedel jäävadki slaidid alla laadima. Need teevad terve lehe aeglaseks.
  14. Flashi kasutamine – Mõnikord võib Flash olla tõesti äge, aga päriselt, kas Sa tõesti pead seda kasutama? Otsingumootorid ei suuda seda lugeda. Inimesed tahavad kiiresti infot ja kui Flash laeb kaua, siis on “Back” nupp jälle moes.
  15. Mis kõige hullem – Ei tea mida teha . Kas kõik Su vahelehed on koheselt arusaavad? Mis teenusega on tegemist? Mis kasu saab? Hea pealkiri. Edasine tegevus. Eelnevast 14′st punktist võib ju mööda vaadata, kuid vaid juhul, kui külastajad Sinu kodulehest koheselt aru saavad.

Kasutatud allikas: http://blog.hubspot.com/

Vaata kõiki postitusi

© 2016 Kõik õigused kaitstud. Oleme iseseisvalt tegutsev ja õigusi omav WSI frantsiisiäri.