10 internetiturunduse trendi aastal 2012 osa 2

10 internetiturunduse trendi aastal 2012 osa 2

10 internetiturunduse trendi aastal 2012 osa 2

20. juuli 2012, Kristjan-Paul Raude, Strateegia

internetiturunduse trendid 2012

Internetiturundus on kiiresti arenev valdkond, tuues iga aasta kaasa olulisi uuendusi. Aasta 2012 on jõudnud poole peale ja märgata on selgeid trende. Nädala esimeses postituses tõime välja esimesed 5 trendi: professionaalne koduleht, seo, smo, sotsiaalmeedia, mobiil ja tahvelarvuti. Loe edasi ja tutvu ülejäänud 5 trendiga.

6.      QR kood

QR koodi kasutamist on meie linnapildis viimasel ajal palju näha. QR kood loob võimaluse ühendada offline reklaam online keskkonnaga. Kasutades koodi õigesti on võimalik luua huvitavaid ja tõhusaid kampaaniaid, mis jäävad klientidele oma eripäraga hästi meelde. Sellegipoolest kohtab liiga sageli vigaseid kampaaniaid, mis ei arvesta QR koodi eripäradega. Loe lähemalt QR koodi kasutamisest siit.

7.      Sisuturundus

Sisuturundus on sisuliselt osa heast SEO’st. Otsingumootorite jaoks on üha olulisemaks muutumas asjakohane ja värske sisu. Populaarsemaks on muutunud blogimine ja artiklite kirjutamine. Hubspoti uuring näitab, et ettevõtted, kes blogivad saavad 55% rohkem külastusi. Asjakohane sisu loob külastajate jaoks väärtust. Nutikas ettevõte on ära tabanud asjaolu, et tasuta jagatud väärtus toob hiljem potentsiaalse müügi.

8.      Videoturundus

videoturundusEsimeses osas sai mainutud, et nutitelefonid ja tahvelarvutid on käesoleval aastal võidukäigul. Sellele toetudes võib välja tuua videoturunduse laiema leviku. Nutitelefonid toetavad video sisu paremini kui teksti, tehes info saamise kiiremaks. Inimestele meeldib teksti lugemise asemel videoid vaadata, see loob rohkem emotsioone ja tekitab usaldusväärsust. Ameerikas on videote vaatamine eriti populaarne, päevas vaadatakse 1,3 miljardit videot. Asenda oma tavalised brošüürid, tootekirjeldused ja uudiskirjad video sisuga ja kasuta seda oma konkurentsieelisena.

9.      Kasutajate loodud sisu

Populaarsemad kasutajate poolt loodud sisuga lehed on nt YouTube, Pinterest, 9gag, Forsquare jne. Kasutajate poolt loodud sisu tähendab, et lehe sisu on osaliselt loodud kasutajate mitte administraatorite poolt. Sisu loomine on kiiresti populaarsust kogunud trend. Kasutajatele meeldib olla sisu loomise protsessi kaasatud, tutvustades nii oma ideid ja nägemusi. Selline praktika loob tugeva personaalse suhte kasutaja ja lehe vahel.

10.      E-maili turundus

0e-maili turundusE-maili turundus ei ole kaugeltki mitte surnud. Rääkides e-posti turundusest tekib paljudel kananahk ihule ja meenuvad postkasti ummistavad spämmikirjad. Tõsi on, et spämmi aeg on läbi. Meie postkastid on rämpspostist nii umbes, et see on muutnud meid immuunseks. Rämps läheb läbi spämmifiltrite otse prügikasti. Küll aga on e-maili turunduses uus trend – loaturundus.

Loaturundus põhineb kvaliteetsel uudiskirjal, mille saatmiseks on inimene loa andnud. Adressaat ootab sellist kirja tema jaoks olulise info saamiseks. Olles äratanud kliendis huvi tuleb seda ka hoida. E-maili turundus pakub selleks erinevaid võimalusi. Miks mitte kasutada eelmises punktis välja toodud video sisu. Kahtlemata äratab see kliendis tähelepanu ja eristub konkurentidest.

Kokkuvõte

Internetiturunduse uued suunad on oluliselt mõjutatud uute kommunikatsioonivahendite nagu nutitelefonid ja tahvelarvutid arengust. Nutiseadmeid kasutatakse igapäevaselt üha enam ning paljusid funktsioone ja lehti kasutatakse nüüd teises keskkonnas. See on avanud uued võimalused turundajatele. Samuti on muutunud turundus sotsiaalsemaks ja personaalsemaks.

Teksti esialgne autor on Jaanika Kivilo.

Vaata kõiki postitusi

© 2016 Kõik õigused kaitstud. Oleme iseseisvalt tegutsev ja õigusi omav WSI frantsiisiäri.